printlogo


کد خبر: 293050تاریخ: 1403/7/23 00:00
سردار حاجی‌زاده با اشاره به هوشیاری نیرو‌های مسلح برای مقابله با اقدامات دشمن:
پشیمان‌کننده می‌زنیم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به پیام‌های محبت‌آمیز مسؤولان کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران گفت: آماده پاسخ به هرگونه خطای دشمنان هستیم.
در پیام فرمانده نیروی هوافضای سپاه آمده است: «با کمال مسرت و در پاسخ به پیام‌های محبت‌آمیز مسؤولان محترم کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران که حاکی از قدرشناسی آنان از رزمندگان گمنام و پرشمار نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. بی‌تردید عملیات موفق «وعده صادق ۲» که با هدف حداقل مجازات رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در به ‌شهادت ‌رساندن میهمان عزیز کشورمان «دکتر اسماعیل هنیه» و «سید مقاومت سیدحسن نصرالله» و جمع کثیری از مظلومان غزه و لبنان انجام گرفت، با تصمیم یکپارچه مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصویب شورای ‌عالی امنیت ملی کشور و حمایت بی‌دریغ ریاست محترم جمهوری و تأیید و هدایت فرمانده معظم کل قوا مدظله‌العالی صورت گرفت.
سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرزوبوم، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد کنند».

Page Generated in 0/0079 sec