printlogo


کد خبر: 292694تاریخ: 1403/7/12 00:00
اخبار

نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به همراه مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در مصلای امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.
مراسم بزرگداشت مجاهد فی‌سبیل‌الله و سید عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیلفروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. 
در ادامه این مراسم و در پی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه نخستین سالگرد حماسه توفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، نماز جمعه این هفته تهران در جمعه ۱۳ مهرماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.
***
اجازه رهبر انقلاب به استفاده از یک‌چهارم خمس برای مسلمانان لبنان
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برای استفاده از نصف سهم امام(ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان اجازه صادر کردند. در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که بر اثر آن ضایعات جانی و خسارات مالی سنگین به مردم مظلوم و محروم و در عین حال با ایمان و مقاوم این منطقه تحمیل شده است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی اجازه دادند مومنین می‌توانند از وجوهات شرعیه خود نصف سهم مبارک امام علیه‌السلام، معادل یک‌چهارم خمس را برای کمک به مردم مسلمان جنوب لبنان پرداخت کنند.
***
محسنی‌اژه‌ای: 
ضربات شدیدی به صهیونیست‌ها ‌زده شد
رئیس قوه‌ قضائیه گفت: صهیونیست‌ها که مکررا به نقض فاحش قواعد حقوق بین‌الملل و مفاد کنوانسیون‌های مربوط مشغولند، در «وعده صادق۲» ضربه شدیدتری دریافت کردند. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌ قضائیه در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم جنایتکار و متجاوز صهیونیستی در اراضی اشغالی پیامی صادر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پاسخ به تجاوزات و جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس در حریم جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن سردار رشید و ممتاز، عباس نیلفروشان و ایضاً شهادت مجاهد کبیر و علمدار مقاومت، دبیرکل شجاع حزب‌الله، سید حسن نصرالله با رمز مقدس یا رسول‌الله عملیاتی شجاعانه و سلحشورانه تدارک دید و موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی و پیکره فرسوده این رژیم جنایت‌پیشه را یک گام دیگر به فروپاشی نزدیک گرداند. 
این پیام می‌افزاید: این اقدام ارزشمند و دلیرانه، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار بود و همچون عملیات پیشین سپاه اسلام، روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید. صهیونیست‌ها که مکرراً به نقض فاحش قواعد آمره حقوق بین‌الملل و مفاد کنوانسیون‌های مربوط مشغولند، در جریان جنایت پیشین خود در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران سلحشور ما و متعاقب آن، عملیات ظفرمندانه وعده صادق نخست، اقتدار و صلابت نظامی و دفاعی ایران اسلامی را بیش از پیش درک کرده بودند اما خوی جنایتکاری، آنان را بار دیگر  به ورطه جنون و تعدی کشاند و سبب شد در دومین وعده صادق، ضربه شدیدتری دریافت کنند.
***
آیت‌الله جنتی مطرح کرد
نابودی رژیم صهیونیستی تنها راه آرامش منطقه
دبیر شورای نگهبان گفت: جبهه مقاومت پیروز نهایی نبرد با رژیم‌صهیونیستی است. 
آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه دیروز (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) این شورا با قرائت آیه «بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ» (آیه ۱۸ سوره انبیا) اظهار داشت: خداوند متعال را بابت نعمات بی‌شمار او شاکریم بویژه نعمت برخورداری از نیروهای مسلح مومن مجاهد که در عصر حاضر تصویرگر جهاد فی‌سبیل‌الله شده و مایه عزت و امید مردم ایران اسلامی و تکیه‌گاه مظلومان عالم هستند. 
وی خاطرنشان کرد: حملات غیرتمندانه و پیروزی‌آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم سفاک و غیرقانونی صهیونیستی، بار دیگر اثبات کرد غافلان از خداوند تکیه‌شان بر خانه عنکبوت است و راهی جز نابودی پیش روی‌شان نیست.
دبیر شورای نگهبان بیان داشت: بهترین لطفی که حامیان رژیم ‌صهیونیستی می‌توانند در حق این رژیم کودک‌کش بکنند این است که آن را از این مهلکه بیرون بکشند تا نابودی پیش از موعدش را به تماشا ننشیند. 
آیت‌الله جنتی همچنین گفت: اتفاقاتی که این روزها در منطقه شاهد آن هستیم، تقابل جبهه حق و جبهه باطل است که همواره به اشکال مختلف وجود داشته و بر اساس سنت‌های تخلف‌ناپذیر الهی، جبهه حق پیروز نهایی این نبرد است.
 

Page Generated in 0/0047 sec