printlogo


کد خبر: 43342تاریخ: 1389/3/10 00:00
همه جایزه‌ها به ایران رسید
دهمین قهرمانی فوتسال ایران در آسیا

تیم ملی فوتسال ایران برای دهمین‌بار به مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دست یافت. تیم ملی ایران که در 10 دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی آسیا به 9 قهرمانی دست یافته بود، یکشنبه با غلبه بر تیم ازبکستان دهمین جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم ایران در دیدار نهایی که عصر یکشنبه در سالن ورزشی ازبکستان برگزار شد، با نتیجه 8 بر 3 تیم میزبان را از پیش‌رو برداشت. نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران به پایان رسیده بود. مجید رئیسی، اصغر حسن‌زاده(2بار)، مسعود دانشور(2 بار)، محمد طاهری، جواد اصغری‌مقدم و حسین سلطانی گل‌های ایران را در دیدار نهایی به ثمر رساندند. 3 گل ازبکستان را هم ایرسالیف، عمروف و آلوایف وارد دروازه ایران کردند. تماشاگران ازبکستانی استقبال بسیار خوبی از این بازی به عمل آورده بودند ولی با وجود فشار تماشاگران ازبکی، بازیکنان ایران عملکرد بسیار خوبی را بویژه در نیمه دوم ارائه کردند. خط حمله ایران با 56 گل زده عنوان بهترین خط حمله این رقابت‌ها را به دست آورد. تیم ایران امروز ساعت 15 از فرودگاه
امام خمینی (ره) به ایران وارد می‌شود. جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن هم به محمد طاهری رسید و جایزه بازی جوانمردانه هم به تیم ایران رسید.

 

صالحی‌نژاد با استقلال قرارداد بست

وطن امروز:

مصطفی صالحی‌نژاد سومین بازیکنی است که در فصل جاری با استقلال قرارداد امضا کرده است. هافبک و کاپیتان فصل گذشته ذوب‌آهن در شرایطی با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد که چند روز پیش مذاکراتی را با آبی‌پوشان انجام داده و قرار بود به استقلالی‌ها جواب دهد که در نهایت این هافبک آبی‌پوش شد. صالحی‌نژاد سومین بازیکنی است که اگر قرار‌دادش را نهایی کند پیراهن آبی‌پوشان را بر تن خواهد کرد.

 

 

پیشنهاد الشارجه به معدنچی

وطن امروز:

باشگاه الشارجه امارات به دنبال جذب مهرزاد معدنچی است. بر اساس این خبر باشگاه الشارجه امارات حاضر است برای یک سال یک میلیون دلار به هافبک سابق الاهلی امارات پرداخت کند. این در صورتی است که مهرزاد معدنچی به دلیل بیماری یکی از نزدیکانش مایل است در ایران به فوتبالش ادامه بدهد و این فصل را در یکی از تیم‌های ایرانی بازی کند. با این حال اصلا مشخص نیست که او چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت. معدنچی در حال حاضر از تیم استیل آذین پیشنهاد دارد.

 

 

برکناری 2 داور جام‌جهانی توسط فیفا

وطن امروز:

فدراسیون بین‌المللی فوتبال 2 داور و کمک داوران آنها را برکنار کرد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال 2 داور از 30 داور اصلی بین‌المللی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و کمک داوران آنها را به دلیل اینکه در آزمایش‌های داوری موفق نبودند برکنار کرد. محمد بنوزا، داور اهل الجزایر و کمک داوران وی معمر چابانه داور هموطن وی و نیز ناصر عبدال نادی داور مصری، دیروز در فاصله 12 روز مانده به برگزاری بازی‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برکنار شدند.طبق اعلام فیفا، داور اصلی دیگری که هرگز در این مسابقات جهانی داوری نخواهد کرد کارلوس آماریلا پاراگوئه‌ای و کمک داوران هموطن او امیگدیو رویز و نیکولاس یکروس هستند.

 

 

6 مدال رنگارنگ برای جانبازان

وطن امروز

: تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان ایران با کسب یک مدال طلا،3 نقره و 2 برنز در رقابت‌های رده‌بندی جهانی 2010 عصر روز گذشته به کار خود پایان داد. در این مسابقات و در بخش نشسته ریکرو، زهرا نعمتی با کسب یک مدال طلا و ارتقای رکورد جهانی این رشته بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد و عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. همچنین در بخش ایستاده ریکرو بانوان، راضیه شیرمحمدی موفق به کسب مدال نقره و زهرا جوانمرد موفق به کسب مقام چهارم این مسابقات شدند. در بخش میکس تیمی (یک زن و یک مرد)، زهرا نعمتی و حشمت‌الله کاظمی‌راد نشان نقره تیمی این مسابقات را از آن خود کردند. حشمت‌الله کاظمی راد، در بخش ریکرو ایستاده مردان نیز موفق به کسب یک نشان برنز شد.در بخش تیمی ریکرو، بانوان ایرانی موفق به کسب یک نشان نقره شدند و در بخش تیمی کامپوند آقایان نیز یک مدال برنز حاصل تلاش ورزشکاران کشورمان بود.گفتنی است در بخش میکس تیمی یک مدال نقره توسط زهرا نعمتی و حشمت‌الله کاظمی راد کسب شد.

 

 

شک آرش برای جدایی از استقلال

وطن امروز

: مهاجم 10 گله استقلال در لیگ برتر نهم که این روزها شایعه جدایی‌اش از آبی‌پوشان به گوش می‌رسد، می‌گوید که منتظر معرفی سرمربی جدید استقلال است. آرش برهانی با اشاره به این موضوع می‌گوید: «شاید به خاطر نیمکت نشینی ناراحت بودم اما اگر مرفاوی در استقلال می‌ماند و وی خواستار حضور من در این تیم بود می‌ماندم. هرگز با کسی مشکلی نداشتم ولی از اینکه از آقای گلی به نیمکت‌نشینی رسیدم تعجب کردم». برهانی ادامه داد: «دیگر همه مردم متوجه شدند که چه اتفاق‌هایی افتاده است و عنوان کردن آن اکنون درست نیست.من پیشنهادهایی دارم ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. منتظر هستم تا سرمربی استقلال انتخاب شود بعد در این باره تصمیم می‌گیرم اما هنوز هم دلم با استقلال است و دوست ندارم از این تیم جدا شوم».

 

 

قلعه‌نویی قراردادش را ثبت كرد

فارس:

سرمربی سپاهان قرارداد خود را با این تیم به طور رسمی در هیات فوتبال به ثبت رساند. امیر قلعه‌نویی روز شنبه پس از حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را به طور رسمی به ثبت رساند. قرارداد سرمربی سپاهان یك سال قطعی و یك سال مشروط خواهد بود. سپاهان فصل گذشته با هدایت قلعه‌نویی قهرمان لیگ برتر شد.

 


Page Generated in 0/0058 sec