printlogo


کد خبر: 41703تاریخ: 1389/2/28 00:00
نیم نگاه

دفتر آمار وزارت کشاورزی آمریکا با پیش‌بینی افزایش 3 میلیون تنی تولید 3غله مهم ایران در سال زراعی جاری میزان تولید گندم در ایران را 4/14 میلیون تن برآورد کرد.

همه دارندگان حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین از 15 درصد تخفیف برخی خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه نوین برخوردار می‌شوند.

معاون وزیر صنایع و معادن از اعتبار ویژه یک میلیارد دلاری با موافقت وزیر صنایع و معادن برای صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی خبرداد و گفت: قول داده‌ایم که قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی حذف شود و آن را عملیاتی می‌کنیم.

معاون وزیر بازرگانی گفت: برای جذابیت بیشتر در ساخت فضاهای استاندارد نگهداری گندم، قیمت اجاره سیلو در کشور افزایش یافت.

شورایعالی بیمه آزادسازی تعرفه بیمه مسؤولیت مدنی حرفه‌ای پزشکان و بیمه حوادث اشخاص را تصویب کرد.

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات ایرانی با توشی فومی یاماشیتا، رئیس‌ اتحادیه تعاونی‌های مصر‌ف‌کنندگان ژاپن (کو.اوکی) و جمعی از مدیران این اتحادیه دیدار و درباره مسائل‌ مورد علاقه دو طرف گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده در تارنمای بانک مرکزی، با وجود عمر 4 ساله بانک سرمایه در گروه بانک‌های خصوصی، بیشترین تراکنش‏های موفق، عملیات الکترونیکی بانکی با96 درصد به بانک سرمایه تعلق گرفت.

بیمه پارسیان با افتتاح مجتمع بیمه‌ای در شهر همدان تعداد مجتمع‌های بیمه‌ای خود در سراسر کشور را به عدد 20 رساند.

مدیر امور حقوقی شرکت بورس اوراق بهادار تهران از تدوین دستورالعمل «راهبری شرکتی برای شرکت‌های پذیرفته شده در بورس» خبر داد.


Page Generated in 0/0071 sec