printlogo


کد خبر: 42005تاریخ: 1389/2/30 00:00
پول ریو را پس می‌دهیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، افزایش قیمت خودروهای تولید این شرکت را نادرست اعلام و تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمتی دراین باره از سوی سایپا رد می‌شود. نعمت‌الله پوستین‌دوز افزود: به محض ابلاغ مصوبه شورای سیاستگذاری خودرو مبنی بر اینکه هرگونه افزایش قیمت باید براساس سیاست‌های این شورا اتخاذ شود، قیمت همه خودروهای تولیدی سایپا به حالت نخستین بازگردانده شد. وی با توضیح اینکه در برخی رسانه‌ها درباره افزایش قیمت خودروی ریو اخباری منتشر شده بود، تصریح کرد: براساس مطالعات بازار، قیمت ریو 500 هزار تومان افزایش پیدا کرد که به محض اعلام وزارت صنایع و معادن، قیمت این خودرو به قیمت اولیه آن بازگردانده شد. او با اشاره به اینکه تمام کسانی که تا قبل از اعلام وزارت صنایع و معادن نسبت به خرید خودرو از این شرکت اقدام کرده‌اند، می‌توانند مابه التفاوت قیمت خریداری شده خود را دریافت کنند، اظهار داشت: این مبلغ بتدریج و با صدور چک به آنها عودت می‌شود. وی گفت: خریداران می‌توانند برای دریافت ما به التفاوت یاد شده، به نمایندگی‌هایی که خودروی خود را خریداری کرده‌اند، مراجعه کنند. مدیرعامل شرکت سایپا درادامه یادآور شد: در برخی موارد شاهد نوسانات در قیمت بیمه‌نامه‌ها یا شماره‌گذاری خودرو هستیم که خریدار به دلیل آنکه این مبلغ را به‌صورت یکجا به نمایندگی‌ها می‌پردازد، دچار این شبهه می‌شود که خودروساز قیمت خودرو را افزایش داده است در صورتی‌که ما تنها دریافت کننده مبلغ و واریز کننده آن هستیم.

 

اعطاي پروانه اپراتور سوم تلفن همراه

پروانه اپراتور سوم تلفن همراه با حضور وزیر ارتباطات دیروز به شرکت تامین تله کام اعطا شد.به گزارش روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم که با حضور مسؤولان و فعالان حوزه ICT کشور برگزار شد، رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد کرم‌پور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل از جمله سخنرانان بودند. همچنین رونمایی از تمبر روز جهانی ارتباطات و تقدیر از تلاشگران و فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. بر اساس این گزارش در این مراسم و از سوی مسؤولان ذی‌ربط، پروانه اپراتور سوم تلفن همراه به شرکت تامین تله کام ارائه شد.

 

بتون‌های سبک جایگزین آجر

در راستای استفاده از مصالح نوین و جایگزینی بتون‌های سبک به جای آجر و بلوک‌های سیمانی، راه‌اندازی واحدهای تولیدی این نوع بتون در دستور کار است. محمود فاطمی عقدا،رئیس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن با اشاره به اینکه در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن حدود 85 فناوری معرفی شده است، گفت: این فناوری‌ها، فناوری بومی نیک سیستم (سریع سازی مسکن) هستند که به عنوان یک‌سازه کامل ساختمانی قابل استفاده است.

تولید 15 میلیون تن میوه

 

 

 

 

سرپرست دفتر امور میوه‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان تولید محصولات سردسیری، خشک و گرمسیری در کشور به بیش از 15 میلیون تن بالغ شود. سیدرحمت‌الله پریچهر گفت: پیش‌بینی میزان تولید محصولات سردسیری، خشک و گرمسیری حدود 15 میلیون و 222 هزار و 74 تن شامل سیب، گلابی، به، انگورآبی و دیم، بادام آبی و دیم، گردو، فندق، هلو و شلیل، زردآلو و قیسی، گیلاس، آلبالو، آلو و گوجه، زرشک، ذغال اخته، پسته، توت فرنگی، مرکبات، انار، انجیر آبی و دیم، موز، انبه و دیگر میوه‌های گرمسیری، کیوی، خرما و عناب است. وی سطح زیرکشت محصولات سردسیری، خشک و گرمسیری را بالغ بر 2 میلیون و 505 هزار و 52 هکتار ارزیابی کرد.

 


Page Generated in 0/0055 sec