تولید محتوا با بسته ویدئویی در بانک تجارت
همزمان با 27 اردیبهشتماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بانک تجارت تولید محتوای چندرسانهای در قالب پادکست ویدئویی (وادکست) را آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این پادکست ویدئویی که گزارشی از مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی کارکنان بانک در روز بیست و ششم اردیبهشتماه است، روز شنبه در جریان بازدید محمدابراهیم مقدم، مدیرعامل از مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت (1554) به نمایش در آمد. مدیرعامل بانک ابراز امیدواری کرد که استفاده از این ابزار بتواند در معرفی خدمات جدید بانک و اطلاعرسانی بهتر به کاربران سایتهای اینترنت موثر واقع شود.
بازدید رایگان از موزه سکه بانک سپه
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، موزه سکه بانک سپه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی موزهها و هفته میراث فرهنگی از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت اول خرداد ماه سال جاری از ساعت 9 الی 15 به صورت رایگان میزبان علاقهمندان است. بر اساس این گزارش، در این موزه هزاران سکه تاریخی و باارزش مربوط به دورههای مختلف تاریخی قبل و بعد از اسلام وجود دارد که هریک سندی است ارزشمند و روشنکننده زوایای تاریک تاریخ و تمدن کهن ایرانزمین.
راهاندازی مرکز نظارت در بانک شهر
مدیرعامل بانک شهر در نشست تخصصی مدیران این بانک با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری قزوین از راهاندازی خط تلفن ارتباط مشتریان با مدیران عالی این بانک خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل این بانک رویکرد مشتریمداری، تکریم و مدیریت ارتباط با مشتریان را نخستین اولویت بانک شهر عنوان کرد و شهروندان را به عنوان مشتریان بانکشهر از مهمترین ارکان حیات این بانک برشمرد. وی تصریح کرد: بانک شهر در راستای تمرکز بر استحکام و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان و با باور آنکه حفظ مشتریان فعلی بانک میتواند نقش مؤثری در توسعه فعالیتهای این بانک داشته باشد، درصدد است تا نظام مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان اولویت مهم این بانک عملیاتی کند.