printlogo


کد خبر: 47488تاریخ: 1389/4/2 00:00
استعفاي رئیس فدراسیون فرانسه

 

تنش و هرج و مرج در اردوی خروس‌های فرانسوی که با انتقاد نیکلا آنلکا بازیکن تیم ملی فرانسه از ریموند دومنک، سرمربی تیم آغاز شده بود، علاوه بر اخراج این بازیکن به استعفای ژان لوئی ولنتن، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه که مدیر تیم ملی این کشور هم است، منجر شد.

ژان لوئی والنتن با اعلام اینکه وی دیگر از دست تیم فرانسه خسته شده است، خبر استعفای خود را اعلام کرد. وی گفت: «این یک رسوایی برای فرانسه و جوانان حاضر در اینجاست». وی همچنین با اشاره به تحولات اخیر روی داده در این تیم که در نتیجه عدم موفقیت تیم ملی فرانسه در بازی‌های اخیرش رخ داده است،‌گفت: «این یک رسوایی برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال فرانسه محسوب می‌شود. آنها از تمرین کردن سرباز زده‌اند و این غیرقابل قبول است». وی همچنین خاطر نشان کرد: «برای من همه چیز تمام شده است، من فدراسیون فوتبال را ترک می‌کنم چون دیگر از وضعیت موجود خسته شده‌ام و حالم از این شرایط بهم می‌خورد».

 

برای نخستین بار در كره شمالي انجام شد

پخش زنده بازي ملي با پرتغال

تلویزیون کره‌شمالی برای نخستین بار بازی تیم ملی فوتبال این کشور در خارج از کره را به صورت زنده روی آنتن برد. شبکه مرکزی تلویزیون
کره شمالی دیدار تیم‌های پرتغال و کره‌شمالی را به طور کامل برای فوتبال دوستان کره‌ای پخش کرد اما بلافاصله بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی با قطع برنامه پخش زنده به پخش برنامه‌های خود ادامه داد. در پایان این برنامه گزارشگر تنها گفت: پرتغال با این پیروزی 4 امتیازی شد. برنامه ما همین‌جا به پایان می‌رسد. طبق اظهار نظر منابع غیررسمی این نخستین باری است که تلویزیون کره شمالی دیدار تیم ملی فوتبال این کشور را در خارج از کره شمالی پوشش می‌دهد. پیش از این تلویزیون کره‌شمالی دیدار افتتاحیه جام‌جهانی و چند دیدار دیگر را برای فوتبالدوستان کره‌ای روی آنتن برده بود.

 

هوادار انگلیسی در دادگاه:

از این به بعد قبل از ورود به ورزشگاه به دستشویی می‌روم!

دیوید بکام بزودی برای اظهار نظر درباره وقایع رخ داده در رختکن انگلیس بعد از دیدار مقابل الجزایر به دادگاه احضار خواهد شد. پس از دیدار تیم‌های الجزایر و انگلیس یکی از هواداران وارد رختکن انگلیس شد و به گفته مسؤولان قصد داشت به دیوید بکام حمله کند. پادلس جوزف 32 ساله پس از دستگیری ادعا کرده بود به دنبال سرویس‌های بهداشتی بوده است!

جوزف دوشنبه بار دیگر در دادگاه حاضر شد و گفت: من نمی‌دانم چه گناهی کرده‌ام. از این به بعد هر وقت برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بروم قبل از شروع بازی به دستشویی خواهم رفت!

قاضی پس از شنیدن سخنان جوزف گفت: دیوید بکام و یکی از مسؤولان تیم ملی انگلیس به دادگاه احضار خواهند شد تا درباره حضور این هوادار در رختکن توضیح دهند.


Page Generated in 0/0058 sec