printlogo


کد خبر: 41946تاریخ: 1389/2/30 00:00
نیم نگاه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق دولت ایران به مقاوله‌نامه کار دریایی را تصویب کردند، بر اساس این مقاوله‌نامه اجازه تبادل اسناد و مدارک داده می‌شود.

بانک صادرات ایران تا پایان فروردین سال 89 به منظور اشاعه سنت پسندیده قرض‌الحسنه در جامعه و در راستای مهرورزی دولت محترم بالغ بر 3177 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: سهامداران حقیقی و حقوقی‌ 5 درصد سهام شناور می‌توانند با مراجعه به همه شعب بانک ملت سود سهام خود را دریافت کنند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در مناطق روستایی 75 تا 80 درصد هزینه‌های ساخت مسکن از طریق تسهیلات بانکی تامین می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: امیدواریم عملیات اجرایی احداث راه‌آهن اهواز- ایذه - اصفهان از ابتدای سال 1390آغاز شود. علیرضا احتشامی اظهار داشت: کار مطالعات طرح احداث راه‌آهن اهواز- ایذه - اصفهان مراحل پایانی خود را می‌گذراند و تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

ایران و عراق قراردادی به امضا رساندند که بر اساس آن پیمانکاران عرصه ساخت و ساز ایران مجتمع‌های مسکونی را در شهر بغداد و تعدادی از استان‌های عراق احداث کنند.

بر اساس آمارهای ارائه شده طی سال 88 در مجموع یکهزار و 128 شرکت‌ تعاونی در زمینه‌های فعالیتی مختلف در استان تهران تشکیل و به ثبت رسید.


Page Generated in 0/0059 sec