|
گشایش نمایشگاه «عصیان»حسن روحالامین
نمایشگاه انفرادی نقاشی حسن روحالامین با عنوان مجموعه «عصیان» گشایش یافت. به گزارش «وطنامروز»، نمایشگاه انفرادی نقاشی حسن روحالامین با عنوان «عصیان» که شامل منتخبی از آثار مجموعه عصیان است، دیروز در گالری آرتیبیشن گشایش یافت. حسن روحالامین دانشآموخته رشته نقاشی است که فعالیت حرفهای خود را در زمینه تصویرسازی از سال ۸۲ آغاز و 5 نمایشگاه انفرادی تصویرسازی برگزار کرده است. او از سال ۹۵ تاکنون توانسته است نمایشگاههایی از آثارش را در آلمان، فرانسه، بلژیک، کانادا، عراق و ایران برگزار کند. نمایش آثار نمایشگاه «عصیان» تا ۱۹ آبانماه ادامه دارد و از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ امکان بازدید عمومی دارد. گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایینتر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدیروشن (کتابی)، خیابان ساسانیپور، خیابان قندی (دریا)، پلاک ۶ واقع شده است.
ارسال به دوستان
«ماجرای نیمروز» کماکان پیشتاز گیشهها
فروش فیلمهای درحال اکران در آبان ۱۳۹۸ در حالی ادامه دارد که فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان همچنان پیشتاز فروش گیشههاست. به گزارش تسنیم، تازهترین آمار فروش فیلمهای در حال اکران آبان 1398 منتشر شد که بر این اساس فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان همچنان صدرنشین فیلمهای گیشه است. بر این اساس تاکنون و در مجموع «ماجرای نیمروز؛ رد خون»: 4 میلیارد و 700میلیون تومان، «کلوب همسران»: 2 میلیارد و 650 میلیون تومان، «مسخرهباز»: 2میلیارد و 600میلیون تومان، «مردی بدون سایه»: یک میلیارد و 273 میلیون تومان، «هزارتو»: یک میلیارد و 600 میلیون تومان، «درخونگاه»: یک میلیارد و 300 میلیون تومان، «شاهکش»: یک میلیارد و 150 میلیون تومان، «سال دوم دانشکده من»: 797 میلیون تومان و «پیلوت»: 600 میلیون تومان فروش کردهاند.
ارسال به دوستان
برداشتی عاشقانه از زندگی پروین اعتصامی در بازار کتاب
فیلمنامه سینمایی «گلسر» به قلم سیروس همتی و لیلا نوری روانه بازار کتاب شد. به گزارش مهر، «گلسر» یک فیلمنامه کوتاه عاشقانه است و تلاشی برای تبدیل یک درام عاشقانه انسانی به متنی با ساختار و میزانسن سینمایی. داستان این فیلمنامه با روایتی عاشقانه همراه است. این فیلمنامه اثری است مشترک به قلم سیروس همتی و لیلا نوری که با اقتباسی آزاد از زندگی و آثار پروین اعتصامی تالیف شده است. فضای این فیلمنامه کوتاه فضای یک درام عاشقانه آرام است، با این همه نویسندگان تلاش قابل اعتنایی به خرج دادهاند تا بتوانند به دل شخصیتهای این اثر راه پیدا کرده و تصویری قابل باور و مبتنی بر شخصیتپردازی منطقی از تکتک آنها ارائه کنند. انتشارات کتاب نیستان فیلمنامه «گلسر» را در 60 صفحه با قیمت 14000 تومان منتشر کرده است.
ارسال به دوستان
نیکلاس کیج در سرزمین عجایب
بازیگر سرشناس هالیوود در فیلم ترسناک «سرزمین عجایب والی» نقشآفرینی میکند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، نیکلاس کیج قرار است در یک فیلم تریلر به نام «سرزمین عجایب والی» در یک پارک موضوعی کابوسمانند با شخصیتهای روباتی جهنمی مبارزه کند. این پروژه به کارگردانی کوین لوییس سازنده فیلم «سقوط» ساخته میشود و جیاو پارسونز فیلمنامه آن را نوشته است. این فیلمنامه در «لیست خون» هالیوود قرار گرفته بود که لیستی سالانه از فیلمنامههای تهیه نشده تریلر و ژانر وحشت است. در «سرزمین عجایب والی»، کیج قرار است نقش مردی را بازی کند که فقط با عنوان «سرایدار» شناخته میشود. او مجبور میشود شب را در یک پارک تفریحی عجیب بگذراند و با شخصیتهای خیالی وحشتناکی مبارزه کند که زنده شدهاند. او باید برای زنده بیرون رفتن از پارک، شب را دوام بیاورد. هنوز هیچ جزئیات دیگری از ترکیب بازیگران فیلم اعلام نشده است. قرار است مراحل تهیه و ساخت فیلم از ژانویه ۲۰۲۰ آغاز شود.
