printlogo


کد خبر: 47441تاریخ: 1389/4/2 00:00
اعلام دانشگاه‌های معتبرهندوستان

 

وطن امروز:

در ارزشیابی اداره کل امور دانش‌آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، لیست دانشگاه‌های معتبر کشور هندوستان و نحوه ارزشیابی مدارک این دانشگاه‌ها اعلام شد. 32 دانشگاه هندوستان در ارزشیابی مدارک توسط وزارت علوم در سطح گروه یک (ممتاز) معتبر و30دانشگاه در سطح گروه 2 (خوب) اعلام شدند که ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد (Master) در کالج‌های وابسته به دانشگاه دهلی به شرط تحصیل تمام وقت در دانشگاه دهلی با تایید دانشگاه، کالج و سرپرست دانشجویان ارزشیابی می‌شود.

 

 

نخستین المپیک دانش‌آموزی
از سوم تیر آغاز می‌شود

فارس:

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت‌بدنی و سلامت از برگزاری نخستین المپیک دانش‌آموزی از سوم تیر تا 15 مرداد‌ماه در کشور خبر داد. کیومرث هاشمی افزود: نخستین المپیک دانش‌آموزی کشور با حضور بیش از 15هزار دانش‌آموز از سوم تیر‌ماه در 14استان برگزار می‌شود.

 

 

توزیع کارت بیمه طلایی

ایسنا:

وزیر آموزش و پرورش کارت بیمه طلایی را شروع یک حرکت برای‌شأن و جایگاه فرهنگیان کشور دانست و خطاب به معلمان گفت: پشت پرده این
120 هزار کارتی که امروز ارائه می‌شود 6 ماه بحث و جدل و سختی و مشکلات وجود دارد. هیچگاه نخواستم از این مشکلات صحبت کنم زیرا این کارت‌ها باید
12 اردیبهشت به شما تحویل داده می‌شد. حاجي بابایی با اشاره به توزیع 120 هزار کارت بیمه طلایی میان فرهنگیان استان تهران ادامه داد: برای استفاده بیش از یک میلیون و 700 هزار فرهنگی در سراسر کشور، کارت بیمه طلایی در حال تولید است. ارائه این کارت برای بازنشسته‌های فرهنگی نیز در حال پیگیری است.

 

 

واکنش سازمان سنجش به معرفی نفرات برتر قبل از برگزاری کنکور89

مهر:

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه خود سازمان سنجش نیز نمی‌تواند نفرات برتر کنکور را پیش‌بینی کند، گفت: پیش‌بینی موسسات در این زمینه صرفا تلاشی اقتصادی و سودجویانه است. محمد حسین سرورالدین با اشاره به تبلیغات موسسات کنکور درباره پیش‌بینی نفرات برتر کنکور امسال قبل از برگزاری آزمون افزود: چنین تبلیغاتی بر داوطلبانی که به عنوان نفرات برتر اعلام شده‌اند و همچنین دیگر داوطلبان کنکور تأثیر منفی دارد و اثرات سوئی برای آنها به جا می‌گذارد. وی اظهار داشت: اگر پیش‌بینی نفرات برتر کنکور قبل از برگزاری آزمون می‌توانست حقیقت داشته باشد، سازمان سنجش آموزش کشور که تشکیلات پیشرفته‌تر و وسیع‌تری نسبت به موسسات کنکور دارد می‌توانست این کار را انجام دهد.

 


Page Generated in 0/0072 sec