printlogo


کد خبر: 43278تاریخ: 1389/3/10 00:00
رکوردشکنی یک آقازاده در دادگاه

یک منبع آگاه از بررسی پرونده یکی از آقازاده‌ها که شامل چندین سال فعالیت‌های اقتصادی وی است و بار انبوهی از گزارش‌ها را به خود اختصاص داده، خبر داد. وی همچنین درباره موارد مندرج دیگر در پرونده این آقازاده به جوان آنلاین گفت: با اضافه شدن برخی موارد دیگر همچون دخالت در برخی حوادث بعد از انتخابات، پرونده وی تاکنون شامل 35 زونکن شده است. این مقام آگاه توضیحات بیشتر در این زمینه را به وقت دیگری موکول کرد اما درعین حال گفت پرونده این آقازاده با به‌دست آوردن اسناد جدید دیگر در حال قطور شدن است. گفتنی است که در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات سال گذشته، جمعی از آقازاده‌ها بسیار خبرساز بودند.

 

جرس: شعار «مرگ بر ترکیه» می‌دهیم

همکاری کشور ترکیه با بیانیه تهران برای تبادل سوخت هسته‌ای با واکنش سایت اصلی حامی میرحسین موسوی روبه‌رو شده است. سایت جرس در مطلبی که نشان از ناراحتی مخالفان جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای بیانیه تهران دارد، آورده است: «مسؤولان ترکیه کاری نکنند که این بار مردم ما در تظاهرات و شعارهای خود، به جای شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر چین، شعار مرگ بر ترکیه سر دهند!» گفتنی است پس از واکنش قاطع رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد به مواضع غیرشفاف مسؤولان کشور روسیه، سایت جرس به حمایت از روسیه پرداخت و خواستار حمایت این کشور از تحریم‌ها علیه ایران شد؛ این مساله درحالی رخ داد که حامیان موسوی در سال گذشته و در جریان ناآرامی‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری، شعار «مرگ بر روسیه» را در دستور کار خود داشتند که توسط همین سایت تبلیغ می‌شد.

 

تاپ لیدر هرمی‌ها بازداشت شد

تاپ لیدر شرکت هرمی گلدکوئست در بازداشت به سر می‌برد. به گزارش جهان، « حسین. غ» مشهور به «حاج حسین» یکی از معروف‌ترین سرشاخه‌های کوئست در ایران است که در میان هرمی‌ها به «تاپ لیدر ایران» و «هشتمین بازاریاب شبکه‌ای برتر دنیا از نظر عضوگیری» شهرت دارد. وی دانشجوی اخراجی بود که از 5 سال پیش فعالیت خود را در شرکت غیرقانونی کوئست آغاز کرده بود. سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات وی را به همراه 11 نفر دیگر از سرکردگان کوئست پیش از فرار به دوبی دستگیر کردند. «حسین.غ» قصد داشت با پاسپورت جعلی به همراه مقادیر قابل توجهی ارز از کشور خارج شود که با هوشیاری ماموران وزارت اطلاعات دستگیر شد.

 

توزيع گسترده انجيل و تورات در کشور

کتب انجيل و تورات تحريف شده به صورت گسترده از مرزهاي غربي وارد کشور شده‌ است. يکي از مسؤولان امنيتي کشور در نشست اخير خود در آذربايجان‌غربي با اعلام اين موضوع، تاکيد کرده بود که اشغالگران نقش مهمي در اين مساله دارند و اين کتاب‌ها را از طريق مرزهاي عراق وارد کشورمان مي‌کنند.به گفته وي، بخشي از اين کتب در منطقه و بخش عمده‌اي به مناطق مختلف کشور قاچاق مي‌شود. اين مقام مسؤول با بيان اينکه فقط طي چند ماه صدها جلد کتب انجيل و تورات تحريف شده هنگام ورود به کشور در يکي از مناطق مرزي سردشت کشف و سوزانده شد، خواستار آگاه سازي مردم در اين باره شد.

 

همه چیز از یک میهمانی شبانه آغاز شد

فرشید منافی مجری سابق رادیو جوان شنبه‌شب به‌طور رسمی کار خود را در رادیو فردا، ارگان رسانه‌ای سیا آغاز کرد. منافی در این برنامه تا توانست علیه جمهوری اسلامی ایران و فضای رسانه‌ای کشور سیاه‌نمایی کرد. گفتنی است فرشید منافی چند سال پیش به خاطر حضور در یک پارتی شبانه یک فرقه انحرافی دستگیر و پس از آن در رادیو ممنوع‌الکار شد. وی البته توانست به تلویزیون راه پیدا کند ولی به‌رغم این امتیاز، توفیقی به دست نیاورد. وی چندی پیش در صفحه فیس‌بوک خود از رفتنش به خارج کشور خبر داده بود اما تا شنبه‌شب همکاری وی با ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا بر همگان پوشیده بود.


Page Generated in 0/0071 sec