printlogo


کد خبر: 43353تاریخ: 1389/3/10 00:00
مرد کینه‌جو برای قتل خاله و شوهرخاله‌اش 3 آدمکش اجیر کرد
جزئیات جنایت در مزرعه مرد ثروتمند

گروه حوادث: مرد جوانی که طراح انتقام خونین از خاله و شوهرخاله ثروتمندش در مزرعه بوئین‌زهرا شناخته شده است با گذشت 31 روز خود را بی‌گناه می‌داند. سکوت خشایار در حالی نشکسته که تحقیقات پلیسی و اعترافات 3 آدمکش اجیر شده روزنه‌ای برای فرار وی نگذاشته است. روز جمعه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که دختر زوج ثروتمندی وقتی با آنان تماس گرفت و جوابی نشنید، نگران شد و به تکاپو افتاد تا خبری از پدر و مادرش به دست آورد. «زین‌العابدین ارونقی» و «کیاندخت آذرپادگان» برای سرکشی به مزرعه کشت و صنعت و دامداری‌شان در حسن‌آباد بوئین‌زهرا رفته و یک هفته‌ای می‌شد که خانه‌شان در زعفرانیه تهران را ترک کرده بودند. دختر جوان که آخرین‌‌بار غروب پنجشنبه از مادرش شنیده بود 2 روز دیگر به تهران باز خواهند گشت هر چقدر بیشتر جست‌وجو کرد آشفته‌تر شد چرا که از صبح جمعه هیچ‌کس زوج ثروتمند را ندیده بود. در ادامه مشخص شد، نگهبان این مزرعه صنعتی نیز در محل اقامت آنان نبوده و در مرخصی و تعطیلی بسر می‌برده و اطلاعی از زین‌العابدین و کیاندخت ندارد. روز شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که گره‌ها باز شد و پلیس با پای گذاشتن در استراحتگاه زوج پولدار در مزرعه صنعتی خود را در برابر جنایتی فجیع دید.

اجساد زین‌العابدین و همسرش در کنار هم روی زمین افتاده بودند. ‌عاملان جنایت هولناک که بررسی‌های میدانی نشان داد براحتی وارد قتلگاه شده‌اند پس از اجرای توطئه خونین با سرقت پژو 206 و موبایل‌های قربانیان گریخته بودند. کارآگاهان در همان دقایق نخست طراح این جنایت را یک آشنا شناختند و وقتی پی بردند مرد نگهبان در مرخصی بوده و سگ مزرعه نیز از مدتی پیش به خاطر رفتارهای عجیب به جای دیگری برده شده است در فرضیه‌ای یک آشنا را که اطلاعات کافی از جزئیات مزرعه صنعتی داشت، تحت تعقیب گرفتند.

فرار 3 افغان

پلیس که تحقیقات خود را روی آشناها متمرکز کرده بود، دریافت 3 مرد افغان که در اطراف مزرعه صنعتی کار می‌کردند همزمان با جنایت به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند. وقتی این 3 فراری تحت تجسس قرار داده شدند ردپایی از آنان در دامغان به دست آمد و دستور توقیف خودرو و بازداشت سرنشینان پژو 206 صادر و در اختیار پلیس دامغان قرار داده شد. خیلی زود پلیس راه دامغان یکی از افغان‌ها را بازداشت کرد و با راهنمایی‌های وی 2 همدستش که در رستوران منتظرش بودند به دام افتادند. این 3 مرد خشن وقتی شنیدند به خاطر قتل در مزرعه مرد ثروتمند بازداشت شده‌اند خیلی راحت و خونسردانه اعتراف کردند و پرده از توطئه یک آشنای نزدیک به زین‌العابدین و کیاندخت برداشتند. افغان‌های جنایتکار ادعا کردند از سوی «خشایار» که خواهرزاده کیاندخت است اجیر شده‌اند تا در ازای دریافت پول زیادی این زن و مرد را به قتل برسانند و چون هنوز پولی نگرفته بودند ایران را ترک نکرده و در دامغان منتظر بودند. این 3 آدمکش که به بوئین‌زهرا انتقال داده شده بودند جزئیات قتل را مطابق با صحنه مرگ زن و مرد پولدار فاش کردند که نشان می‌داد آنان همان جنایتکاران تحت تعقیب هستند. از سوی دیگر، پلیس به اقدامات اطلاعاتی و ردیابی‌های مخابراتی دست زد و پی برد 3 آدمکش پس از جنایت و تا پیش از دستگیری مدام با موبایل و تلفن خشایار، تماس داشته‌اند و با توجه به ادعای خودشان می‌خواستند پول و مزد خود را دریافت کرده و سریع به افغانستان فرار کنند.

انگیزه کینه‌جویانه

‌خشایار‌ بازداشت شد ولی از همان ابتدا دخالت در قتل خاله و شوهرخاله‌اش را نپذیرفت و ادعای 3 افغان را یک پاپوش دانست. این مرد حتی در مواجهه حضوری با 3 آدمکش با خونسردی خاص ادعا کرد که آنها دروغ می‌گویند و بی‌توجه به مدارک علمی پلیس اصرار کرد تماس‌های افغان‌ها با وی بعد از جنایت را یک مزاحمت می‌دانسته و حتما کسی چنین توطئه و پاپوشی را طراحی کرده تا از وی انتقام بگیرد. این سکوت که 31 روز طول کشیده است در حالی بوده که تجسس‌ها نشان می‌دهد خشایار، نفرت خاصی از شوهرخاله‌اش داشته و این سناریو از اختلاف بر سر چاه آب کلید خورده است.

بچه پرورشگاهی

کارآگاهان پی برده‌اند که به خاطر همجوار بودن مزرعه خشایار و زوج پولدار مدتی پیش آنان بر سر چاه آب با هم اختلاف پیدا کرده‌اند و زین‌العابدین، در اوج عصبانیت کنترل خود را از دست داده و به خشایار گفته که یک بچه پرورشگاهی است و... . بعد از این درگیری که تاثیر زیادی بر روحیه خشایار گذاشته و وی بعد از آن گفتارهای کینه‌جویانه‌ای داشته است، پیش از جنایت، خشایار و شوهرخاله‌اش در پمپ بنزینی همدیگر را دیده‌اند و در آنجا نیز مرد جوان به سمت شوهرخاله‌اش حمله کرده است. بنا به گزارش خبرنگار جنایی «وطن امروز» با وجود بازسازی صحنه جنایت از سوی مرد آدمکش، خشایار هنوز خود را بی‌گناه می‌داند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.


Page Generated in 0/0096 sec