printlogo


کد خبر: 293162تاریخ: 1403/7/26 00:00
دستورالعمل غذایی ارتش صهیونیستی به مناسبت روز جهانی غذا
ای کارد بخوری...

بعد از حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پادگان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی و ترکیدن گولاخ‌های این رژیم در حین خوردن غذا، مسؤول تغذیه ارتش اسرائیل به مناسبت روز جهانی غذا دستورالعمل‌هایی برای تغذیه سربازان رژیم صادر کرده تا حداقل به‌خاطر حوادث مربوط به غذا نمیرند و فقط به‌خاطر موشک‌ها بمیرند. در ادامه بخشی از این دستورالعمل را می‌خوانید:
۱. سربازان از این به بعد به هیچ‌عنوان دورِ هم و در سلف پادگان غذا نخورند. مسؤولین مربوطه جیره سرباز را یا لای نان بپیچند یا توی مشمع بریزند و بدهند دستش تا برود یک گوشه‌ای مثل کچّه‌سگ یتیم بخورد. اینطوری استرس کشته‌شدن دسته‌جمعی هنگام خوردن غذا کاهش می‌یابد و انرژی غذا بیشتر جذب می‌شود.
۲. تحت هیچ شرایطی غذاهای نفاخ مثل نخود و لوبیا به سربازان داده نشود، حتی اگر سرباز از گشنگی دمپایی‌اش را گاز بزند؛ زیرا صداهایی که بعد از خوردن این غذاها در آسایشگاه‌ بلند می‌شود، سربازان را به اشتباه انداخته و فکر می‌کنند حمله شده است و در نتیجه از ترس مثل یابو از آسایشگاه فرار می‌کنند و زیر دست و پای هم بر اثر له‌شدگی می‌میرند. تازه خود سربازانی که صدا از آنها متصاعد شده در دَم می‌میرند؛ تجربه اینطور نشان داده.
۳. با توجه به بحران پوشکی اسرائیل و کمبود شدید پوشک، تا جای ممکن از دادن مایعات به سربازان پرهیز شود. اینها در مواجهه با حمله دشمن اولین واکنش‌شان خیس‌کردن شلوار است که در نهایت منجر به بی‌آبرویی ارتش می‌شود. پس یک سرباز تشنه بهتر از یک سرباز خیس آبروبر است.
۴. در پایان به تمام سربازان ابلاغ شود که بعد از این، هر غذایی که خواستند بخورند باید درازکشیده و رو به آسمان بخورند تا در صورت رؤیت موشک و پهپاد سریعاً واکنش نشان دهند؛ درست است که نمی‌توانند از دست موشک‌ها نجات پیدا کنند و قطعاً می‌ترکند، اما باید باقیمانده غذا را نجات داده و به گوشه امنی پرتابش کنند تا لااقل غذا برای بقیه گشنه‌ها باقی بماند.
 

Page Generated in 0/0048 sec