printlogo


کد خبر: 43366تاریخ: 1389/3/10 00:00
مورانوي جدید در راه است

پارس خودرو بزودی عرضه خودروي مورانوي جدید را در بازار آغاز می‌کند. حسین روانبد، قائم مقام معاونت فروش و بازاریابی پارس خودرو گفت: در راستای ورود خودروهای با کیفیت از شرکت‌های معتبر خودروسازی دنیا، بزودی عرضه یکی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولات شرکت نیسان ژاپن به نام مورانوي جدید آغاز می‌شود. وی افزود: مورانوي جدید دارای ویژگی‌هایی همچون موتور 6سیلندر خورجینی، گیربکس CVT، قابلیت تعویض دنده اتوماتیک و دستی دنده‌ها، 6 عدد کیسه هوا
(AIR BAG)، قابلیت تنظیم اتوماتیک تلسکوپی و ارتفاع فرمان، سیستم کنترل سرعت هوشمند، سقف پانوراما، کنترل دینامیکی خودرو(VDCESP)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم 2 ناحیه دمایی، صفحه نمایش، کنترل سیستم صوتی و کنترل سرعت روی فرمان، دوربین دید عقب با خط نمایش فرضی، دکمه استارت به جای سویچ و کامپیوتر سفری است. وی ادامه داد: متقاضیان خرید مورانوي جدید می‌توانند با پیش پرداخت 400 میلیون ریال و سود مشارکت 14 درصد، سود انصراف 12درصد و سود خسارت در تحویل 6درصد نسبت به ثبت نام برای خرید این خودرو اقدام کنند.

 

فرش ایران، گرانقیمت‌ترین کالاي اکسپو‌

خبر‌گزاری چینی سی‌آر‌آی با اشاره به فرش دستباف ایرانی‌، به عنوان بخش لاینفک هنر و فرهنگ ایرانی گفت: فرش ایرانی به دلیل جاذبه منحصر بفردش، و زیبایی هنرمندانه‌ای که دارد و همچنین از لحاظ ارزش بالای قیمتی که دارد، در جهان معروف و زبانزد است.در این گزارش با اشاره به غرفه ایران که مزین به فرش‌های گوناگون است، آمده است: در غرفه ایران فرشی زیبا به قیمت 7 میلیون یوآن وجود دارد که با طلا و مروارید تزیین شده است. این فرش که توسط یک خانواده 2 نفره ایرانی و طی 10 سال با الیاف ابریشم و پشم و جواهر‌ بافته شده، گرانقیمت‌ترین کالای اکسپو است. بر‌اساس این گزارش، چیزی که بیش از همه توجه چینی‌ها را در فرش ایرانی به خود معطوف کرده‌، رنگ و طرح آن است که کاملا متفاوت از رنگ‌های مصنوعی فرش‌های چینی است. رنگ فرش ایرانی نشأت گرفته از رنگ گیاهان است.این گزارش می‌افزاید: اگر کسی 7 میلیون یوآن برای خرید فرش مذکور ندارد می‌تواند‌ فرش‌های ارزان‌تر خریداری کند.


Page Generated in 0/0079 sec