|
ارسال به دوستان
اخبار
دیوارنگاره میدان انقلاب یلدایی شد
جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب با طرحی از دورهمیهای خانوادگی به مناسبت شب یلدا با محوریت نقش مادر رونمایی شد. تازهترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران در آستانه شب یلدا و روز مادر، با شعار «چشم شب روشن که فردا روشن است» اکران شد. طرح این دیوارنگاره با تاکید بر توجه ویژه به آیینهای سنتی ایرانیان و همچنین نقش مادر در خانواده ارائه شده است.
***
برترینهای سال سینما از نگاه ۱۷۷ منتقد بینالمللی
نشریه «ایندی وایر» با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم از سراسر دنیا، برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را در شاخههای مختلف معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، فیلم «آنورا» ساخته شان بیکر در جایگاه نخست فهرست بهترین فیلم سال از نگاه منتقدان بینالملل گرفت. این فیلم در ۸۹ رای از مجموع ۱۷۷ رای منتقدان امسال (۵۰ درصد کل آرا) حضور داشت که شامل ۱۸ رای برای رتبه نخست میشود. در مقایسه، «بروتالیست» که در جایگاه دوم قرار گرفت، در ۷۳ رای حضور داشت و آن هم توانست ۱۸ رای برای رتبه نخست کسب کند. «بروتالیست»، «پسران نیکل»، «همه آنچه به عنوان نور تصور میکنیم»، «چالشگران» و«من شکوه تلویزیون را دیدم» از دیگر فیلمهای برگزیده منتقدان هستند.
***
«شونزده» آماده اجرا شد
نمایش «شونزده» بر اساس نوشته جابر رمضانی به کارگردانی امیرمحمد کریمی و تهیهکنندگی سجاد افشاریان از 5 دی ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۴۵ در سالن شماره یک خانه نمایش دا روی صحنه میرود. این اثر نمایشی با حمایت خانه نمایش دا، در این مجموعه روی صحنه میرود. «شونزده» نمایشی مستند و تعاملی است که با حضور و مشارکت مخاطبان پیش میرود و روند اجرای آن هر شب با توجه به متفاوت بودن مخاطبان با شبهای دیگر متفاوت است.
***
نمایش مستندی از اینگمار برگمان در خانه هنرمندان
هشتادوپنجمین نشست «مستندات یکشنبه» با نمایش فیلم مستند ۶۰ دقیقهای «سندفارو» (۱۹۷۰) ساخته اینگمار برگمان و با حضور آنتونیا شرکا، مترجم و منتقد سینما برگزار میشود. در اواخر دهه ۶۰ میلادی، اینگمار برگمان در مستند «سندفارو» دوربین خود را به جزیره فارو برد تا وضعیت ناهنجار و نابرابریهای اجتماعی و اقتصادی ساکنان این جزیره را به تصویر بکشد. نمایش این مستند، نخستین نشست از برنامه نمایش و تحلیل آثار برگزیده داستانی، مستند و فیلمتئاترهای «اینگمار برگمان» است که با عنوان «نور زمستانی» دی ۱۴۰۳ در خانه هنرمندان ایران برگزار میشود. علاقهمندان برای تهیه بلیت فیلم مستند «سندفارو» به سایت تیوال مراجعه کنند.
