printlogo


کد خبر: 47498تاریخ: 1389/4/2 00:00
10 سال زندان برای توطئه در خلوتگاه شیطانی

 

گروه حوادث:

گردانندگان خلوتگاه شیطانی به بهانه میهمانی آشتی‌کنان دختری با پسر مورد علاقه‌اش، توطئه شومی را طراحی کردند.دختر 24 ساله به شوق دیدن «بردیا» پسر مورد علاقه‌اش که مدت 2 ماه بود با هم قهر بودند همراه یکی از دوستانش پای در میهمانی گذاشت غافل از اینکه 2 دوست بردیا نقشه سیاهی در سردارند. خرداد‌ماه سال‌جاری دختر 24 ساله‌ای به همراه دوستش به کلانتری تهران‌پارس مراجعه کرد و به افسر بازجو گفت: یک‌سال پیش با پسری به نام بردیا آشنا شدم. دوستی ما تا جایی ادامه پیدا کرد که تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. اما چند وقت پیش بر سر یک موضوع بچگانه با هم به مشاجره پرداختیم و من به حالت قهر گوشی تلفن را قطع کردم. چند روزی گذشت اما بردیا با من تماس نگرفت. همچنان با هم قهر بودیم که یکی از دوستان او با من تماس گرفت. دوست بردیا که یکدیگر را بخوبی می‌شناختیم به من گفت که متوجه قهر ما شده و قصد دارد ما را آشتی دهد. وی با حرف‌هایش مرا فریب داد. دختر جوان افزود: حرف‌های دوست بردیا را باور کردم. وقتی از من خواست که فردا برای دیدن پسر مورد علاقه‌ام به جلوی در خانه وی بروم پذیرفتم. به شوق دیدن بردیا با دوستم تماس گرفتم تا هر 2 در سر قرار حاضر شویم. آن روز همراه دوستم به خیابانی در تهران‌پارس رفتیم. وقتی به جلوی در خانه دوست بردیا رسیدم با او تماس گرفتم. وی گفت که بردیا داخل خانه نشسته و در انتظار من است. به همین خاطر مرا به داخل خانه دعوت کرد و گفت پس از حل اختلاف‌ها و کدورت میهمانی آشتی‌کنان را جشن خواهیم گرفت! دعوت او را پذیرفتم و همراه دوستم به داخل خانه رفتیم اما همه حرف‌های پسر جوان دروغ بود. 2 دوست بردیا ما را مورد آزاد و اذیت قرار دادند. پس از شکایت 2 دختر جوان پرونده به شعبه 77 دادگاه کیفری فرستاده شد و با دستور قاضی ساعی 2 دوست خیانتکار بازداشت شدند و تحت محاکمه قرار گرفتند.
2 پسر جوان اقرار کردند که وقتی متوجه شدند بردیا و دختر مورد علاقه‌اش در حالت قهر به سر می‌برند، نقشه کشیدند تا دختر را به خلوتگاه شیطانی بکشانند و او را تسلیم نیت شوم خود کنند. گردانندگان خلوتگاه شیطانی با حکم 5 قاضی عالیرتبه شعبه 77 کیفری هر کدام باید 5 سال پشت میله‌های سلول بمانند. قاضی ساعی، رئیس شعبه 77 دادگاه کیفری در گفت‌وگو با خبرنگار «وطن امروز» گفت: جزئیات این پرونده باید درس عبرتی برای دختران ساده‌لوح باشد که به آسانی فریب نخورند.

 

 

محاکمه جنایی

برای یک مرگ در سربازخانه

گروه حوادث:

عامل سقوط مرگبار یک سرباز در آسایشگاه پای میز محاکمه رفت و خود را بی‌گناه دانست. 2 سرباز وقتی در راه‌پله‌ها با هم درگیر شدند یکی از آنها سقوط کرد و به کام مرگ مرموزی فرو رفت. تحقیقات و شواهد نشان داد که او را به پایین پرتاب کرده‌اند و عامل قتل که با قرار وثیقه آزاد است، صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری پای میزی محاکمه رفت و به قضات گفت: من و «سجاد» دوست صمیمی بودیم و در لویزان خدمت می‌کردیم. وی افزود: چند روز پیش از حادثه تلفن همراهم را به صورت امانت در اختیار او قرار دادم اما وقتی سجاد(مقتول) آن را بازگرداند متوجه شدم شکسته است. به او اعتراض کردم و گفتم امانتدار خوبی نیستی. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. در پاگرد بودیم که پایم به پله خورد. سجاد نیز در دستانش کتری آب‌جوش بود. به سمت او رفتم و دستانم را دور کمرش حلقه زدم تا آب‌جوش را روی من نریزد اما نمی‌دانم چطور شد که سجاد از راه‌پله‌هایی که حفاظ نداشت، سقوط کرد. سجاد دوستم بود و مرگش فقط یک اتفاق بود. من در قتل هیچ نقشی نداشتم. عامل این سقوط مرگبار با مقتول فرضی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و در برابر قضات نشان داد که چطور با هم درگیر شده‌اند. پدر و مادر مقتول نیز خواستار اعدام عامل قتل پسرشان شدند. بنا به گزارش خبرنگار«وطن‌امروز»، قضات شعبه 71 دادگاه کیفری بزودی حکم این پرونده را صادر خواهند کرد.

 

 

سگ فانتزی دختری را
به مخفیگاه مرد‌شیطان صفت کشاند

مرد شیطان‌صفت به بهانه در اختیار قرار دادن داروی ویژه سگ،‌ دختر جوانی را به خانه خود کشاند و او را مورد آزار و اذیت قرار داد. چندی پیش دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و مدعی شد که مرد جوانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. دختر جوان گفت: چند روز پیش یک قلاده سگ فانتزی خریده بودم و آن را با خود به خیابان می‌بردم. روزی یک مرد جوان که خود را آشنا با این نوع سگ‌ها معرفی می‌کرد از من خواست با او به خانه‌اش بروم تا دارویی برای بهداشت سگ به من بدهد. وی ادامه داد: با او همراه شدم و به خانه‌اش رفتم اما بعد از ورود به خانه، او با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. مسؤولان دادسرای جنایی بعد از شنیدن اظهارات دختر جوان، دستور انجام تحقیقات لازم و شناسایی مرد مظنون را صادر کردند که مدتی بعد وی دستگیر و بعد از مواجهه حضوری با شاکی لب به اعتراف گشود. قرار مجرمیت متهم در دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد که هفته آینده در شعبه 77 و به ریاست قاضی ساعی‌،‌ به آن رسیدگی خواهد شد.


Page Generated in 0/0069 sec