printlogo


کد خبر: 41695تاریخ: 1389/2/28 00:00
پیاده روسازی صادقیه

منطقه 5:

با هدف بهسازی عبور و مرور و تسهیل تردد، پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله کاشانی حد فاصل میدان صادقیه تا جنت‌آباد به طول 13 هزار مترمربع در حال انجام است. مسعود رضا رئیس دانا، معاون فنی و عمران منطقه 5 با بیان این مطلب افزود: با توجه به تاثیرگذاری پیاده‌رو در تسهیل تردد و زیباسازی منظر شهری، عملیات پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله کاشانی حد فاصل میدان صادقیه تا جنت‌آباد به طول 13هزارمترمربع در حال اجراست. وی افزود: همزمان با اجرای پیاده‌روسازی، حذف زوائد فیزیکی و مناسب‌سازی معابر برای معلولان و همسطح‌سازی دریچه‌ها جهت بهسازی و ساماندهی خیابان آیت‌الله کاشانی اجرا می‌شود.

 

 

4 پروژه ورزشی جدید

منطقه 15:

4 پروژه فرهنگی و ورزشی شامل 2 سوله چند منظوره و 2 سرای محله در ناحیه 3 منطقه 15 در سال جاری افتتاح و رسما مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. مهدی افزونقه شهردار ناحیه 3 شهرداری منطقه 15 با بیان این مطلب اظهار کرد: سوله ورزشی و سرای محله صالحی در شهرک کیانشهر و سوله ورزشی و سرای محله شهرک بروجردی بزودی افتتاح خواهند شد. شهردار ناحیه 3 در ادامه به برنامه‌های سال جاری این ناحیه اشاره کرد و افزود: با اتمام این پروژه‌ها وضع مناسبی را در محدوده ناحیه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ترافیکی شاهد خواهیم بود.

 

 

بهره‌برداری از ورزشگاه جانبازان

منطقه 20:

شهردار این منطقه از بهره‌برداری ورزشگاه ویژه معلولان و جانبازان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد. مجتبی عبداللهی افزود: این ورزشگاه در نوع خود بی‌نظیر است و معلولان و جانبازان می‌توانند از امکانات ورزشی، تفریحی و فرهنگی این مرکز بدون کمک دیگران استفاده کنند. عبداللهی با اشاره به امکانات این مرکز گفت: این مجتمع شامل امکانات فرهنگی، ورزشی، تفریحی و بوستان ویژه ‌معلولان است.

 


Page Generated in 0/0068 sec