printlogo


کد خبر: 43355تاریخ: 1389/3/10 00:00
2برادر؛ دزدان شبانه محله

گروه حوادث:

2 برادر شیشه‌ای که به سرقت‌های شبانه از داخل خودروهای محله‌شان دست می‌زدند، بازداشت شدند.

 

پلیس با بررسی‌های محلی و میدانی خیلی زود دزدان شب‌های جنوب‌شرق پایتخت را ردیابی کرد. روز دوم خردادماه سال‌جاری، مردی با مراجعه به کلانتری 114 غیاثی ادعا کرد خودرویش در خیابان پارک بوده که شبانه مورد دستبرد
قرار گرفته و ضبط آن را دزدیده‌اند. ماموران کلانتری با همان تحقیقات محلی و میدانی پی‌بردند که 2 برادر 28 و 35 ساله به نام‌های «محمود» و «داوود» که به شیشه اعتیاد دارند بارها دیده شده‌اند که شبانه اطراف خودروها پرسه می‌زنند. بدین‌ترتیب با دستور دادیار فرخاک‌فر از شعبه اول دادسرای ناحیه 14 تهران تیمی از ماموران پایگاه 6 پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با پی‌بردن به اینکه 2 برادر از سوی همسایه‌ها مزاحم و دزد محله شناخته شده‌‌اند آنان را بازداشت کردند.

داوود و محمود اعتراف کردند در حوالی میدان خراسان و در خیابان‌های 17 شهریور، خاوران، اتابک و منصور شبانه خودروهایی را که تجهیزات امنیتی و دزدگیر نداشته شناسایی کرده و با سرقت ضبط و فروش آن هزینه خرید شیشه و کراک خود را تامین می‌کردند. بنا به گزارش خبرنگار جنایی «وطن‌امروز»، کسانی‌که در این محدوده جغرافیایی خودروهایشان مورد دستبرد قرار گرفته‌ است می‌توانند با شماره تلفن 33009967 تماس بگیرند.

 

یک قلاده شیر در خودروی مرد جوان

مردی با یک قلاده شیر قاچاق که داخل خودرو‌یش جاسازی کرده بود در گیلان بازداشت شد.

به گزارش پلیس، مأموران پلیس رشت در کنترل و بررسی موارد مشکوک به یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان به رانندگی مردی 32 ساله به نام «مجتبی» مشکوک شده و خودروی وی را متوقف کردند.

بر پایه این گزارش، مأموران در بازرسی از این خودرو یک قلاده شیر وحشی که‌ به صورت قاچاق حمل می‌شد را مشاهده و متهم را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس انتقال دادند. متهم در تحقیقات اولیه به آوردن قاچاقی این حیوان به استان اعتراف کرد و گفت این قلاده شیر را با 3 شترمرغ در دزفول عوض کرده است.

 


Page Generated in 0/0081 sec