printlogo


کد خبر: 41702تاریخ: 1389/2/28 00:00
5 میلیارد دلار سرمایه در راه ایران

فارس:

یک شرکت کارگزاری بورس ایران برای نخستین‌بار موفق به اخذ مجوز فعالیت در بورس‌های نیویورک، واشنگتن و همچنین بازار کالای آمریکا شد. امیرعباس کنی، مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه‌گذاری ایران سهام اظهار داشت: در حالی حجم گردش مالی ایرانیان سالانه 600 میلیارد دلار است که یکی از اهداف اصلی تأسیس این شرکت جلب 5 میلیارد دلار سرمایه طی 5 سال آینده است. کنی افزود: مزیت سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم آمریکا این است که عمده این گروه با بورس، سهام، ریسک و نوسان آشنایی کامل داشته و اکثرا در بازارهای سهام سرمایه‌گذاری کرده و با کسب 20 درصد بازدهی سالانه براحتی جذب بورس ایران خواهند شد.

 

 

جایگزیني پیکان با خودروی چینی

فارس:

قائم مقام مدیرعامل ایران‌خودرو از طرح جدید این شرکت برای بررسی 4 مدل خودروی جدید ساخت چین، کره و یک کشور اروپایی به منظور تولید در ایران خبر داد و گفت: خودروی جایگزین پیکان از بین این خودروها انتخاب خواهد شد. میرجواد سلیمانی اظهار داشت: یک مدل از این خودروها تولید کشور چین است که موفق به دریافت مجوز و تأییدیه‌های لازم از سوی سازمان استاندارد، وزارت صنایع و سازمان حفاظت محیط زیست شده است.

 

 

آغاز واکسیناسیون 15 میلیون رأس دام

مهر:

معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش واکسیناسیون تب برفکی خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر واکسیناسیون 15 میلیون راس دام سبک به منظور مقابله با تب برفکی آغاز شده است. سیدمحسن دستورگفت: در شرایط کنونی اقدامات قرنطینه‌ای در سطح کشور به منظور جلوگیری از شیوع بیماری تب برفکی آغاز شده، ضمن اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در این زمینه اعلام شده است. وی بیان کرد: در حال حاضر ممنوعیت ورود دام زنده به کشور اعمال و اجازه تردد فقط در داخل استان‌ها به مقصد کشتارگاه‌ها صادر می‌شود.

 


Page Generated in 0/0052 sec