printlogo


کد خبر: 47493تاریخ: 1389/4/2 00:00
نقطه شروع استقلال برای لیگ دهم
میلاد آمد، جباری مثل همیشه نبود

آرام‌آرام وضع آبی‌ها رو به تعدیل می‌گذارد؛ پس از اینکه اکبرپور،کاظمی و جانواریو به یکباره اردوی استقلال را به سمت نیمکت استیل‌آذین و سپاهان ترک کردند، این هراس در دل آبی دوستان پدید آمد که شاید هرگز جای این ستاره‌ها پر نشود. استعفای شبانه مدیرعامل سابق و اکثریت جمع هیات مدیره دلیل دیگری بود برای هراس بیشتر. اما حالا شرایط به روش دیگری در حال بهبود است. 3 مرد در این میان نقش اصلی را ایفا می‌کنند ؛ نخست علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر عامل، سپس نظری‌‌جویباری در کسوت سرپرست تیم و فرد مذاکره کننده با بازیکنان و در نهایت امید‌وار‌رضایی، تنها عضو هیات‌مدیره که هرگز زیر برگه استعفا را امضا نکرد و به عنوان تنها عضو به یادگار مانده آن جمع فعلا در حال تلاش برای جذب بازیکن برای استقلال است. امیدوار رضایی در ساختمان هرمی بهارستان نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند، او با توجه به اصالت جنوبی‌اش وظیفه مذاکره با 2 تن از بازیکنان خوزستانی را عهده‌دار شد. در ابتدا پای ایمان مبعلی به مجلس باز شد و سپس میلاد میداوودی. میلاد روز گذشته رسما با استقلال 2 ساله امضا کرد و گفته می‌شود به همین زودی مبعلی هم پیراهن
آبی را بر تن می‌کند تا استقلال 2 تن از بهترین
ایستگاهی زنان فوتبال ایران را به عضویت خود
در بیاورد. نخستین مصاحبه میداوودی پس از حضور در استقلال:

به‌خاطر قول به رضایی استقلالی شدم

مهاجم جدید استقلال بعد از عقد قرارداد 2 ساله با این تیم آبی‌پوش در نخستین مصاحبه رسمی خود با سایت باشگاه گفت: «به امیدوار‌رضایی تعهد اخلاقی داده بودم تا به استقلال بیایم.» این حرف به آن معناست که رضایی نقش ویژه‌ای در جذب این بازیکن جنوبی داشت. میلاد میداوودی سپس در گفت‌وگویی درباره حضور خود در استقلال اظهار داشت: «تمام اخباری که درباره حضور من در تیم‌های دیگر منتشر شد، شایعه بود. از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتم اما گفته بودم بین سپاهان و استقلال یکی را انتخاب می‌کنم و سرانجام تصمیم گرفتم استقلال را انتخاب کنم». او سپس در این باره توضیحات اساسی را ارائه داد: «عوامل مختلفی در استقلالی شدنم نقش داشت از جمله زحماتی که آقای امیدوار رضایی برایم کشیدند. در زمانی که باشگاه استقلال مدیرعامل نداشت ایشان با من صحبت کرد. من قول اخلاقی به دکتر داده بودم و باید به آن عمل می‌کردم». میداوودی با اشاره به اینکه قرار است شماره 10 استقلال را بر تن کند، درباره اینکه قول آقای‌گلی را به هواداران این تیم می‌دهد یا خیر، گفت:« از حالا نمی‌توانم قول بدهم اما تمام تلاش خود را می‌کنم که این اتفاق بیفتد. برای آقای گلی به این تیم آمدم و امیدوارم در کنار دیگر استقلالی‌ها فصل خوبی داشته باشم».

آغاز تمرینات بدنسازی و غیبت مردان همیشه غایب

روز گذشته راس ساعت 10 صبح تمرینات بدنسازی استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب، زیر نظر کادر فنی این تیم آغاز شد اما نکته جالب این تمرین به غیبت مجتبی جباری و امیدرضا روانخواه مربوط می‌شد. جباری که با استقلال به توافق کامل رسیده بود و حتی قرارداد 2 ساله‌ای را در دفتر باشگاه ثبت کرده بود مثل اکثر اوقات ترجیح داد تا در تمرینات پر‌فشار بدنسازی پیش فصل در گرمای تابستان شرکت نکند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آقای شماره 8 در طول چند فصل گذشته همواره این مشی را پیش گرفته و از قضا از مصدومان همیشگی استقلال به‌شمار رفته است.البته در فصول قبل او عدم قرارداد را بهانه غیبت در تمرینات عنوان می‌کرد و باید دید حالا چرا حاضر به حضور در تمرینات بدنسازی نیست. اما کمی آنسوتر امیدرضا روانخواه دلیل غیبت خود را مصدومیت بیان کرد و گفت، تا 20 روز دیگر هم در هیچ تمرین گروهی شرکت نمی‌کند. روانخواه در گفت‌وگویی درباره حضور خود در باشگاه استقلال اظهار داشت؛ برای رسیدگی به یکسری امور در باشگاه حاضر شدم، من با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارم. او درباره اینکه از چه زمانی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، عنوان کرد؛ تا 20 روز دیگر باید به فیزیوتراپی ادامه دهم و با اتمام این دوره می‌توانم در تمرین شرکت کنم. بازیکنانی که در تمرینات آماده سازی قبل از فصل حضور ندارند آن وقت است که بعد از عقد قرارداد چند صد میلیونی ناگهان با مصدومیت‌هایی دست به گریبان می‌شوند که ریشه تمام آنها در این غیبت‌های سوال برانگیز است. اگر در اواسط لیگ دهم دیدید که مجددا جباری و روانخواه سراغ عصا رفتند، چندان تعجب نکنید.


Page Generated in 0/0068 sec