printlogo


کد خبر: 80196تاریخ: 1393/6/19 00:00
سرخط خبر

  رویترز در گزارشی نوشت: کاهش قیمت نفت به زیر ۱۰۰ دلار بر نگرانی‌های مالی اعضای اوپک افزوده است اما نمایندگان کشورهای عضو اوپک فعلا گفته‌اند که از این کاهش قیمت احساس خطر نکرده‌اند و انتظار دارند تقاضای فصل زمستان قیمت‌ها را ترمیم کند.
  تجار اروپایی اعلام کردند ایران اخیرا ۲۰۰ هزار تن گندم از بازار جهانی خریداری کرده است.
  نصر‌الله جهانگرد، دبیر شورایعالی فناوری اطلاعات گفت: حاکمیت در فضای مجازی باید بداند چه سرویسی به چه شهروندی و در کجا ارائه می‌شود و از این حیث تماس بدون شناسه روشن (آی‌دی) در شبکه ملی اطلاعات سرویس نخواهد گرفت.
  مرتضی براری، معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سند توسعه اشتغال با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور تدوین شده است.
  مریم سلطانی، عضو هیات مدیره شورای مشترک بازرگانی ایران و آفریقا، این شورا را پل ارتباطی تجار ایران و آفریقا دانست و گفت: تبدیل این شورا به اتاق مشترک در گرو عملکرد اعضا و هیات مدیره شورای مشترک ایران و آفریقا است.
  پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با داخلی‌سازی کامل قطعات به مدار تولید بازمی‌گردد.
  اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در روزهای اخیر برخی شرکت‌های ایرانی در رقابت با شرکت‌های اروپایی و آمریکایی برنده پروژه‌های چند صد میلیون دلاری شدند.
 


Page Generated in 0/0048 sec