ارسال به دوستان
چند نکته مهم درباره فصل سوم «ستایش» که کمتر به آن توجه شد
مردم، آنتن داستانهای عامه پسند
احسان سالمی: «مخاطب» اصلیترین حلقه از زنجیره تولید آثار هنری است، چرا که هر اثر هنری فارغ از شکل و محتوا و کیفیت آن، در هر صورت برای مخاطبی خلق میشود؛ حلقهای مهم که در بعضی موارد توسط هنرمندان جدی گرفته نشده و تلاش چندانی برای گستردهتر شدن آن نمیشود. این در حالی است که اساسا هنر بدون مخاطب معنایی ندارد. پس خلق اثری هنری که با آن بتوان طیف گستردهتری از مخاطبان را جلب کرد، به خودی خود اتفاق خوبی است و حالا اگر این جذب گسترده با نکات مثبت دیگری نیز همراه شود، به قول قدیمیها «نور علی نور» میشود.
تکمیل پازل با یک قطعه متفاوت اتفاقی که برای فصل سوم سریال «ستایش» افتاد، اتفاقی از همین جنس بود. ستایش که در فصل اول و دوم خود نشان داده بود به عنوان یک داستان عامهپسند توانایی بالایی در جذب مخاطبان مختلف تلویزیون دارد، در فصل سوم با تغییری آشکار در مسیر قصه سریال و تغییر کنشهای برخی کاراکترهای اصلی قصه در کنار اضافه کردن شخصیتهایی جدید به آن از یک قصه عامهپسند تبدیل به سریالی با محتوای نسبتاً آموزنده شد. هر چند انتقادات درستی به برخی گرههای داستانی و نکاتی فنی همچون گریم بازیگران این مجموعه در فصل سوم آن مطرح بود اما به نظر میرسد بزرگترین وجه مثبت ستایش در فصل سوم، توجه به نکاتی همچون پررنگ کردن نقش بزرگترها و ریشسفیدان در حفظ ارکان خانواده و تمرکز بر ارسال پیامهایی ارزشمند فرهنگی و اجتماعی در قالب درامی خانوادگی و جذاب و به دور از فضایی شعاری باشد. به این نکته باید شیرینتر شدن فضای کلی فصل سوم نسبت به 2 فصل قبلی این سریال را که فضایی بشدت تلخ داشت هم اضافه کرد. مسأله مهمی که در فضای پرتنش فعلی جامعه ایرانی، بیش از پیش به آن احساس نیاز میشود و قطعا از این نظر، فصل سوم این مجموعه متفاوتترین قطعه تکمیلکننده قصه پرفراز و نشیب «ستایش» بود.
رکوردشکنی غیرمناسبتی
فصل سوم «ستایش» با عقبه 2 فصل پرمخاطب خود در شرایطی روی آنتن رفت که شاید هیچکس باور نمیکرد سریالی غیرمناسبتی، بتواند نظر 4/58 درصد از مخاطبان تلویزیون را به خود جلب و 85 درصد از این مخاطبان را با خود همراه کند. این اما آماری بود که مرکز تحقیقات صداوسیما در روزهای میانی مهرماه امسال پخش کرد. البته «ستایش» در 2 فصل قبلی خود نیز به عنوان یک قصه عامهپسند مورد توجه قرار گرفته بود و حتی بر اساس آمارها در سال 89 باعث محبوبیت چشمگیر انتخاب نام ستایش برای دختران تهرانی شده بود! هر چند که استناد به میزان مخاطبان یک اثر نمیتواند دلیلی قطعی بر کیفیت بالای آن باشد و قطعا به فصل سوم این مجموعه انتقاداتی جدی بویژه در زمینه فیلمنامه آن وارد است ولی باید پذیرفت در شرایطی که مخاطب سریالهای تلویزیونی به انبوهی از سریالهای شبکه نمایش خانگی و سریالهای خارجی روز دسترسی دارد، جلب نظر 4/58 درصد مخاطبان تلویزیون اتفاقی نیست که بتوان براحتی از آن چشم پوشید، بویژه آنکه عموما این رکوردها در اختیار سریالهای مناسبتی رسانه ملی بود و این میزان قابل توجه مخاطب در مقایسه با سریالهای غیرمناسبتی سیما اتفاق تازهای به شمار میرود.
