printlogo


کد خبر: 294431تاریخ: 1403/8/6 00:00
اخبار

حذف نیما عالمیان از مسابقات تنیس روی میز ایتالیا
بازیکن تنیس روی میز ایران با شکست برابر حریف فرانسوی‌ از جدول انفرادی مسابقات ایتالیا کنار رفت. به گزارش ایسنا، نیما عالمیان در مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی مسابقات ایتالیا برابر بازیکن فرانسوی قرار گرفت و شکست خورد. عالمیان با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کرد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند. عالمیان پیش از این در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی استراحت داشت و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با نتیجه ۳ بر صفر جوردی از ایتالیا را شکست داده بود. امیرحسین هدایی، دیگر نماینده ایران، در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف ژاپنی شده بود.
***
پرونده ویلموتس با ۴ میلیون و۷۰۰ هزار دلار بسته شد
معاون امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال از بسته شدن پرونده مربی بلژیکی سابق تیم‌ ملی خبر داد. علی تارقلی‌زاده از بسته شدن پرونده مارک ویلموتس با پرداخت ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار از سوی فدراسیون فوتبال خبر داد. به گفته او، پرونده این مربی بلژیکی یکم آبان ۱۴۰۳ در فیفا بسته شد. مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم‌ ملی فوتبال ایران، بعد از دریافت نکردن ۲ ماه حقوقش، ایران را ترک و علیه فدراسیون فوتبال در فیفا طرح شکایت کرد که این موضوع در نهایت به محکومیت فدراسیون فوتبال به ۶ میلیون دلار منجر شد.
***
بیرانوند: عذرخواهی می‌کنم
دروازه‌بان تراکتور گفت: من قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم و تحت تأثیر فشار بازی برخی‌ حرف‌ها را زدم. علیرضا بیرانوند درباره شرایط تراکتور در آستانه دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: پس از بازگشت از تاجیکستان طی روزهای گذشته بخوبی ریکاوری کرده‌ایم و پس از یک جلسه تمرینی آماده بازی با آلومینیوم می‌شویم. وی افزود: معتقدم آلومینیوم تیم قدرتمندی است و نتایج بسیار خوبی در هفته‌های اخیر کسب کرده است. با این حال ما هم تیم قدرتمندی هستیم و امیدوارم با انجام بازی زیبا و حمایت هواداران‌مان ۳ امتیاز خانگی را کسب کنیم. وی درباره دیدار با تیم روشن تاجیکستان بیان کرد: همان‌طور که پیش از این گفته بودم، روشن تیم خوب و قابل احترامی بود که با نهایت توان بازی کرد اما ما هم نمایش خیره‌کننده‌ای داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست یابیم. بیرانوند در رابطه با حکم کمیته انضباطی به خاطر مصاحبه‌اش بعد از بازی با فولاد گفت: برخی‌ ماه‌هاست علیه من جو منفی راه انداخته‌اند؛ پس از بازی با فولاد هم از نتیجه به دست آمده بسیار ناراحت بودم و در آن شرایط حرف‌هایی زدم. اگر سخنان من باعث رنجش خاطر کسی شده، عذرخواهی می‌کنم. واقعیتش قصد توهین و اتهام‌زنی نداشتم.
***
موافقت آنچلوتی با جذب مدافع النصر
سرمربی ایتالیایی رئال با جذب آیمریک لاپورت موافقت کرد و به احتمال زیاد مدافع اسپانیایی النصر ژانویه راهی مادرید شود. رئال‌مادرید به احتمال زیاد در زمستان یک مدافع جدید جذب و در خط دفاعش تغییراتی را ایجاد می‌کند.
روزنامه آ.اس این خبر را تایید و اعلام کرد آیمریک لاپورت مدافع مورد نظر رئالی‌هاست و کارلو آنچلوتی موافقتش را برای جذب این مدافع اسپانیایی اعلام کرده است.
این روزنامه اسپانیایی نوشت: آنچلوتی با توجه به آسیب‌دیدگی داوید آلابا در بیشتر بازی‌ها از رودیگر و ادر میلیتائو استفاده می‌کند. فایخو کمتر در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و همین باعث شده رئالی‌ها به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید باشند. لاپورت بازیکنی است که باشگاه رئال در تلاش است او را در زمستان جذب کند، البته قبل از اینکه پیشنهاد رسمی به او داده شود باید درباره قیمت این انتقال توافقات لازم انجام شود. لاپورت در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته و در ۴ دیدار اخیر این تیم موفق به گلزنی شده است. او تابستان هم مورد نظر رئال‌مادرید بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد.
***
انتخاب جانشین مربی ناکام کره‌ای در تیم ملی
با حکم رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ریکرو شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، بهزاد پاکزاد با حکم شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به عنوان سرمربی تیم ریکرو انتخاب شد. وی جایگزین هونگ سرمربی کره‌ای تیم ملی شد که قراردادش پس از المپیک پاریس به پایان رسیده بود. بهزاد پاکزاد از ورزشکاران و مربیان باسابقه تیم‌های ملی است که هدایت تیم‌ ملی ریکرو را بر عهده گرفته است.

Page Generated in 0/0059 sec