printlogo


کد خبر: 47444تاریخ: 1389/4/2 00:00
رشد 200 درصدی صدور پروانه ساختمانی

 

منطقه 8:

معاون شهرسازی شهرداری منطقه از رشد 200 درصدی صدور پروانه ساختمان در شرق تهران خبر داد. به گزارش مهر، مهرداد خودی با اعلام این مطلب گفت: طی 3 ماهه گذشته 289 پروانه ساختمانی صادر شد، در حالی‌که در مدت زمان مشابه در سال گذشته 144 پروانه صادر شده بود. وی با اشاره به تعامل دوسویه مدیران شهری با دفاتر خدمات الکترونیک افزود: به جهت آگاهی از خدمات این دفاتر به شهروندان، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته از دفاتر خدمات الکترونیک بازدید می‌شود. معاون شهرسازی منطقه 8 گفت: صدور گواهی، پایان کار، تمدید پروانه ساختمان، ابطال پروانه ساختمان، تعویض مهندس ناظر،
ثبت نام و تحویل آرم طرح ترافیک از جمله خدمات دفاتر الکترونیک به شهروندان است. وی با اشاره به مراجعه روزانه 7 تا 10 نفر از شهروندان به این دفاتر افزود: گواهی ساختمان نوساز و عدم خلاف ظرف مدت یک هفته در این دفاتر صادر می‌شود.

 

 

2 پایانه تاکسیرانی ساخته
و ساماندهی شد

منطقه 5:

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه از احداث و ساماندهی پایانه‌های تاکسیرانی خبر داد. حمیدرضا معظمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه احداث و توسعه پایانه تاکسیرانی در نقاط پرتردد را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: افزایش سهم حمل و نقل عمومی در سفرهای شهری یکی از اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌های مدیریت شهری است که در همین راستا توسعه و افزایش حمل و نقل عمومی و سرویس‌دهی مناسب در دستور کار قرارگرفت. وی با اشاره به احداث پایانه تاکسیرانی شقایق گفت: این پایانه در فضایی به مساحت 15هزار مترمربع در ضلع شمال ایستگاه مترو احداث شد که با بهره‌برداری از آن سرویس‌دهی بخشی از مسافران غرب تهران از طریق این پایانه انجام می‌شود.

 


Page Generated in 0/0098 sec