printlogo


کد خبر: 3998تاریخ: 1393/2/14 00:00
اخبار

کاهش شاخص بورس
شاخص کل بورس به واسطه فشار عرضه‌ها در ساعات پایانی معاملات دیروز با کاهش 225 واحدی به کانال 77 هزار واحد بازگشت. در پایان معاملات دیروز بازار سهام شاخص کل با کاهش 225 واحدی به کانال 77 هزار واحد بازگشت تا همچنان بازدهی منفی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کند. در این بازار سرمایه‌گذاری غدیر، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، پالایش نفت بندرعباس، نفت بهران، سیمان فارس و خوزستان، بانک تجارت، صنعتی بهشهر، نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان و مخابرات ایران بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص گذاشتند اما در مقابل گروه‌ مپنا، سایپا، ایران‌خودرو و ایران ترانسفو بیشترین تأثیر مثبت را داشتند؛ گروه مپنا پس از فشار عرضه در دقایق پایانی معاملات دیروز در سطوح قیمت‌های منفی معامله شد. در فرابورس هم شاخص با افت 3 واحدی به 777 واحد رسید که پالایش نفت لاوان، نفت پاسارگاد، پتروشیمی جم،  ذوب‌آهن اصفهان، تولید برق عسلویه مپنا و آهن و فولاد ارفع بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

تقدیر وزیر فرهنگ از بانک‌ پاسارگاد
به‌گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در حاشیه مراسم رونمایی از شاهنامه شاه‌طهماسبی که با حمایت بانک‌پاسارگاد بازنشر شده‌است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از موزه هنرهای تجسمی معاصر بانک‌پاسارگاد که در فرهنگستان هنر دایر است، بازدید کرد. براساس این خبر، در این بازدید علی‌جنتی ضمن دیدار از گنجینه فاخر آثار هنری در این موزه، از بانک‌پاسارگاد به‌خاطر اقدامات ارزشمند و موثر در جمع‌آوری این آثار و همچنین حمایت از فرهنگ و هنر کشور تشکر کرد. گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی خود توجه ویژه‌ای به حمایت از هنر و هنرمندان، فرهنگ و تاریخ کشور و همچنین لزوم حفظ و تقویت آنها دارد. از این‌رو در اقدامی ارزشمند، از سال 1387 گنجینه‌ای فاخر از آثار هنری هنرمندان بنام کشور را جمع‌آوری کرده است.

پاسخگویی بهنگام دربانک پارسیان
بررسی عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان در سال گذشته نشان از آن دارد که این مرکز پاسخگوی 506/95 تماس برقرار شده از کانال‌های ارتباطی مختلف از قبیل: تلفن، ایمیل، وب، پیامک، صندوق صوتی و نمابر بوده است، که 91 درصد تماس‌ها به صورت تلفنی پاسخ داده شده است.حجم تماس‌های برقرارشده با مرکز طی 4 سال گذشته 46 درصد افزایش یافته و همچنین رشد تعداد کل تماس‌ها در سال 92 نسبت به سال 91، 5 درصد بوده است. در این میان تماس‌های تلفنی 5 درصد و ایمیل و پیام‌های ارسال شده از طریق وب 14 درصد افزایش یافته است. بیشترین رشد تماس‌های تلفنی مربوط به تماس‌های تلفنی از شهرستان‌ها و تماس با تلفن همراه بوده و بیشترین موضوع تماس با مرکز درسال گذشته پیرامون «خدمات الکترونیکی» بوده است.
 


Page Generated in 0/0074 sec