printlogo


کد خبر: 294329تاریخ: 1403/8/2 00:00
پیروزی‌‌های مقاومت لبنان در سطح جدید عملیاتی، اعلام الحربی لبنان تصاویر هدف قرار دادن دقیق نیروهای اشغالگر را منتشر کرد
نقطه‌زنی حزب‌الله
* حزب‌الله حمله به اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تأیید کرد/ * سی‌ان‌ان: بحران روانی نظامیان صهیونیست جدی است

گروه بین‌الملل: واحد رسانه‌ای حزب‌الله لبنان (اعلام الحربی) دوشنبه شب پس از انجام 31 عملیات ضدصهیونیستی، تصاویری از هدف قرار دادن نیروهای دشمن اشغالگر در لب مرز لبنان طی روزهای گذشته را منتشر کرد؛ تصاویری که توسط موشک‌های نقطه‌زن مجهز به دوربین ثبت شده بود و هدف قرار دادن نیروهای دشمن در نقطه صفر مرزی را نشان می‌داد. حزب‌الله لبنان در این عملیات توانست در مرحله نخست تجمع سربازان واحد مهندسی رژیم صهیونیستی را که به صورت پیاده و در کنار خودروهای زره‌پوش ایستاده بودند هدف حمله موشک ضدزره هدایت‌شونده خود قرار دهد و سپس در مرحله دوم این عملیات گروه دوم سربازانی را که قصد جمع‌آوری اجساد و زخمی‌های رژیم در نقطه صفر مرزی خاک لبنان را داشتند هدف حمله موشکی دوم قرار داد تا تلفات رژیم صهیونیستی بیش از مرحله نخست شود. در مرحله نخست این عملیات  تجمع 8 نفر از سربازان پیاده دشمن هدف حمله موشک نقطه‌زن حزب‌الله قرار گرفت و در مرحله دوم نیز خودرویی که قصد انتقال مجروحان و تلفات قطعی رژیم را داشت هدف حمله موشکی قرار گرفت. عملیات حزب‌الله لبنان در نقطه صفر مرزی در حالی انجام شد که درگیری سنگینی در این منطقه بین نیروهای رژیم و مبارزان حزب‌الله وجود نداشت و ارتش صهیونیستی با خیال اینکه نقطه صفر مرزی خطری برای نیروهای رژیم ندارد قصد برچیدن دیوار مرزی و عبور و نفوذ از این ناحیه را داشت که با پاسخ نیروهای حزب‌الله لبنان مجبور به عقب‌نشینی و فرار از منطقه شد. 
تصاویر منتشر شده مربوط به 24 مهر و زمانی است که ارتش صهیونیستی در بخش رسانه‌ای خود مشغول دستاوردسازی از اقدامات تجاوزکارانه‌اش بود؛ دستاوردهایی که پس از ۳ هفته هیچ نتیجه‌ای برای ارتش صهیونیستی روی زمین نداشته و آنها را مجبور به دستاوردسازی و دروغ‌پردازی کرده است. ارتش صهیونیستی همچنین از ابتدای آغاز تجاوز گسترده زمینی و هوایی خود به لبنان تاکنون از انتشار آمار تلفات سنگین خود جلوگیری کرده است و با استفاده از شیوه قطره‌چکانی آمار تلفات خود را با تاخیر و سانسور شدید رسانه‌ای منتشر می‌کند؛ آماری که با انتشار تصاویر عملیات حزب‌الله لبنان دروغ بودن آنها افشا شد. نیروهای حزب‌الله لبنان علاوه بر توان بالا در میدان نبرد، قدرت بالایی نیز در بخش رسانه و اطلاع‌رسانی دارند و همین مساله از 8 اکتبر 2023 مانند خاری در چشم، رژیم صهیونیستی  را آزار می‌دهد. همین مساله نیز منجر به خشم رژیم و حمله به مراکز رسانه‌ای - خبری حزب‌الله لبنان در خاک این کشور شده است. یکشنبه و دوشنبه رژیم صهیونیستی به خیال نابودی توان رسانه‌ای و اقتصادی حزب‌الله، ساختمان شبکه تلویزیونی المنار و برخی شعبات صندوق مردمی «قرض‌الحسن» را به شکل وحشیانه‌ای بمباران کرد. این اقدام صهیونیست‌ها پس از آن رخ داد