printlogo


کد خبر: 294301تاریخ: 1403/8/2 00:00
حزب‌الله حمله به اقامتگاه نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی را تأیید کرد
التماس نتانیاهو برای تشدید اقدامات حفاظتی

گروه بین‌الملل: در پی حمله پهپادی لبنانی‌ها به محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی، خانواده او خواهان مجموعه اقداماتی برای تشدید محافظت از خود شده‌اند. رسانه‌های عبری از فهرست درخواست‌های مالی نامحدود در پی این رخداد  برای بازسازی و حفاظت جامع در تمام محل‌های اقامت رسمی نتانیاهو یعنی شهرک قیصریه در شمال تل‌آویو و خیابان‌های غزه و بالفور در داخل این شهر خبر دادند.
خانواده نتانیاهو همچنین درخواست دیگری را مبنی بر افزایش حفاظت شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم) از او و خانواده‌اش و فعال‌سازی سیستم‌های پارازیت جی‌پی‌اس در نزدیکی اقامتگاه‌های رسمی و اطراف کاروان نخست‌وزیر مطرح کرده‌اند. آنها همچنین خواستار تشدید سامانه رهگیری در مناطق مربوط و پوشش هوایی 24 ساعت در تمام هفته  شدند که امکان رهگیری جنگنده‌ها یا هلیکوپترها را فراهم می‌کند. آنچه اما اوج وحشت نتانیاهو را نشان می‌دهد، درخواست او برای تعیین فوری مسکن جایگزین دائم برای خانواده‌اش با حداکثر نیازهای حفاظتی تا زمان پایان کار مرمت مقر قیصریه است.
این در حالی است که دیروز مسؤول روابط عمومی حزب‌الله لبنان هدف قرار دادن خانه غصبی نتانیاهو در شمال فلسطین اشغالی توسط مقاومت را تایید کرد. محمد عفیف اعلام کرد حمله پهپادی به محل اقامت فوق‌امنیتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قیصریه در شمال تل‌آویو کار جنبش مقاومت لبنان بوده است. وی گفت: مقاومت اسلامی مسؤولیت کامل و انحصاری خود را در قبال عملیات قیصریه و هدف قرار دادن جنایتکار جنگی و سرکرده فاشیست صهیونیست‌ها بنیامین نتانیاهو بر عهده می‌گیرد. 
این نشست خبری در حالی با حضور نمایندگان رسانه‌ها در بیروت برگزار شد که ساختمان نزدیک این محل هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.
او در نشست خبری همچنین آمریکا را شریک جرم رژیم در حملات به لبنان دانست و تاکید کرد: ورود عاموس هوکشتاین، فرستاده واشنگتن به لبنان هرگز موضع مقاومت را مبنی بر اینکه آمریکا، مادر تروریسم است، تغییر نمی‌دهد. عفیف همچنین از مشی رسانه‌ای شبکه سعودی ام‌بی‌سی در اتهام‌زنی به فرماندهان مقاومت انتقاد کرد و افزود: این جنبش، جانبداری شبکه  مزبور از برادر جنایتکارش نتانیاهو را محکوم می‌کند، چرا که آزادی رسانه، مصونیتی برای تحریک به قتل و کشتار ایجاد نمی‌کند. وی به کنایه به رسانه‌های آل‌سعود گفت: نمی‌دانم چرا موقعی که تل‌آویو را هدف قرار می‌دهیم، ناراحت می‌شوید. آیا از اینکه حزب‌الله بنا به اذعان و گواهی دشمن، توانسته است قدرت خود را بازیابی کند ناراحت می‌شوید و این اعتراف را باور نمی‌کنید؟!»
این مسؤول حزب‌الله بار دیگر بر اعتماد مقاومت به نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان و رئیس حزب امل تاکید کرد و گفت: جنبش مقاومت اسلامی لبنان تحت حملات و زیر آتش حاضر به مذاکره نخواهد بود. زیاد طول نخواهد کشید تا نظامیانی از دشمن را به اسارت بگیریم. ضمنا ما مردمی هستیم که اسرای خود را در زندان‌های دشمن تنها نمی‌گذاریم. عفیف ادامه داد: هیچ شهرک صهیونیست‌نشینی در جنوب لبنان احداث نخواهد شد و دشمن مسؤول حفظ جان و سلامت اسرای ما است. وی سپس از بازگشت خطوط پشتیبانی نظامی و لجستیکی حزب‌الله به حالت عادی خبر داد و همچنین خسارات و تلفاتی که مقاومت به تانک‌ها و نیروهای دشمن وارد آورده را سنگین توصیف کرد. عفیف با اشاره به اینکه داستان انبارها و مراکز توسعه اسلحه، بهانه‌هایی واهی و بی‌اساس است، توضیح داد: بمباران مراکز جمعیت قرض‌الحسن هیچ توجیهی ندارد و حزب‌الله، منابع مالی خود را از موسسه قرض‌الحسن تامین نمی‌کند.
* تبریک حماس به حزب‌الله
سخنگوی گردان‌های قسام - شاخه نظامی حماس - اقدام حزب‌الله در حمله به محل اقامت نتانیاهو به عنوان یک جنایتکار جنگی را به مقاومت لبنان تبریک گفت. ابوعبیده این اقدام را پیامی به سرکرده‌های جنایتکار رژیم اشغالگر دانست که اگر بتوانند از عدالت سخیف جهانی فرار کنند اما نمی‌توانند از عدالت آزادگان و مقاومت امت اسلامی بگریزند. وی همچنین تاکید کرد شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت باعث صلابت و جنگندگی بیشتر رزمندگان مقاومت می‌شود.

Page Generated in 0/0095 sec