printlogo


کد خبر: 292835تاریخ: 1403/7/17 00:00
اخبار

نامه ۳ هزار عالم اهل سنت به رهبر انقلاب در حمایت از «وعده صادق ۲»
۳ هزار نفر از علمای اهل سنت کشور در نامه‌ای خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مراتب قدردانی و حمایت خود را از عملیات ظفرمند «وعده صادق ۲» اعلام کردند.
در این نامه خطاب به رهبر انقلاب آمده است: حال که با زعامت مقتدرانه و حکیمانه حضرتعالی و پس از مدتی خویشتنداری عزتمندانه، با دست توانمند سپاه دلیر پاسداران انقلاب اسلامی، قلب سرزمین‌های اشغالی در شامگاه دهم مهرماه با آتش خشم ناشی از خشم امت اسلامی و جنود الهی مورد هدف قرار گرفت، قلب داغدار خاندان شهدا، مردم بی‌پناه فلسطین و همه آزادگان عالم تسکینی دوباره یافت و مبارزان نستوه قدس شریف را برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی تا پایان عمر ناشریف این ولد نامشروع استکبار جهانی، جانی دوباره و عزمی خستگی‌ناپذیر بخشید. اینجانبان، جمعی از امامان جمعه و جماعت و مبلغان اهل سنت کشور به عنوان خادمان قرآن و معارف اسلامی و رهرو مسیر وحدت و جهاد تبیین، ضمن تقدیر وافر از بیانات روشنگرانه و خطبه‌های دشمن‌شکن حضرتعالی در نماز جمعه اخیر تهران و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای والامقام و پیروی از آن قائد عظیم، مراتب سپاس و امتنان قلبی خود را از عملیات ظفرمند «وعده صادق ۲» سپاه قهرمان و نیروهای مسلح پرافتخار جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب و کودک‌کش به محضر آن رهبر فرزانه و فرماندهان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله اعلام می‌داریم.
***
پزشکیان: پیاده‌روی اربعین نماد وحدت و همدلی ملل و مذاهب است
رئیس‌جمهور بیان کرد: پیاده‌روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دلدادگان مکتب آزادگی و ظلم‌ستیزی، به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده است. مسعود پزشکیان در پیامی به همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور اظهار داشت: رویداد آیینی و معنوی پیاده‌روی اربعین به برکت سرور و سالار شهیدان و حضور پرشور، عاشقانه و عارفانه دلدادگان مکتب آزادگی و ظلم‌ستیزی، به نمادی بزرگ از وحدت، همبستگی و همدلی ملت‌ها و مذاهب مختلف تبدیل شده و هر سال صحنه‌های باشکوه و به‌یادماندنی‌ای در سطح جهان به تصویر می‌کشد. وی نگاشته است: باور داریم توفیق حضور و خدمتگزاری در این مسیر نورانی بدون عنایت الهی و خلوص قلبی و عملی امکان‌پذیر نیست و هر قدمی در هر جایگاهی برای خدمتگزاری به خیل عظیم مشتاقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در دفتر عاشقان حسینی ثبت و ضبط بوده و در پیشگاه پروردگار مهربان مأجور خواهد بود. در ادامه‌ پیام رئیس‌جمهور آمده است: امیدوارم با اتکال به ذات اقدس الهی و در سایه تلاش‌هایی که در این حرکت مردمی و پرفیض انجام می‌شود، شاهد عشق و علاقه روزافزون همه ملت‌های آزاده جهان بویژه ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی به سرور و سالار شهیدان و برگزاری پرشورتر این مراسم باشیم. پزشکیان نوشت: فرصت را مغتنم می‌شمارم و بار دیگر مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عوامل و دست اندرکاران اجرایی، امنیتی و رسانه‌ای این همایش بزرگ معنوی بویژه تلاش‌های ارزشمند و شبانه‌روزی موکب‌داران عزیز، مردم متدین و میهمان‌نواز استان‌های مرزی کشورمان، همچنین از میزبانی صمیمانه ملت و دولت دوست عراق در تامین امنیت، نیازها و شرایط مناسب اسکان برای میلیون‌ها دلداده حسینی اعلام می‌کنم. سلامتی و دوام توفیقات همه خدمتگزاران این مسیر روشنایی‌بخش را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
***
سرلشکر سلامی: هرگونه خباثت دشمن را منکوب می‌کنیم
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی اعطای نشان فتح از سوی فرمانده‌کل قوا به سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تبریک گفت و در ذیل این پیام اظهار داشت: «هرگونه خباثت دشمن را منکوب می‌کنیم». در متن پیام سردار حسین سلامی آمده است: «دریافت «نشان فتح» از دست مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده‌کل‌ قوا که به ‌یمن اقدام شجاعانه و خردمندانه جنابعالی در اجرای عملیات‌ موفق، مؤثر، درخشان و پیروزمندانه رزمندگان اسلام «وعده صادق2» در «خونخواهی» شهیدان والامقام اخیر جبهه مقاومت اسلامی و مجازات رژیم سفاک، تروریستی و خون‌آشام صهیونی رقم خورد، موجب خرسندی و افتخار اینجانب و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید. به‌ یقین این رخداد مبارک عزم و اراده پولادین پاسداران انقلاب و دیگر نیروهای مسلح مقتدر و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی برای رویارویی با دشمنان ایران و ایرانی و تهدیدکنندگان امنیت و منافع ملی کشور را مستحکم‌تر و نقطه عطف نوینی در حوزه قدرت‌افزایی بازدارنده کشور بویژه در حوزه موشکی و هوا و فضا خواهد گشود. خاضعانه از الطاف و ادعیه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی نسبت به فرزندان خود در «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» سپاسگزاری می‌نماییم و از درگاه خداوند قادر متعال بقای سایه‌ وحدت‌آفرین، امیدبخش و اقتدارآفرین معظم‌له را مسالت می‌جوییم.
***
ناوشکن تفتان به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه نخستین ناوشکن نیروی دریایی را جماران نامگذاری کردیم، عنوان کرد: پس از جماران، ناوشکن‌های دماوند، سهند و دنا را تولید کردیم و در آینده نیز ناوشکن تفتان به نیروی دریایی ملحق می‌شود. دریادار حبیب‌الله سیاری، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خوبی در نیروی دریایی ارتش داشتیم که این دستاورد‌ها در بخش‌های مختلف ساخت انواع زیردریایی‌ها در کلاس‌های مختلف، تجهیزات، ناوشکن‌ها، ناو‌های موشک‌انداز، ناو‌های پشتیبانی سنگین و پشتیبانی سبک، قایق‌ها، انواع بالگرد‌های سطحی، زیرسطحی، هواناو، سامانه‌های موشکی ساحل به دریا و دیگر امکانات پهپادی و موشکی را شامل می‌شود.

Page Generated in 0/0079 sec