printlogo


کد خبر: 292839تاریخ: 1403/7/17 00:00
چه کسی مخاطب بیرانوند برای رشوه 5 میلیاردی در پرسپولیس است؟
تیری در تاریکی

دروازه‌بان تراکتور تبریز ادعای بزرگی را درباره دریافت رشوه چند نفر خاص در باشگاه پرسپولیس مطرح کرده است که باعث پیچیده شدن پرونده‌اش شده است. آیا این حرف‌ها حقیقت دارد؟ او رشوه داده؟ چه کسی رشوه گرفته است؟ اینها سوالاتی است که بی‌جواب مانده است. 
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور تبریز در واکنش به جریمه ۲۰ میلیارد تومانی از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به دلیل فسخ غیرموجه یکطرفه قراردادش، نه‌تنها خبر از عدم پرداخت این مبلغ به پرسپولیس داد، بلکه اتهام بزرگی را درباره دریافت رشوه توسط هیأت مدیره وقت باشگاه مطرح کرد. بیرانوند در این باره گفت: «من نه‌تنها جریمه ۲۰ میلیارد تومانی را نمی‌دهم، بلکه 5 میلیارد تومان شیرینی‌ای را هم که هیأت مدیره بابت الحاقیه‌ام گرفت، پس می‌گیرم». گفته‌هایی که با واکنش فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شد تا وی برای ادای پاره‌ای توضیحات به این کمیته احضار شود. ادعای بیرانوند درباره پرداخت رشوه ۵ میلیارد تومانی در حالی مطرح گردید که رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عضو هیأت مدیره نیست تا مخاطب بیرانوند در موضوع پرداخت این مبلغ شامل حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و مجید پوراحمدی اعضای وقت این مجموعه شود.
برای پیگیری این موضوع با حسین شهریاری، رئیس وقت هیأت مدیره تماس گرفته شد اما او ترجیح داد پاسخی به این موضوع ندهد. همچنین پیمان حدادی، عضو دیگر هیأت مدیره که فعالیت قابل توجهی در اینستاگرام شخصی خود درباره باشگاه پرسپولیس دارد نیز در پاسخ به مهر عنوان کرد: «فعلا قصد صحبت ندارد و در جلسه هیأت مدیره است».
حدادی تنها عضو پیشین هیأت مدیره پرسپولیس است که در بین نفرات جدید نظیر محمد آخوندی، مهدی همتی‌مقدم، احد میرزایی و سیامک جلوه نیز حضور دارد اما باز هم حاضر نشد درباره ادعای عجیب دروازه‌بان تیم ‌ملی که طبق صحبت‌هایش یکی از مخاطبان خاص او می‌تواند خودش باشد، صحبت کند. او احتمالا خیالش جمع است و می‌داند وقتی کاری نکرده، دلیلی ندارد به کسی توضیحی بدهد. 
مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز ترجیح داد درباره این پرونده صحبت رسمی نداشته باشد و تنها خبر از پیگیری تمام و کمال بخش حقوقی باشگاه درباره این موضوع تا نشان دهد سرخ‌ها هم دنبال روشن شدن مخاطب خاص بیرانوند در این موضوع هستند. لشگری در این باره به «وطن امروز» گفت: ما مشتاق هرگونه سندی مبنی بر پرداخت رشوه به هر نوعی هستیم. نمی‌شود با حرف دیگران را متهم کرد. بخش حقوقی باشگاه تمام قد این موضوع را پیگیری می‌کند و تا مشخص شدن همه ابعاد قضیه کوتاه نمی‌آید. همچنین مهر دیروز نوشت: پیگیری‌ها نشان از رد پای یکی از ایجنت‌های داخلی کشور در این پرونده دارد که پای او نیز در این پرونده باز شده تا به ابهامات درباره پرداختی‌های او نظیر پول نقد و سکه به تنی چند از ارکان باشگاه برای امضای الحاقیه قرارداد بیرانوند توسط رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه شود. صحبت‌های جنجالی بیرانوند در حالی ابعاد گسترده‌ای به خود گرفته است که باشگاه پرسپولیس همچنان بابت بخش مرتبط با محرومیت 4 ماهه تعلیقی او که یک سال دیگر اعمال می‌شود گلایه دارد و قصد دارد پرونده او را به کمیته استیناف ببرد. باید دید با ورود مراجع قضایی به بخش جدید پرونده قرارداد بیرانوند با پرسپولیس چه تصمیمی در این باره گرفته خواهد شد.

Page Generated in 0/0067 sec