printlogo


کد خبر: 41727تاریخ: 1389/2/28 00:00
بزرگ‌ترین شگفتی رايکوویچ

بزرگ‌ترین اتفاقی که به خاطرش غرق در شگفتی و حیرت شدم، انتخاب شدنم برای تیم ملی صربستان جهت حضور در جام جهانی است. اسلوبودان رايکوویچ اظهار داشت: صادقانه باید بگویم از انتخاب شدنم به‌عنوان یکی از بازیکنان دعوت شده به تمرینات تیم ملی صربستان بسیار حیرت کردم چون چنین انتظاری نداشتم. در شرایطی که در فصل اخیر تعداد بازی محدودی در رده باشگاهی داشتم، به خود می‌گفتم خواب حضور در جام‌جهانی را باید ببیینم اما وقتی هفته قبل رادومیر آنتیچ، سرمربی صربستان مرا برای حضور در تمرینات برگزید، بسیار خوشحال شدم زیرا انتظار چنین دعوت و حمایتی را نداشتم.

 

وربیک: استرالیايي‌ها حرفه‌ای‌هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا گفت: حرفه‌ای‌ترین شاگردان تمام عمر مربیگری‌ام، استرالیایی‌ها به شمار می‌روند. پیم وربیک در این‌باره می‌گوید:«شایعه شده چون بازیکنان تیم استرالیا شرایط حرفه‌‌ای ندارند، خواستم از این تیم جدا شوم. این خبر درست نیست زیرا بازیکنان تیم ملی استرالیا، حرفه‌ای‌ترین بازیکنانی هستند که با آنها تا به الان امکان همکاری داشتم. بازیکنانی همچون مارک شوارتسر، لوکاس نایل، ونس گرالا و تیم کاهیل هر کدام به قدر کافی با تجربه هستند و روحیه حرفه‌ای‌گری دارند. به‌خاطر همین ویژگی مشکلات حواشی کارم با آنها بسیار کم و ناچیز بوده است. به مدت 2 سال و نیم زمام تیم استرالیا را برعهده داشتم و از این حیث بسیار راحت بودم. این عامل برای هر مربی در هر تیمی بسیار لذت‌بخش است و نقش تعیین‌کننده دارد. به خاطر همین روحیه حرفه‌ای‌گری، آنها از بودن در کنار یکدیگر در تیم بسیار راضی و خشنود هستند و من هم از چنین فضایی نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف تیم برده‌ام».

 

کره‌جنوبی از سد اکوادور گذشت

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که به‌عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی حضور دارد و خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده می‌کند، در دیداری تدرکاتی به مصاف اکوادور رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد. گل‌های کره را در این دیدار سئونگ هیون لی در دقیقه 71 و لی یاگ در دقیقه 84 به ثمر رساندند.


Page Generated in 0/0061 sec