printlogo


کد خبر: 41733تاریخ: 1389/2/28 00:00
چهارمی تیم شیرجه هماهنگ ایران

وطن‌امروز:

تیم شیرجه هماهنگ ایران در مسابقات کاپ آزاد اروپا چهارم شد. تیم شیرجه نوجوانان ایران که با 7 ورزشکار در مسابقات کاپ آزاد اروپا به سر می‌برد، با پشت سر گذاشتن رقبای خود در ماده شیرجه هماهنگ در تخته فنر 3 متر توانست عنوان چهارمی این دوره از مسابقات را به‌دست آورد.سجاد جودکی و امیر حسین مدبری فرد پس از رقبای آلمانی و سوییسی به مقام چهارمی این رشته دست پیدا کردند. این مسابقات که با حضور 25 کشور جهان در آمستردام هلند برگزار می‌شود دیروز (دوشنبه) به پایان رسید. تیم ملی ایران
بیست وهشتم اردیبهشت به کشور بازمی‌گردد.

 

 

حذف کاپیتان تیم ملی بدمینتون

مهر:

علی شاه‎حسینی در دور نخست رقابت‎های بدمینتون بین‎‌المللی اسپانیا از دیدار با نماینده رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد و از دور مسابقات حذف شد. کاپیتان تیم ملی بدمینتون کشورمان با هزینه شخصی به اسپانیا سفر کرده است تا با حضور در مسابقات بین‎المللی اوپن این کشور رنکینگ جهانی خود را ارتقا دهد.این در حالی است که شاه‎‌حسینی یکشنبه 26 اردیبهشت در دور نخست این مسابقات با نماینده‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی همگروه شد اما از رویارویی با این ورزشکار اسرائیلی امتناع کرد و به همین دلیل از دور مسابقات حذف شد. خودداری علی شاه‌حسینی از دیدار با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس همزمان با شصت و سومین سالگرد اشغال فلسطین و در دفاع از مردم مظلوم این کشور اتفاق افتاد. شاه‎حسینی در حال حاضر بهترین رده جهانی در میان بدمینتون بازان ایرانی را در اختیار دارد.

 

 

بازگشت میراسماعیلی به دنیای قهرمانی

ایسنا:

آرش میراسماعیلی به دنیای ورزش قهرمانی بازمی‌گردد. این قهرمان جودوی جهان که پس از بازی‌های المپیک 2008 پکن از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرده بود با نظر کمیته فنی فدراسیون جودو و تمایل خودش برای بازگشت به ورزش قهرمانی دوباره به تیم ملی بازمی‌گردد. امینی رئیس فدراسیون جودو با تایید این خبر گفت: پس از ابراز تمایل میراسماعیلی برای بازگشت، فدراسیون نیز با این درخواست موافقت کرد. میراسماعیلی در وزن 66 کیلوگرم نماینده ثابت تیم ملی ایران بود و پس از خداحافظی وی از تیم ملی، ایران در این وزن هیچ نماینده شایسته‌ای نداشت که بتواند جای خالی او را پر کند. همچنین در جلسه یکشنبه شب کمیته فنی فدراسیون جودو درباره نتایج تیم ملی در تورنمنت تونس، استاژهای داوری و عملکرد تیم ملی کاتا، بحث و تبادل نظر شد.

 

 

همگروهی با کویت، بحرین و امارات

ایسنا:

دوازدهمین دوره مسابقه‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تهران قرعه‌کشی و ایران با کویت، بحرین و امارات همگروه شد. این دوره از رقابت‌ها از یکم تا پانزدهم مردادماه در تهران برگزار خواهد شد که 8 تیم حاضر در 2 گروه 4 تیمی گروه‌بندی شدند.

 

گروه یک:

ایران، کویت، بحرین و امارات

 

 

گروه 2: قطر، کره جنوبی، ژاپن و هنگ‌کنگ. تیم جوانان ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها به مقام نایب قهرمانی رسیده بود. مسابقه‌های جوانان آسیا در تهران انتخابی مسابقه‌های قهرمانی جهان نیز هست و 3 تیم اول به مسابقه‌های جهانی راه پیدا می‌کنند.

 

 

برهانی و مجیدی غايبان استقلال

وطن‌امروز:

آرش برهانی و فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت دیدار استقلال مقابل پیکان را از دست دادند. برهانی به دلیل کشیدگی عضله چهارسر به مدت 3 هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند و باید روزی 2 جلسه فیزیوتراپی را پشت سر بگذارد. همچنین مجیدی نیز به دلیل مصدومیت جزئی در این دیدار غایب خواهد بود. نکته جالب اینکه امیرآبادی هم در جریان تمرین یکشنبه دچار مصدومیت شد و قرار شد دیروز تست پزشکی دهد.استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه رجایی قزوین به مصاف پیکان خواهد رفت.

 

 

مذاکره برای میزبانی جام جهانی

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال یکشنبه شب تهران را به مقصد کوالالامپور ترک کرد. کفاشیان به منظور شرکت در جلسه کمیته مسؤولیت‌های اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا یکشنبه شب تهران را به مقصد مالزی ترک کرد. کفاشیان 3 روز در کوالالامپور خواهد بود و 29 اردیبهشت به تهران بازخواهد گشت.رئیس فدراسیون فوتبال که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا هم هست عضویت در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم عهده‌دار است، البته کفاشیان درباره میزبانی ایران در جام جهانی فوتسال قرار است با محمد بن‌همام عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکراتی داشته باشد.

 

درخواست بازیکن راه‌آهن از سرخپوشان

وطن‌امروز:

مدیر برنامه‌های میلاد زنیدپور درباره رفتن این بازیکن به پرسپولیس برای فصل آینده مذاکراتی با حبیب کاشانی داشته است.براساس این خبر در این جلسه مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به مدیر برنامه‌های زنیدپور که رقمی نزدیک به 500 میلیون تومان بوده اعلام می‌شود تا آنها روی این مساله بخوبی فکر کنند. زنید‌پور و مدیر برنامه‌هایش از پرسپولیسی‌ها فرصتی 10 روزه خواسته‌اند تا نظر نهایی‌شان را درباره امضای قرارداد با این تیم اعلام کنند.گفتنی است سرمربی پرسپولیس از مدت‌ها قبل با زنیدپور رایزنی‌هایی را درباره حضور این بازیکن در پرسپولیس انجام داده بود.

 


Page Generated in 0/0056 sec