printlogo


کد خبر: 43356تاریخ: 1389/3/10 00:00
شوهر قد کوتاه نمی‌خواهم

زنی در حضور قاضی دادگاه گفت که شوهرش بسیار قد کوتاه است و او فقط یک ماه توانسته این موضوع را تحمل کند و حالا طلاق می‌خواهد.

زنی 24 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی در حضور قاضی شعبه 236 این مجتمع مدعی شد که می‌خواهد از شوهرش که قد بسیار کوتاهی دارد، جدا شود. وی ادامه داد: شوهرم قدش تنها 105 سانتی‌متر است و من بسیار بلند‌تر از او هستم و بعد از 2 هفته زندگی فکر می‌کردم شکل ظاهری اصلاً مهم نیست و فقط تفاهم مهم است ولی حالا که انگشت‌نمای مردم و فامیل شده‌ام دیگر تحمل این زندگی را ندارم و طلاق می‌خواهم. مرد 28 ساله كه در دادگاه حضور داشت، گفت: ما حدود یک ماه است که ازدواج کرده‌ایم و همسرم دائم بهانه می‌گیرد؛ من چیزی را از او پنهان نکرده و مشکل ظاهری من عینی بوده است. وی بیان کرد: همسرم قدبلندی ندارد؛ ولی در برابر من بلند‌تر است و این موضوع او را آزار می‌دهد و باید بداند این مشکل مهم نیست. مرد گفت: من نمی‌خواهم از همسرم جدا شوم. من بشدت به او وابسته شده‌ام. همسرم باید ابتدای زندگی این موضوع را مدنظر قرار می‌داد نه حالا که به سر زندگی رفته‌ایم. زن تصریح کرد: من نمی‌خواهم در کنارش باشم و او را دوست ندارم، شوهرم باید این موضوع را درک کند؛ از شوهرم می‌خواهم که مرا طلاق بدهد تا با آرامش زندگی کنم. مرد با خواهش زن این موضوع را قبول کرد و بیان کرد: به خاطر همسرم زندگی خودم را خراب می‌کنم و از او جدا می‌شوم. قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده، حکم طلاق را توافقی صادر کرد.

 

طلاق از شوهر ایدزی

زنی در حضور قاضی دادگاه مدعی شد که شوهرش بیماری ایدز دارد و می‌خواهد هرچه زودتر از وی جدا شود. زنی 27 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی در حضور قاضی شعبه 236 مدعی شد که شوهرش بیماری ایدز دارد و این موضوع را بعد از آزمایشات خونی که هر ماه می‌گرفتند، متوجه شده است. وی افزود: پس از حاضر شدن جواب آزمایشات مشخص شد شوهرم به ايدز مبتلاست ولی من سالم هستم؛ نمی‌دانم شوهرم چگونه به این بیماری جانمانسوز مبتلا شده است. وی ادامه داد: می‌خواهم قبل از اینکه من به این بیماری دچار شوم از او جدا شده و با آرامش زندگی کنم و حالا حتی می‌ترسم که شوهرم را ببینم.

وکیل مرد در دادگاه حضور داشت و گفت: موکلم 30 ساله است و ممکن است در آزمایشات اشتباهی رخ داده باشد و همسر موکلم اشتباه کرده باشد. موکلم معتاد نبوده و در سلامت کامل به سر می‌برد. زن ادامه داد: من نمی‌دانم شوهرم چگونه به این بیماری مبتلا شده است، فقط طلاق خود را می‌خواهم تا دور از او زندگی کنم. من مدارک اثبات شده آزمایشگاه را درباره ابتلای شوهرم به این بیماری دارم. وکیل مرد بیان کرد: من از طرف موکلم اختیار تام دارم‌ تا با طلاق زن موافقت کنم، در حقیقت با وکالت موکلم می‌خواهم هم او و هم همسرش را از این مشکل رها سازم. زن اضافه کرد: من طلاق می‌خواهم و نمی‌خواهم شوهرم اصلاً به من نزدیک شود و بار دیگر او را ببینم؛ لطفا با طلاق من موافقت کرده تا جانم به خطر نیفتد. قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده، به دلیل وجود وکالتنامه از سوی وکیل مرد و مدارک آزمایشگاه، حکم طلاق را غیابی صادر کرد.


Page Generated in 0/0089 sec