فرصتی برای طرح نامهای تازه
همه آنها که در فضای رسانهای و هنری کشور فعالیت میکنند، بارها و بارها روایت فضای بسته تیتراژخوانی در تلویزیون را شنیدهاند؛ فضایی که از ترانهسرا تا آهنگساز و خوانندگان آن سالها در یک دور تکرار میچرخید. اتفاقی که برای تیتراژ فصل سوم ستایش به وقوع پیوست، مسیری تازه در این فضای بسته بود.
مسیری که البته از مدتی قبل اولین نشانههای آن نمایان شده بود؛ محمدمهدی سیار که مدتی پیش با سرودن ترانه تیتراژ سریال تلویزیونی «لحظه گرگومیش» نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را به آثارش جلب کرده بود، این بار نیز توانست از طریق سرودن ترانه تیتراژ ابتدایی فصل سوم سریال «ستایش» با طیف میلیونی مخاطبان این مجموعه نمایشی ارتباط بگیرد.
«ستایش 3» همچنین سکوی پرش یک چهره تازه دیگر در عرصه موسیقی نیز شد؛ اشکان کمانگری خواننده جوان و خوشصدایی است که با خواندن تیتراژ ابتدایی این مجموعه خود را به میلیونها مخاطب موسیقی ایرانی معرفی کرد. تجربه جذابی که هر چند به اندازه تیتراژ انتهایی این مجموعه با صدای شهاب مظفری در میان مخاطبان محبوب و بازنشر نشد اما اتفاق مثبتی در زمینه فضای تیتراژخوانی آثار تلویزیونی و ورود چهرهای تازه به این عرصه بود.
آمارهایی مهم که دیده نشد
گذشته از آمار جالب توجهی که مرکز تحقیقات صداوسیما پیرامون تعداد مخاطبان این مجموعه نمایشی مطرح کرده است و البته واکنشهای مثبت و منفی بسیاری که نسبت به این فصل از سریال در فضای مجازی دیده میشد و به خودی خود بیانگر دیده شدن این مجموعه توسط مخاطبان بود، فصل سوم «ستایش» رکوردهای جالب توجه اما دیدهنشدهای را در سایت تلوبیون که مرجع پخش زنده و آرشیو شبکههای صدا و سیمای ایران است نیز به ثبت رسانده است. بر اساس آمار ارائه شده از این سایت در تاریخ 6 آبان 98، در مجموع 39 قسمت پخش شده از این فصل سریال «ستایش»، چیزی حدود 27 میلیون و 500 هزار بازدید از این سایت انجام شده که رکورد پربازدیدترین سریال تاریخ تلوبیون را از آن فصل سوم «ستایش» کرده است. جالب اینکه بر اساس آمار، کاربران این سایت در مجموع بیش از یک میلیون و 200 هزار مرتبه برای دیدن فصل سوم سریال ستایش عنوان آن را در این سایت جستوجو کردهاند و از آن جالبتر اینکه تعداد کاربرانی که هر شب پخش همزمان این مجموعه را از روشهایی غیر از تماشای تلویزیون نگاه میکردند، تقریبا برابر با بازیهای پرتماشاگر فوتبال لیگ برتر است که این رکورد در ارتباط با یک سریال تلویزیونی بیسابقه است. پرمخاطبِ تحلیل نشده
سریال «ستایش» به لحاظ فرمی و محتوایی، در رده داستانهای عامهپسند قرار میگیرد؛ داستانهایی که قرار نیست از ادبیات ویژه و پیچیدهای برخوردار باشند، بلکه قرار است به واسطه ادبیات ساده و سرگرمکننده بخش بیشتری از مخاطبان را با خود همراه کنند. در واقع معادل چنین سریالی در فضای داستانی را میتوان مجموعه داستانهای فهیمه رحیمی دانست؛ نویسندهای که از میان 47 اثر پرفروش بعد از انقلاب، 7 اثر متعلق به
