printlogo


کد خبر: 41726تاریخ: 1389/2/28 00:00
هفت» بدون محدودیت زمانی روی آنتن می‌رود

سقف زمانی برنامه «هفت» با تغییر روز پخش برداشته شد و از امشب این برنامه بدون محدودیت زمانی روی آنتن می‌رود و تا پس از نیمه‌ شب روی آنتن شبکه 3 خواهد بود. به گزارش فارس، مجله سینمایی هفت در ابتدا با تعیین وقت 90 دقیقه روی آنتن رفت. پس از پخش نخستین قسمت برنامه، ساعت پخش آن یک ساعت به عقب کشیده شد و در ادامه به دلیل استقبال مخاطبان، مدیران شبکه 3 تصمیم گرفتند روز پخش آن را تغییر بدهند تا مجله سینمایی «هفت» بدون محدودیت زمانی روی آنتن برود.

 

 

رونمایی از
«کارنامه‌ تحلیلی خیام‌پژوهی»

کتاب «کارنامه‌ تحلیلی خیام‌پژوهی» نوشته‌ کاووس حسن‌لی و سعید حسام‌پور، استادان دانشگاه شیراز است که امروز همزمان با بزرگداشت خیام رونمایی می‌شود. این کتاب در حجمی بیش از 500 صفحه تدوین شده و در نیمه‌ دوم اردیبهشت‌ماه از سوی نشر علم منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است. کتاب «کارنامه‌ تحلیلی خیام‌پژوهی» علاوه بر معرفی توصیفی - تحلیلی مقاله‌ها و کتاب‌ها، مقدمه‌ای مبسوط در آغاز کتاب و چندین نمایه و فهرست در پایان کتاب دارد که استفاده از این کتاب را آسان‌تر می‌کند.

 

سینایی: حضورم هنوز در ارکستر قطعی نیست

خسرو سینایی گفت: هنوز جواب قطعی برای حضور در ارکستر نداده‌ام. این سینماگر که اعلام شده، قرار است در گروه موسیقی «کامه راتا» آکاردئون بنوازد در گفت‌‌گو با ایسنا اظهار داشت: بعد از پیشنهادی که دریافت کردم از آنها نت‌ها را خواستم که برایم فرستادند اما هنوز جواب مثبت نداده‌ام و اگر وقتم اجازه دهد این پیشنهاد را قبول خواهم کرد.

 

«ابرت» خاطراتش را منتشر می‌کند

راجر ابرت فیلمنامه‌ نویس و منتقد کهنه‌کار سینما درحال حاضر کتاب خاطراتش را می‌نویسد. کتاب جدید ابرت فقط درباره سینما نیست، او خاطراتش را روی کاغذ می‌آورد. این کتاب شامل هر موضوعی می‌شود؛ از مبارزه با سرطان غده تیروئید گرفته تا دوستی او با جین سیسکل منتقد سینما و همکار او در برنامه «سیسکل و ابرت در سینما». سیسکل در سال 1990 درگذشت.


Page Generated in 0/0053 sec