printlogo


کد خبر: 292724تاریخ: 1403/7/14 00:00
فرزند امام خمینی(ره) در مرقومه‌ای به رهبر انقلاب:
انقلاب اسلامی با رهبری شما تفکری شکست‌ناپذیر است

گروه سیاسی: فرزند امام راحل در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت‌عالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست‌ناپذیر است.
در متن نامه خانم دکتر زهرا مصطفوی آمده است: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت عبد صالح خدا، فرمانده شجاع جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، نکاتی به ذهنم رسید تا با معظم‌له در این شرایط حساس و تاریخی از عمر انقلاب اسلامی ایران در میان بگذارم. مستحضرید که ما از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تا به امروز، شاهد فراز و فرودها و شهادت چهره‌ها و فقدان شخصیت‌های بزرگ و اندیشمند متعددی بوده‌ایم که هر یک در نوع خود می‌توانستند جامعه‌ای را رهبری کنند؛ شخصیت‌هایی همچون شهیدان آیات مطهری، دکتر بهشتی، دکتر باهنر و شهید رجایی و شهید دکتر مفتح که اینجانب از نزدیک شاهد ترور این شخصیت اندیشمند و فرهیخته انقلاب در محوطه دانشکده الهیات دانشگاه تهران بودم. 
این نامه می‌افزاید: در همان زمان که انقلاب نوپای ملت، گرماگرم نبرد با دشمنی بود که از سوی قدرت‌های شرق و غرب عالم حمایت می‌شد، جریان نفاق نیز از یک سو در زمان موشکباران شهرها با همراهی دشمن بعثی به ملت خیانت می‌کرد و از سوی دیگر هر روز با قتل، ترور و بمب‌گذاری، جنایات متعددی علیه مردم مرتکب می‌شد که از حافظه تاریخی ملت ایران هرگز پاک نخواهد شد. 
در این نامه همچنین می‌خوانیم: علاوه بر این، در دوران دفاع ‌مقدس و در جبهه‌های حق علیه باطل و پس از آن، شهادت فرماندهان شجاعی چون شهیدان همت، باقری، باکری، زین‌الدین، بروجردی و ستاری را به چشم دیدیم و انقلاب از حضور این سرداران نیز در ادامه مسیر خود محروم شد. امام راحل در همه آن سال‌ها، فقدان یاران و سردارانش را می‌دیدند و پیوند میان منافقین و دشمنان را مشاهده می‌کردند اما با کمال اطمینان می‌فرمودند من به سهم خودم هیچ نگرانی ندارم راجع به انقلاب. انقلاب راه خودش را پیدا کرده و به پیش می‌رود. 
امروز که انقلاب اسلامی ایران با رهبری  حضرتعالی پس از ارتحال امام امت، یک درخت تنومند و تفکر شکست‌ناپذیر است و شاهد پیروزی‌های روزافزون این انقلاب هستیم، با همه غصه‌هایی که با شهادت عزیزانی چون حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله داریم،  یقین داریم انقلاب اسلامی به پشتوانه وحدت همه نیروهای انقلاب و رهبری داهیانه حضرتعالی مستحکم‌تر از گذشته، همچنان منبع خودباوری و بالندگی ملت ایران و الگوی الهام‌بخش ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب خواهد ماند.

Page Generated in 0/0084 sec