printlogo


کد خبر: 294433تاریخ: 1403/8/6 00:00
استقلال با سرمربی جدیدش هم باخت
به خیبر هم نه نگفتند!

تیم فوتبال استقلال که سرمربی آفریقایی خود را برای نخستین بار روی نیمکت داشت برابر خیبر خرم‌آباد تن به شکستی تلخ داد تا آبی‌پوشان به جمع تیم‌های قعر جدول نزدیک و نزدیک‌تر شوند. تیم‌های فوتبال خیبر و استقلال تهران در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با قضاوت سیدوحید کاظمی و با وجود سیستم داور ویدئویی VAR به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود خیبر به پایان رسید. مهرداد قنبری، مسعود محبی و محسن سفیدچغایی زنندگان گل‌های خیبر بودند و رامین رضاییان تنها گل استقلال را در این بازی به ثمر رساند. 
بازیکنان خیبر در همان دقیقه اول این بازی حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که شوت سینا خادم‌پور از بیرون محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم حملات این تیم ادامه‌دار بود که این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند. دقیقه ۴ بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر حمله‌ور شدند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی بگیرد و باعث سرنگونی بازیکن استقلال شد که همین موضوع اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشت. آنها معتقد بودند داور باید به سود تیم‌شان ضربه آزاد اعلام می‌کرد. دقیقه ۹ بازیکنان خیبر باز هم به سمت دروازه استقلال حمله‌ور شدند و در محوطه جریمه ضربه عارف رستمی را سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد. مهرداد قنبری در دقیقه ۱۰ همان توپ را از نقطه کرنر به سمت محوطه جریمه استقلال سانتر کرد که حسینی نتوانست توپ را دور کند و همان توپ مستقیم وارد دروازه استقلال شد تا آبی‌ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند. اواخر نیمه اول جلال‌الدین ماشاریپوف توپ را از سمت راست به سمت دروازه خیبر ارسال کرد که در آن سمت زمین به جلالی رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ با پای راست به آن ضربه زد که باتیستا توپ را به زیبایی در اختیار گرفت.
بازیکنان استقلال نیمه دوم را بهتر از میزبان خود آغاز کردند و دقیقه ۵۴ روی پاس گائل کاکوتا، رامین رضاییان با ضربه سر روی غفلت مدافعان خیبر موفق شد گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند اما بازیکنان خیبر خیلی زود توانستند به بازی برگردند و دقیقه ۵۹ حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که با واکنش حسینی توپ راهی کرنر شد و در ادامه توپ به مسعود محبی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی دروازه حسینی را هدف قرار داد که پس از برخورد توپ به مدافعان استقلال برای دومین بار وارد دروازه میهمان شد تا بار دیگر هواداران خیبر خوشحال شوند. دقیقه ۷۸ بازیکنان خیبر بار دیگر فرصت باز کردن دروازه استقلال را داشتند که سیدحسین حسینی مانع این کار شد. محسن سفیدچغایی به زیبایی محمدحسین مرادمند را از پیش رو برداشت و در مصافی تک به تک با حسینی قرار گرفت اما در زدن ضربه نهایی دقت کافی را نداشت و کاپیتان استقلال توپ را دور کرد. دقیقه ۳+۹۰ بازیکنان خیبر روی غفلت مدافعان استقلال به محوطه جریمه نفوذ کردند و پس از دفع ناقص توپ توسط مرادمند، سفیدچغایی با شوتی دقیق توانست گل سوم را به ثمر برساند.

Page Generated in 0/0086 sec