printlogo


کد خبر: 80225تاریخ: 1393/6/19 00:00
اخبار

بلاتکلیفی کرانچار
در حالی که زلاتکو کرانچار از سمت سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان اصفهان استعفا داد اما هنوز این باشگاه در قبال قبول استعفای این سرمربی، تصمیمی نگرفته است. حسین کفعمی، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه تا چهارشنبه ظهر جلسه هیات مدیره باشگاه درباره کرانچار برگزار خواهد شد و تکلیف استعفا را مشخص خواهیم کرد، گفت: هنوز درباره استعفای کرانچار تصمیمی گرفته نشده و همه مسؤولان باشگاه در این باره ممنوع‌المصاحبه شده‌اند. هنوز جلسه هیات مدیره باشگاه درباره کرانچار تشکیل نشده و با توجه به اینکه خلیلیان در تهران بسر می‌برد، تا زمان بازگشت وی در این باره تصمیم‌گیری نخواهیم کرد. به گفته وی، جلسه هیات مدیره این باشگاه براساس دستور یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. تابش همچنین در پاسخ به این سوال که چه کسی هدایت سپاهان را در دیدار مقابل پدیده مشهد برعهده خواهد داشت، بیان کرد: تیم سپاهان علاوه بر کرانچار، مربیان دیگری دارد که روی نیمکت تیم خواهند نشست. مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان هم‌اکنون در تهران بسر می‌برد و براساس شنیده‌ها برای مذاکره با حسین فرکی به تهران آمده است.

گردوخاک دایی در تمرین پرسپولیس
علی دایی 2 نوبت تمرین برای بازیکنانش در نظر گرفته بود. صبح کار با وزنه بود که شهریار اغلب وقت تمرین را در حال گفت‌وگوی سرپایی با افشین پیروانی گذراند و عصر اما داستان متفاوتی داشت. سرمربی پرسپولیس که در نشست‌های خبری قبلی خود از زندگی غیر حرفه‌ای برخی بازیکنانش انتقاد کرده بود، این بار شفاف‌تر به بازیکنانش کد داد تا متوجه شوند آنها را زیر نظر دارد. او با انتقاد از بازیکنانش گفت: خیلی‌ها انگار نمی‌دانند کجا دارند بازی می‌کنند. یک سال آمده‌اند اینجا حالا باید در ویلاهای لواسون دنبالشان باشم. سرشون از تو گوشی و واتساپ و وایبر بیرون نمیاد. استراحت ندارند. آقا را تا دیروقت در باغ‌های کردان می‌بینند. همسایه‌ها از فلان بازیکن ما به پلیس شمالغرب تهران شکایت می‌کنند. اینها چه معنایی می‌دهد؟! تمرین شنبه ریکاوری بوده، یکشنبه هم استراحت داده‌ایم اما آقا بعد از 2روز باز هم حال تمرین ندارد. چرا اینقدر برخی‌ها بی‌ظرفیت هستند؟ همین کارها را می‌کنید که سقف آمال و آرزوهایتان شده بازی در لیگ برتر خودمان. دایی حسابی از خجالت بازیکنان درآمد و پچ پچ‌های بعدی بازیکنان نشان می‌دهد هرکس که مخاطب حرف‌های سرمربی بوده متوجه کنایه‌های دایی به خودش شده است.

پیروزی پرگل اسپانیا
اسپانیا و انگلیس اولین دیدار‌هایشان را در رقابت‌های انتخابی یورو 2016 با پیروزی
پشت سر گذاشتند. مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری شد. در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های برگزار شده انگلیس در خانه سوییس به میدان رفت و موفق شد با گل‌های زیبای دنی ولبک در دقایق 58 و 90 صاحب برتری شود. به این ترتیب انگلیس پس از مدت‌ها طعم پیروزی را با روی هاجسون چشید. اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی یورو 2016 در دیداری آسان به مصاف مقدونیه رفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید. راموس با پنالتی چیپ خود در دقیقه 16 گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه پاکو آلکسر، سرخیو بوسکتس، داوید سیلوا و پدرو برای ماتادورها گلزنی کردند تا اسپانیا صاحب برد
پرگل شود.
تابلوی نتایج
اسپانیا 5     مقدونیه یک
لوکزامبورگ یک     بلاروس یک
اوکراین صفر     اسلواکی یک
سوییس صفر    انگلیس 2
روسیه 4     لیختن اشتاین صفر
سن مارینو صفر     لیتوانی 2
استونی یک     اسلوونی صفر
اتریش یک     سوئد یک
 


Page Generated in 0/0065 sec