printlogo


کد خبر: 47492تاریخ: 1389/4/2 00:00
حمایت سپاهان از فدراسیون فوتبال

 

ايسنا:

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از موضع اخیر وی درباره لزوم حق پخش تلویزیونی حمایت کرد. در نامه ساکت به کفاشیان آمده است: مصاحبه قابل ستایش شما در دفاع از حقوق مالی باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی و جلوگیری از ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها در صورت عدم پرداخت این حق از سوی
صدا و سیما موجب شد تا ضمن اعلام حمایت کامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از این اقدام، اعلام کنیم آمادگی کامل داریم تا در راستای ملزم کردن صدا و سیما به پرداخت حقوق مالی جامعه فوتبال به روشی هماهنگ شده اقدام کنیم. نکته قابل تامل در این مساله این است که امروزه در حدود 70 درصد از هزینه‌های باشگاه‌های دنیا از طریق حق پخش تلویزیونی تامین می‌شود و با عنایت به این مهم امیدواریم اخطار فدراسیون فوتبال به صدا و سیما مورد توجه قرار گیرد و اطمینان داشته باشید در این مسیر قاطبه جامعه فوتبال همگام و همراه فدراسیون برای تحقق این مساله خواهند بود. همه امیدواریم مسؤولان فدراسیون فوتبال تا قبل از تحقق عینی و عملی پرداخت حق پخش تلویزیونی بر موضع خود بمانند و در این راه به هیچ‌وجه کوتاه نیایند.

 

 

فنایی نایب رئیس کمیته داوران

ایسنا:

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال بانوان ایران باید به رقابت‌های المپیک نوجوانان اعزام شود زيرا حجاب تيم فوتبال بانوان كشورمان مورد تأييد قرار گرفته است. علی کفاشیان درباره جلسه روز دوشنبه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: درآن جلسه یکسری مصوبات انجام شد و چند نفر را تغییر دادیم. فنایی به عنوان نایب‌رئیس کمیته داوران و کمک کار عنایت انتخاب شد. حضرتی به جای سهرابیان منصوب شد و نجاتی را نیز انتخاب کردیم. آیین‌نامه حکمیت نیز تصویب شد. کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی بانوان اعزام می‌شود، گفت: باید اعزام شود. ما این هفته تلاش کردیم تا تایلند را برداشته و ما را جایگزین این کشور كنند حالا چطور نرویم. سازمان نیز حجاب تیم ملی فوتبال بانوان را تایید کرده و در این باره مشکلی وجود ندارد.

 

 

رفع پلمب 7 فدراسیون

ایسنا:

ساختمان فدراسیون‌های پلمب‌شده در خیابان پاسداران فک پلمب شدند. روز دوشنبه نمایندگان شهرداری با حضور در محل فدراسیون‌های ورزشی چوگان، کوهنوردی، بیماری‌های خاص، سوارکاری، سه‌گانه، اسکی و انجمن‌های ورزشی واقع در پاسداران و در خیابان بهارستان نهم پلمب شدند که پس از این ماجرا اداره حقوقی سازمان تربیت بدنی برای رفع مشکل به شهرداری رفتند که سرانجام این مشکل حل شد و پلمب این فدراسیون‌ها باز شد. سال گذشته هم ساختمان این 7فدراسیون‌ برای چند ساعت پلمب شده بود که سرانجام پس از رایزنی‌های سازمان تربیت‌بدنی این مشکل حل شد.

 


Page Generated in 0/0162 sec