printlogo


کد خبر: 80200تاریخ: 1393/6/19 00:00
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد
آمار یک میلیون و 300هزار نفری کلاس اولی‌ها

گروه اجتماعی: مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش از حضور یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز سال اولی از 31 شهریورماه خبر داد. به گزارش«وطن امروز»، سید‌حمید حسینی، مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در این باره گفت: دوشنبه 31 شهریور روز شکوفه‌ها است و یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز سال اولی داریم که این موضوع از لحاظ ترافیکی از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ با توجه به اینکه در این روز والدین دانش‌آموزان به همراه دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند، باعث افزایش ترافیک خواهد شد. وی بیان داشت: در همین راستا، از سه‌شنبه اول مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس 13 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون کارکنان آموزش و پرورش در مدارس حضور دارند و بر همین اساس 50 درصد جمعیت کشور درگیر بازگشایی مدارس هستند.
حسینی خاطرنشان کرد: شنبه 5 مهرماه جشن مهر و دانش در کل کشور برگزار می‌شود و دوشنبه 14 مهر نیز مسابقه‌ دوچرخه‌سواران همیار پلیس، سه‌شنبه 15 مهر مسابقه همیاران پلیس و 16 مهر ماه مسابقه‌ رادیویی همیاران پلیس برگزار می‌شود.
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: با توجه به این برنامه‌ها پیش‌بینی می‌شود 15 درصد ترافیک افزایش یابد؛ در ضمن از شهرداری‌ها تقاضا داریم به مدت یک هفته از ابتدای مهرماه تمام کنده‌کاری‌ها را تعطیل کنند و از صدا و سیما نیز درخواست می‌کنیم فعالیت‌های خود را افزایش داده و اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشد.


Page Generated in 0/0055 sec