printlogo


کد خبر: 41938تاریخ: 1389/2/30 00:00
تجهیز هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای

 

مهر :‌مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال تجهیز هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای استان همدان در اولویت تجهیز امکانات آموزشی قرار دارند. عباس حسنی‌محتشم اظهار داشت: امسال 12 درصد اعتبارات استانی به تجهیز مدارس بویژه هنرستان‌ها اختصاص می‌یابد. وی با بیان اینکه مجتمع‌های آموزشی برای جلوگیری از افزوده شدن محرومیت دانش‌آموزان مدارس کم‌جمعیت روستایی تشکیل می‌شود، گفت: با تشکیل این مجتمع‌ها ضمن صرفه‌جویی در نیروی انسانی، زمینه تحصیل برای همه دانش‌آموزان در روستاهای محروم و کم‌جمعیت نیز فراهم می‌شود.

 

 

مجوزی برای ساخت جاده در جنگل ابر صادر نشده است

واحد مرکزی خبر

:رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: مجوزی برای ساخت جاده جدید در جنگل ابر صادر نشده است. محمدی‌زاده افزود: طرحی که وزارت راه بتازگی درباره این منطقه داده بود در حال بررسی است. وی با بیان اینکه با اصلاح مهندسی و بهسازی جاده قدیم این جنگل مشکلی نداریم، گفت: مجوز لازم برای این کار صادر می‌شود اما اجازه تعریض جاده را نمی‌دهیم. محمدی‌زاده افزود: در صورت ضرورت احداث مسیر در این جنگل باید تونل زده یا مسیری غیر از جنگل انتخاب شود.

 

 

بسته‌های آموزشی کنترل ایدز
در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد

مهر:

رئیس اداره کنترل ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت گفت: بسته‌های آموزشی پیشگیری و کنترل ایدز برای کودکان، نوجوانان و جوانان تکمیل شده و در مرحله ویرایش قرار دارد و تا پایان خرداد ماه به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسرکشور ارسال می‌شود تا در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد. عباس صداقت افزود: نحوه بهره‌برداری از این بسته آموزشی به عهده دانشگاه‌ها‌ست و آنها می‌توانند در برنامه‌های صدا و سیمای استانی یا تابلوهای تبلیغی شهرها و اتوبوس‌های درون‌شهری یا هر مکان تبلیغی که صلاح بدانند برای اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم درباره ایدز از این بسته بهره‌برداری کنند.

 


Page Generated in 0/0069 sec