printlogo


کد خبر: 47499تاریخ: 1389/4/2 00:00
7 پسر شرور وارث تبهکاری برادران

گروه حوادث: 7 پسر تبهکار وقتی برادرانشان در جریان فعالیت شبکه کیف‌قاپی روانه زندان شدند با تشکیل باند سازمان یافته‌ای وحشت را به خیابان‌ها بازگرداندند.

این دزدان تازه‌کار در بانک‌ها به کمین می‌نشستند و با گیشه‌زنی پول میلیونی زیادی به جیب زدند.

روز 22 اسفندماه سال گذشته ماموران گشت کلانتری 116 مولوی در خیابان شوش به رفتارهای جوان موتورسواری مظنون شدند و دستور ایست دادند.

در بازرسی از جوان 23 ساله با نام «حامد» ماموران یک چاقو و 2 میلیون و400 هزار تومان پول به دست آوردند و برای تحقیقات در زمینه ادعاهای عجیب وی، این جوان را به کلانتری انتقال دادند.

هنوز این پسر لب به اعتراف باز نکرده بود که مردی نگران و وحشت‌زده به کلانتری مولوی رفت و ادعا کرد وقتی داخل بانک شعبه سلمان بود 2 میلیون و 400 هزار تومان وی از سوی جوانی قاپیده شده و وی پا به فرار گذاشته است و چون همه ترسیده بودند کسی نتوانست کاری برای گرفتن این دزد بکند.

وقتی این مالباخته حامد را در اتاق افسران دید بدون هرگونه تردیدی او را دزد پول‌هایش شناخت و فریاد زد: این همان دزد داخل بانک است.

با افشا شدن راز تبهکاری حامد این پسر با دستور دادیار شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران در اختیار پایگاه 7 پلیس آگاهی قرار گرفت و اعتراف کرد برادر یکی از اعضای باند کیف‌قاپی «مسعود» است که با زندانی شدن وی، «حسام‌الدین» گروه تازه‌ای تشکیل داده است و با 6 دوستش که آنان نیز برادرانشان و حتی دامادشان در باند مسعود بوده و در زندان هستند باز به گیشه‌زنی دست زده‌اند.

با این اعترافات «امید»، «امیر»، «جهانگیر»، «جمال»، «عباس» و«محمد» تحت تعقیب قرار گرفتند که ابتدا روز 25 فروردین ماه «امید» که برادرزن یک کیف‌قاپ حرفه‌ای است در حالی که در فرار از صحنه سرقتی پایش شکسته و در خانه‌شان واقع در مهرشهر پنهان بود، دستگیر شد.

کارآگاهان در ادامه به شناسایی و ردیابی دیگر همدستان این 2 گیشه‌زن که برخی نیز از سوی پایگاه‌های دیگر در بازداشت بودند پرداخته و همه 7 پسر تبهکار را به دام انداختند.

این 7 گیشه‌زن اعتراف کردند در محله‌های مختلف پایتخت، کرج، مهرشهر و ورامین با همین شیوه و قاپیدن پول از روی گیشه بانک‌ها دست به سرقت زده‌اند.

بنا به گزارش خبرنگار جنایی«وطن‌امروز»، پس از شناسایی 30 تن از مالباختگان اعضای این باند با توجه به گستردگی موقعیت جغرافیایی فعالیت آنان،‌ رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کسانی که با همین شیوه مورد دستبرد قرارگرفته‌اند خواست به پایگاه 7 پلیس آگاهی مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0066 sec