آثار او است. رحیمی در آثارش بیشتر بر موضوعاتی همچون بیان مسائل، ترسها و آرزوهای زنانه، اغراق در احساسات و توجه به مسأله جدایی تمرکز دارد و داستان «ستایش» نیز قصهای از همین جنس است. قصهای که به واسطه زبان و ادبیات ساده خود و نزدیک شدن به محورهایی که به آن اشاره شد، توانایی بالایی در جلب نظر مخاطبان داشت، البته ادامه پیدا کردن قصه سریال در قالب 3 فصل و اضافه شدن شخصیتهایی تازه برای طراوت بخشیدن به قصه در کنار تغییر رویکردهای کلی آن در فصل سوم، تاثیر بسزایی در بیشتر دیده شدن این مجموعه بویژه در فصل سوم آن داشت. در این فصل 2 کاراکتر اصلی قصه یعنی «ستایش» و «حشمت فردوس» به جای رقابت با هم (که خط اصلی قصه 2 فصل این مجموعه بود) به همراهی با هم پرداختند و این تغییر محسوس در فضای کلی با استقبال مخاطبان روبهرو شد تا فصل سوم این مجموعه در کنار همه نقدهایی که میتوان از بعد فنی و حرفهای به آن وارد کرد، تبدیل به یکی از پرمخاطبترین سریالهای تلویزیون در چند سال اخیر شود.
ارسال به دوستان
آکادمی اسکار برای انتخاب بهترین فیلم بینالمللی مقررات تازهای وضع کرد
اسکار آنلاین
با رونق گرفتن شبکههای استریم و کمپانیهای اینترنتی، برخی فیلمسازان با طرح نگرانیهایی پیرامون مسأله اکران، از آکادمی اسکار خواستند قوانینی را برای محدود کردن این شرکتها ایجاد کند. به گزارش «وطنامروز»، وضع قوانین سختگیرانه برای کمپانیهای استریم البته هیچگاه در اسکار به شکل جدی مطرح نشد و به چند نامه و مصاحبه محدود شد. تا اینکه در اردیبهشتماه سال جاری آکادمی اسکار به طور رسمی اعلام کرد این شرکتها همچنان میتوانند با فیلمهای خود در جوایز اسکار شرکت کنند.
ماجرا از این قرار بود که پس از برنده شدن فیلم «رما» در بخش خارجیزبان اسکار 2019، اسپیلبرگ با حضور فیلمهای نتفلیکس در اسکار مخالفت و اعلام کرد مدیران آکادمی اسکار را برای جلوگیری از حضور فیلمهایی از شبکههای استریم مجاب خواهد کرد. اما اسکار در فاصله کوتاهی اعلام کرد نیازمندیهای کنونی همچنان بدون تغییر باقی میماند و هر فیلم بلندی که یک هفته و هر روز 3 بار اکران در لسآنجلس داشته باشد، میتواند در اسکار شرکت کند که این موضوع شامل کمپانیهای نتفلیکس و آمازون نیز میشود. جان بیلی، رئیس آکادمی پس از اعلام عدم تغییر قوانین برای کمپانیهای استریم، درباره تغییرات دیگر اسکار سال آینده اظهار کرد: از سال آتی نام بخش جایزه بهترین فیلم خارجیزبان به بخش جایزه فیلم بینالمللی تغییر خواهد کرد. همچنین قرار است تعداد فیلمهای حاضر در این بخش افزایش پیدا کند. آنطور که مهر به نقل از ورایتی نوشته است، بتازگی آکادمی اسکار برای انتخاب یکی از پیچیدهترین بخشهای خود یعنی انتخاب بهترین فیلم بلند بینالمللی ۲۰۲۰ که تا سال پیش بهعنوان بخش خارجیزبان شناخته میشد، تغییراتی وضع کرده است. اطلاعیهای نیز برای اعضای شاخههای مختلف اسکار ارسال شد تا به آنها اطلاع داده شود چه تغییراتی در روند رای دادن به فیلمهای راهیافته به فهرست نهایی ایجاد شده است. در مرحله اول رایدادن شامل یک دور مقدماتی است که کمیته انتخاب فیلمهای بلند بینالمللی، ۹۳ فیلم داوطلب حاضر در رقابت اسکار امسال را برای بررسی ارائه میکند و از آنجا یک فهرست کوتاه شامل ۱۰ فیلم انتخاب میشود. این رقم تا پیش از این شامل نام ۹ فیلم بود و در آوریل امسال هیاترئیسه اسکار تصویب کرد به ۱۰ فیلم افزایش یابد. علاوه بر این، آکادمی بیشتر در راستای استفاده از یک سیستم آنلاین برای رایدهندگان حرکت کرده است و اعضایی که این ۱۰ فیلم را به صورت آنلاین دیدهاند میتوانند در مرحله دوم هم رای دهند. این در حالی است که قبلا لازم بود رایدهندگان فیلمها را در سینما ببینند.