که عملیات‌های سیاسی - رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و متحدان عرب آنها با واکنش شدید مردم لبنان و کشورهای محور مقاومت همراه شد و فضا برای سرباز - خبرنگاران رژیم اشغالگر در خاک لبنان تنگ شد. مسؤول رسانه‌ای حزب‌الله لبنان نیز طی روزهای گذشته طی چند مرحله نسبت به فعالیت برخی رسانه‌های خائن علیه مقاومت در خاک لبنان اعتراض کرده بود که این اعتراضات منجر به بازداشت چند «جاسوس - خبرنگار» توسط نیروهای امنیتی لبنان شد که مشغول جمع‌آوری اطلاعات در منطقه ضاحیه بیروت و پخش اخبار دروغ و مغرضانه ضدحزب‌الله بودند. 
اقدامات نقطه‌زن حزب‌الله لبنان در جبهه شمال و عمق سرزمین‌های مستعمره‌نشین اشغالی به همین‌جا ختم نشده است و طبق اعلام محمد عفیف، مسؤول ارتباطات رسانه‌ای حزب‌الله لبنان، حمله پهپادی دقیق و نقطه‌زن به خانه غصبی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز توسط نیروهای پهپادی مقاومت اسلامی لبنان انجام شده است؛ اقدامی که طی روزهای گذشته پدافند هوایی رژیم را به سخره گرفت و ویلای‌ گران‌قیمت شخصی نتانیاهو را که در ساحل مدیترانه و درست در میان شهرهای مستعمره‌نشین اشغالی حیفا و تل‌آویو قرار دارد هدف قرار داده و متحمل خسارات میلیون دلاری کرد.
حزب‌الله لبنان پس از این عملیات‌ها اقدام به شلیک موشک‌های نصر و قادر کرد که به تازگی از آنها رونمایی کرده بود و شهرهای تل‌آویو و حیفا را هدف قرار داد؛ حملاتی که چند اصابت نیز برجا گذاشت و شهرهای شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز به صورت مداوم زیر ضربه برد که تلفات بالایی برجا گذاشته و شرایط امنیتی - نظامی را بر تمام شهرک‌های شمال سرزمین‌های اشغالی مستولی کرده است.
ضربات نقطه‌زن و مهلک حزب‌الله لبنان در نقطه صفر مرزی و در جبهه شمال ادامه دارد و کمین‌های مقاومت اسلامی لبنان همچنان مانع جدی بر سر راه ارتش اشغالگر و غاصب است. حزب‌الله دیروز سه‌شنبه نیز در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود علیه تجاوزات اشغالگران غاصب موفق به هدف قرار دادن و منهدم کردن 3 عراده تانک مرکاوای دشمن صهیونیستی شد؛ تانک‌هایی که همچنان به صورت گسترده از آنها در خاک لبنان استفاده نشده است و به محض رویت آنها در نقطه مرزی جنوب لبنان با سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی با استفاده از موشک‌های ضدزره کورنت و الماس قرار گرفته و در مواردی نیز پس از پیشروی محدود در کمین نیروهای تکاوری حزب‌الله لبنان گرفتار شده و خدمه آن زیر آتش شدید نیروهای حزب‌الله لبنان قرار می‌گیرند. نیروهای حزب‌الله لبنان همچنین در ادامه عملیات‌های متقابل خود در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی، روز گذشته با هک سامانه بندر حیفا و دسترسی به اطلاعات کارکنان این بندر به آنها هشدار داد این بندر را تخلیه کنند. به احتمال بالا پس از هدف قرار دادن زیرساخت‌های لبنان همچون موسسات «قرض‌الحسن» و شبکه «المنار»، حزب‌الله لبنان دست به اقدامات هم‌سطح علیه مراکز اقتصادی رژیم صهیونیستی بزند و این بندر را هدف قرار ‌دهد.

Page Generated in 0/0061 sec