printlogo


کد خبر: 47403تاریخ: 1389/4/2 00:00
حریم هوشمند برای تجدید حیات فتنه!

 

شنیده شده که تئوریسین‌های جریان فتنه در اتاق‌های فکر این جریان لیستی از آنچه به ظن خود نبض حیاتی نظام خوانده شده است را در تکمیل پازل تحریم در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده‌اند و تاکید شده است که این می‌تواند نظام را به زانو درآورده و تضمینی باشد برای پیروزی جنبش سبز! به گزارش جوان آنلاین، در طرحی که توسط اتاق فکر داخلی دراختیار اتاق فکر لندن‌نشین قرار داده شده تا از طریق برخی چهره‌های خاص در اختیار آمریکا قرار بگیرد از آمریکایی‌ها خواسته شده است: تحریم‌ها باید به صورت کاملا هوشمند و یک محاصره نامحسوس و همه‌جانبه و با جهت‌دهی تبلیغاتی، انعطافی و انعکاسی به سوی توان رهایی بخش جنبش سبز باشد. گفتنی است، مطلب فوق تاییدکننده خبری است که چندی پیش از اتاق‌های فکر جریان فتنه منتشر شد، مبنی بر اینکه هماهنگی‌هایی انجام شده است تا فشار‌های همه‌جانبه‌ای از داخل و خارج بر نظام وارد آید و اعلام شد که بزودی فاز اول آن اجرا خواهد شد. بنا به گفته کارشناسان، اقدامات آمریکا‌یی‌ها در سطح بین‌الملل معطوف به فشار سیاسی، تحریم اقتصادی و تهدیدهای توخالی است، ولی همه این تحرکات خارجی به واسطه ایفای نقش و توان حرکتی و ادامه فتنه‌گری‌های داخل برنامه‌ریزی‌ شده و تا زمانی که فتنه اعلام وجود می‌کند، آمریکا و اسرائیل حمایت و پشتیبانی خود را ادامه خواهند داد.

 

افزایش فعالیت
حزب منحله دموکرات

اخیرا عناصر حزب منحله دموکرات با مراجعه به اردوگاه‌های اکراد ایرانی در شهرهای اربیل، کلار، شهرک شیروان و اردوگاه نزدیک خانقین ضمن تطمیع جوانان حاضر در اردوگاه، آنها را جذب می‌کنند. افرادی که جذب گروهک مذکور شده‌اند به یکی از کشورهای اروپایی (سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند و یونان) اعزام و پس از فراگیری آموزش‌های سیاسی- نظامی خاص برای انجام اقدامات ایذایی و خرابکارانه در راستای اهداف گروهک مورد نظر وارد ایران می‌شوند.

 

توقف ممنوع مترو در بهارستان؟

آنگونه که رسانه‌های متعدد خبری روز گذشته خبر دادند، همزمان با آغاز تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در مقابل مجلس شورای اسلامی، متروی تهران در ایستگاه بهارستان توقف نکرد. عبور قطارها از این ایستگاه در حالی بود که با شروع تجمع هر لحظه بر تعداد حاضران در آن افزوده می‌شد. به گفته دانشجویان معترض، این اقدام مدیران مترو برای ممانعت از گسترده‌تر شدن تجمع اعتراض‌آمیز صورت گرفت. دانشجویان در واکنش به این اقدام شعارهایی علیه محسن هاشمی سر دادند.

 

فتنه‌گران زیرزمینی می‌شوند؟!

جریان فتنه پس از شکست‌های متوالی در ماه‌های اخیر علاوه بر انجام کار تئوریک به سمت اطلاع‌رسانی البته به سبک غیر قانونی و زیر زمینی رفته‌اند. بر اساس این گزارش اخیرا اعضای باندی که به صورت سازمان یافته اقدام به توزیع شبنامه‌هایی در سطح یکی ازشهرهای بزرگ کشور می‌کرد شناسایی و دستگیر شدند. بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته تعداد بیش از 10هزار نسخه شبنامه که توسط جریان فتنه برای توزیع در این شهر تهیه شده بود توسط عوامل امنیتی کشف و ضبط شد. متن این شبنامه‌ها مربوط به وقایع خرداد ماه و تحریک بوده است. گفتنی است این باند با تکثیر 30هزار نسخه از این شبنامه‌ها آنها را به رابطین خود جهت توزیع تحویل داده بود که قبل از هرگونه اقدامی همه اعضای این باند دستگیر شدند.

 

رامين و كاسپين به جان هم افتادند

یکی از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات که هم اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد، در سخنانی کارهای کاسپین ماکان را «عجیب و غریب» و «فرصت‌طلبانه» نامید. روزنامه کانادایی ونکوور سان نوشت: رامین جهانبگلو، از مخالفان جمهوری اسلامی نسبت به شخصیت و اعمال کاسپین ماکان، نامزد ندا آقا سلطان، جبهه گرفت و اعمال وی را عجیب و غریب نامید. آنگونه که باشگاه خبرنگاران اعلام کرده، جهانبگلو در این باره گفت: کارهای ماکان برای ما هم جالب است. او در هیچ فعالیت سیاسی دخل و تصرفی نداشته است و دانشجو یا خبرنگار هم نبوده است، حال تلاش او در این گیر‌و‌دار بسیار عجیب به نظر می‌رسد. من شنیده‌ام که او حتی برای مصاحبه پول دریافت می‌کند و به نوعی آبروی ما را هم می‌برد. من و بسیاری دیگر او را تنها فرصت طلب خطاب می‌کنیم.

 

نتانیاهو: ایران با حزب‌الله و حماس می‌خواهد ما را محاصره کند!

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اظهار داشت: ایران به وسیله حزب‌الله و حماس در تلاش است تا اسرائیل را محاصره کند. به گزارش عصر ایران و به نقل از روزنامه جروزالم پست، نتانیاهو روز دوشنبه در جلسه کمیته روابط خارجی پارلمان اسرائیل با اشاره به این موضوع ادعا کرد: حکومت ایران و گروه حزب‌الله لبنان در پشت سر ماموریت کشتی‌های امدادرسانی ایرانی و لبنانی به غزه قرار دارند. کشتی مریم از لبنان و کشتی ایرانی «به سوی غزه» که حاوی مواد امدادی و کمکی به مردم بی‌دفاع و تحت محاصره غزه هستند، در ایران از سوی جمعیت هلال احمر و در لبنان از سوی جمعی از مدافعان و فعالان حقوق بشر و صلح در حال اعزام به غزه هستند. اسرائیل پیش از این نیز اعلام کرده بود، در صورت ورود کشتی‌های امدادی ایرانی و لبنانی به سواحل غزه، این رژیم این کشتی‌ها را در حکم ورود کشتی‌های دشمن به حساب خواهد آورد و رفتاری متناسب با آن خواهد داشت.


Page Generated in 0/0074 sec