آکادمی بتازگی اعلام کرد فیلمها را به صورت آنلاین در دسترس میگذارد. رایدهندگان اکنون قادر خواهند بود مستندها، انیمیشنها و فیلمهای کوتاه را نیز روی سایت آکادمی تماشا کنند. فیلمهای بلند داستانی نیز در «اپ اتاق نمایش» آکادمی در دسترس است.
نود و دومین دوره جوایز اسکار یکشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ (بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن بهوقت ایران) در «دالبی تیهتر» در هالیوود برگزار میشود.
ارسال به دوستان
پخش آثار خارجی محدود میشود؟
جزئیات نظارت صداوسیما بر «ویاودی»ها
بحث نظارت بر شبکه نمایش خانگی در مدت اخیر یکی از مناقشات مهم میان سازمان صداوسیما با وزارت ارشاد است. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر عیان میشود که براساس شنیدهها وزارت ارشاد در مدت اخیر به 22 مجموعه نمایش خانگی جدید مجوز ساخت داده است. حالا اما علیاکبر محمودی مهریزی، مدیرکل تأمین و تولید تلویزیون تعاملی معاونت فضای مجازی صداوسیما در گفتوگو با مهر، فرآیند جدید دریافت مجوز برای تولید محتوای مجازی زیر نظر این معاونت را تشریح کرد. او با تایید رسمی اینکه مجوز محتوای پخش شده از ویاودیها به صداوسیما رسیده است، در پاسخ به این سوال که از این پس هر تهیهکننده و کارگردانی برای تولید و انتشار محتوای خود در سرویسهای ویاودی میتواند به اداره کل تولید و تأمین مراجعه کند؟ گفت: «بله! هر مؤسسهای و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی که میخواهند در این زمینه فعالیت کنند، میتوانند برای روند تولید به اداره کل تأمین و تولید تلویزیون تعاملی معاونت فضای مجازی مراجعه کنند». وی همچنین درباره پخش سریالهای خارجی در سامانههای ویاودی اظهار کرد: «غیر از برنامههایی که به رژیم صهیونیستی تعلق دارد و کشور ما آن را به رسمیت نمیشناسد محدویت دیگری وجود ندارد. ما حتی آمادگی داریم به هر تعداد فیلم و سریال قابل انتشار که وجود دارد با ویاودیها یکجا طی سال آمادهسازی کنیم و در ترجمه، دوبله و... مشارکت داشته باشیم تا هم هزینهها کاهش پیدا کند و هم تدارکی برای عرضه در طول سال دیده شود». ارسال به دوستان
ابراهیم آبادی درگذشت
درباره یک مکمل حرفهای
بیتوجهی به پیشکسوتان عرصه بازیگری بویژه نقشهای مکمل در فضای سینمایی و رسانهای مسأله تازهای نیست. به گزارش «وطن امروز»، ابراهیم آبادی پنجشنبه 9آبان بدرود حیات گفت. ابراهیم آبادی از حدود یک ماه قبل در بیمارستان بستری بود و از 2 هفته قبل با پایین آمدن سطح هوشیاری به کما رفت. اگرچه علائم پزشکی از بالا آمدن اندک هوشیاری آبادی در روزهای گذشته حکایت داشت ولی وی در نهایت عصر روز پنجشنبه نهم آبانماه در بیمارستان درگذشت. این هنرمند باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون نقشآفرینیهای موثر و ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است. ابراهیم آبادی در یکی از آخرین گفتوگوهای رسانهای خود نسبت به بیتوجهی و بیتفاوتی درباره هنرمندان پیشکسوت، انتقاد کرده بود. او در مصاحبهای با تسنیم، دردمندانه گفته بود: «وقتی ما بیمار میشویم به دوستانمان و مسؤولان نیاز داریم که ما را فراموش