printlogo


کد خبر: 41731تاریخ: 1389/2/28 00:00
مورینیو: ایتالیا خانه من نیست

ژوزه مورینیو، در صحبت‌هایی پس از فتح جام قهرمانی رقابت‌های سری A، در صحبت‌هایی اعلام کرد که ایتالیا خانه او نیست و کشور بسیار سختی برای کار کردن است و البته در عین حال به این نکته اشاره کرده که در پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا تکلیف آینده‌اش را مشخص خواهد کرد. مورینیو ‌ باز با همان لحن همیشگی‌اش می‌گوید: «در برخی مواقع این فصل، متوجه شدم که ایتالیا خانه من نیست و کشوری نیست که از کار کردن در آن احساس خوشبختی کنم. اکنون می‌توانم صد درصد بگویم که این حقیقت ندارد که من یک پایم اینجا و پای دیگرم در مادرید است. اتفاقا برعکس فاصله زیادی با مربیگری رئال دارم. اکنون زمانی برای فکر کردن درباره آینده‌ام ندارم. ما در هفته‌ای تاریخی برای اینتر هستیم و آماده‌ایم که نهایت تلاشمان را برای کسب سومین جام قهرمانی به کار بگیریم».

رانیه‌ری؟ با من از سارتر بگویید

کلودیو رانیه‌ری در آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش پیش از دیدارهای هفته پایانی سریA مورینیو را کسل‌کننده توصیف کرده بود اما پس از کسب پنجمین اسکودتوی متوالی توسط اینتر نوبت سرمربی اینتر بود تا به او پاسخ دهد.
 مورینیو در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه اینتر گفت: «رانیه‌ری؟ او خسته‌کننده است. من آدم تحصیلکرده‌ای هستم و از ژان پل سارتر درباره «تهوع» آموخته‌ام. او یک فیلسوف و برنده جایزه نوبل است و البته یک هوادار پرشور فوتبال». سرمربی پرتغالی با این پاسخ یک بار دیگر نشان داد که چرا از او با عنوان آقای خاص یاد می‌شود. او با این جواب هوشمندانه، نه‌تنها جواب رانیه‌ری را داد، بلکه تلویحا اعلام کرد که کلاس کاری‌اش بسیار بالاتر از سرمربی جالوروسی است.


Page Generated in 0/0055 sec