printlogo


کد خبر: 41928تاریخ: 1389/2/30 00:00
حمایت ارغوان رضایی از احمدی‌نژاد «بی‌بی‌سی» را عصبانی کرد

موفقیت‌های پی‌درپی دختران ورزشکار ایران در مسابقات بین‌المللی که با توجه گسترده رسانه‌های خبری و تلویزیون‌های جهانی روبه‌رو شده، تلویزیون دولتی انگلیس را به واکنش واداشت.

به گزارش شبکه ایران، «بی‌بی‌سی فارسی» در مطلبی به قلم مهدی رستم‌پور، روزنامه‌نگار فراری که چندماه پیش به خارج از کشور پناهنده شد، با ابراز نارضایتی از توجه گسترده به ارغوان رضایی، تنیس‌باز ایرانی‌الاصل که موفق شد در مسابقات مهم مادرید قهرمان شود، این توجه را یک «بهره‌برداری سیاسی» نامیده است! بی‌بی‌سی با بیان اینکه «ارغوان رضایی در جریان انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، راکت تنیس خود را به احمدی‌نژاد هدیه کرد»، از اینکه خانم رضایی مورد توجه رسانه‌های ایران قرار گرفته، انتقاد کرده است. البته ناراحتی تلویزیون دولتی انگلیس از موفقیت دختران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی، موضوعی است که در این شبکه سابقه دارد. چندی پیش نیز حضور اسکی‌باز محجبه کشورمان در مسابقات المپیک زمستانی کانادا با واکنش تند تلویزیون دولتی انگلستان روبه‌رو شد! گفتنی است پس از پیروزی خانم ارغوان رضایی در مقابل حریف صاحبنام آمریکایی خود در مسابقات جهانی اسپانیا، تعدادی از کاربران سایت ضدانقلاب «بالاترین»، یکدیگر را به مراجعه به سایت شخصی خانم رضایی و درج مطالب توهین‌آمیز تشویق کردند. این افراد، حمایت ارغوان رضایی از دکتر احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را دلیل خود برای فحاشی به وی اعلام کرده‌اند.

 

جرس: طرفداران میرحسین
قند و شکر نخورند!

پس از آگاهی مردم از اهداف ضدانقلاب و فتنه‌گران و سپس ریزش شدید حامیان این فرقه، سران خارج نشین و رسانه‌های این جریان که از ادامه رویکرد ماه‌های گذشته و تولید متعدد اخبار
تحریک آمیز بازمانده‌اند، به انتشار مطالب و موضوعات خنده‌داری روی آورده‌اند. سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات که پیش از این در اظهارنظری جالب اعلام کرده بود «جنبش سبز همانند پختن سمنو است»، در جدیدترین مطلب خود خواستار عدم استفاده حامیان میرحسین موسوی از قند و شکر شده است! «جرس» در این باره نوشته است: «از همین امروز تا 22 خرداد با یک اقدام جمعی و تبلیغات متمرکز از مردم بخواهیم که تحریم کنند؛ یعنی قند و شکر نخرند. در این تحریم قدرتی نهفته است که در هیچ راهپیمایی نیست». البته این نخستین باری نیست که این سایت دست به انتشار اینگونه مطالب «خنده‌دار» می‌زند.

 

اعتراف ضدانقلاب

به پیروزی هسته‌ای ایران

سایت ضدانقلاب جرس در جدیدترین مطلب خود، بیانیه تهران را یک دستاورد بزرگ برای ایران خوانده و نوشته است: «کشورهای غربی باید از خود بپرسند در این توافقنامه‌ای که با حضور ترکیه و برزیل بسته شده است، چه امتیازی به‌دست آورده‌ایم؟ به موجب این توافقنامه، جمهوری اسلامی می‌تواند کماکان به غنی‌سازی در داخل اعم از 5/3 یا 20 درصد ادامه دهد. رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نیز آن‌ را در مصاحبه خود، به صراحت تايید کرده است». نویسنده سایت جرس همچنین با بیان این مطلب که «این پیروزی بزرگ برای تهران، به اعتقاد من زیرکی مقامات مذاکره‌کننده ایرانی را نشان می‌دهد»، ادامه داده است: «در برابر این 2 امتیازی که غرب عملا به ایران می‌دهد، یک دست مریزاد هم به جمهوری اسلامی داده است؛ یعنی مواد مورد نیاز این کشور در زمینه اورانیوم 20 درصد را نیز تضمین و تامین خواهند کرد». در پایان این مطلب نیز با اشاره به ناکامی گروه وین در اجماع برای تهیه یک قطعنامه علیه ایران، نوشته است: «کشورهای 1+5 که پس از مدت‌ها کوشش، بالاخره راضی به امضای قطعنامه تحریم نیم‌بندی شده بودند، آن را فعلا معوق خواهند کرد. باتوجه به این دلایل کاملا روشن و آشکار، کشورهای طرف با جمهوری اسلامی غیر از دادن امتیازات، چه امتیازی
به دست آورده‌اند».


Page Generated in 0/0065 sec