نکنند! وقتی حالمان خوب باشد احتیاجی نیست یادمان کنند. باید این توجه به پیشکسوتان و هنرمندانی که بر بستر بیماری میافتند ساماندهی شود و این مسؤولیت را به بازیگری بنام واگذار کنند. واقعاً نمیخواهم خرج کفنودفن من را بدهند وقتی که این روزها کنارم نیستند! نمیخواهم برای من شامغریبان بگیرید؛ حداقل میتوانید یک تسلایی برای من باشید! من بیمارم و افتادهام در خانه، یکنفر از من خبری بگیرد». یکی از نقشهای خوب و ماندگار ابراهیم آبادی، «عبیده» از همراهان مختار در مختارنامه است. آبادی درباره این نقش در سریال مختارنامه گفته بود: شخصی در کلاس بازیگریام میگفت «با دیدن آن صحنه کاراکتر دیدار مختار با «عبیده» گریهام گرفت»، یعنی در واقع اینها کارهاییاند که خاطرهانگیز و بهیادماندنیاند و هیچگاه از ذهن مخاطب و تاریخ نخواهند رفت». آبادی در تمام سالهای فعالیت حرفهای خود علاوه بر فعالیت در تئاتر، در فیلمها و سریالهای زیادی بازی کرد که فیلمهای «عطر کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف»، «صد سال به این سالها»، «مومیایی ۳»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «دزد عروسکها» و «گراند سینما» از آن جمله است. همچنین سریالهای «مختارنامه»، «پاورچین»، «شب دهم» و «معصومیت از دست رفته» از جمله آثار شناخته شده وی در تلویزیون است. ارسال به دوستان
داغ شدن بازار گمانهزنیها با انتشار یک توئیت
مدیری با «دورهمی» باز میگردد؟
برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری قرار بود از فروردین ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم برود اما نمایش قسمت تازه فصل جدید این مجموعه در نوروز امسال که با انتقادات گستردهای روبهرو شد و حتی کار را به توبیخ مدیر شبکه نسیم کشاند، باعث شد ادامه تولید این مجموعه در هالهای از ابهام قرار بگیرد، البته مدتی بعد خبر رسید که مدیری تصمیم به تولید مجموعهای مشابه «دورهمی» برای شبکه نمایش خانگی دارد که «شبنشینی» نام دارد اما آن برنامه نیز با اینکه قسمت اول آن تولید شده بود، در نهایت به نتیجه نرسید و برخی خبرها حاکی از این بود که به دلیل شکایت صداوسیما از سازندگان آن، ساختش تعلیق شده است. پس از گذشت تمام این اتفاقات، پنجشنبه گذشته، حمید خواجهنژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما در توئیتی به صورت تلویحی از توافق دوباره مدیری با تلویزیون و بازگشت برنامه «دورهمی» به شبکه نسیم خبر داد. او در این باره نوشت: «نسیم نشاط و سرگرمی دوباره وزیدن گرفته است. شبکه نسیم با اتمام ماه محرم و صفر خود را مهیای ماه ربیع کرده و نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقات را در این «دورهمی» تازه برای مخاطبانش به ارمغان آورده است». حالا باید منتظر بود و دید آیا این توئیت مقدمهای بر بازگشت مهران مدیری به شبکه نسیم است یا آنکه او قصد دارد باز هم ادامه فعالیتش را در شبکه نمایش خانگی و سینما دنبال کند. مدیری این روزها درگیر بازی در تازهترین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان با عنوان «درخت گردو» است. ارسال به دوستان
|
|
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
|