***
خالق «انگل» با یک انیمیشن در راه سینما
در حالی که علاقهمندان سینما منتظر اکران فیلم «میکی ۱۷» به کارگردانی «بونگ جون هو» هستند که بارها با تأخیر مواجه شده، به نظر میرسد این فیلمساز کرهای ممکن است پیش از آن، انیمیشن اقتباسی جدید خود را به پایان برساند. به گزارش فارس، سو وو سیک، مدیرعامل شرکت بارونسون ئیاندای که در فیلم اسکاری «انگل» نیز با این کارگردان همکاری کرده بود، در حاشیه جشنواره بینالمللی فیلم دریای سرخ اعلام کرد این انیمیشن بدون عنوان، که بونگ شخصا استوریبورد کامل آن را طراحی کرده، در حال حاضر نیمی از مراحل تولید را طی کرده است. این پروژه که در تابستان امسال آغاز شده و بونگ اعلام کرده قصد دارد جزئیات داستان را تا زمان اکران آن مخفی نگه دارد، الهام گرفته از رمان «اعماق: موجودات فوقالعاده ژرفا» اثر کلر نوویان است. این اثر فرانسوی درباره موجودات اعماق دریا و رابطه آنها با انسانهاست. گزارشها حاکی است که ورنر هرتسوگ، کارگردان و بازیگر مشهور آلمانی که صداپیشگی آثاری نظیر «سیمپسونها» و «ریک و مورتی» را در کارنامه دارد، به جمع صداپیشگان این انیمیشن پیوسته است. این فیلم که با بودجهای حدود ۵۲ میلیون دلار در حال ساخت است، به عنوان گرانترین پروژه تاریخ سینمای کرهجنوبی شناخته میشود. همچنین شایعه شده است شرکت سونی پیکچرز مسؤولیت پخش جهانی این اثر را بر عهده خواهد داشت. بونگ جون هو از سال ۲۰۱۸ روی فیلمنامه این انیمیشن کار کرده و متن آن در ژانویه ۲۰۲۱ تکمیل شده است. این خبر در شرایطی منتشر شده که اکران فیلم «میکی ۱۷» که این فیلمساز ٥٥ ساله نسخه نهایی آن را در نوامبر ٢٠٢٣ به استودیو برادران وارنر تحویل داده، تا به حال چندین بار با تاخیر مواجه شده است. در برخی اخبار دلیل اصلی این تاخیرها دخالت این کمپانی در تدوین نهایی این فیلم عنوان شده است. البته بونگ این شایعات را رد کرده است. پیشتر گفته شده بود «میکی ۱۷» که بازیگرانی چون رابرت پتینسون، استیون ین، نائومی آکی، تونی کولت و مارک رافلو در آن حضور دارند، ژانویه ۲۰۲۵ اکران میشود اما بار دیگر این تاریخ تغییر کرده و اکنون آوریل ۲۰۲۵ به عنوان زمان جدید اکران آن اعلام شده است. با این اوصاف ممکن است سینمادوستان، انیمیشن بونگ را زودتر از «میکی ١٧» بر روی پرده نقرهای تماشا کنند.
ارسال به دوستان
کنسرت ویژه ارکستر موسیقی ملی ایران با اجرای قطعات خاطرهانگیز برنامههای کودک دهه 60
خانم آبرومند
مرضیه برومند: هرکاری از دستتان برمیآید برای موسیقی کودک انجام دهید
گروه فرهنگی: تازهترین کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران شامگاه سهشنبه با اجرای آثاری از موسیقیهای برنامههای کودک دهه 60 پیش روی مخاطبان قرار گرفت؛ شبخاطرهانگیزی که البته با یک حاشیه پررنگتر از متن یعنی تجلیل از مرضیه برومند، بانوی خاطرهساز کودکان و نوجوانان همراه شد.
ارکستر ملی ایران سال ۱۳۴۰ هجری شمسی به رهبری استاد «علینقی وزیری» تأسیس شد. این ارکستر با هدف ارائه آثار موسیقی ایرانی و جهانی همچنین برگزاری کنسرتها و اجراهای زنده در داخل و خارج از کشور شکل گرفت. از آن زمان تا کنون، ارکستر ملی ایران تحت رهبری هنرمندان مختلفی قرار گرفته و به اجرای آثار بزرگان موسیقی ایران و جهان پرداخته است. «بر چهره لبخند» عنوان کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران است که به مدت ۲ شب به رهبری همایون رحیمیان و روایت صابر ابر در تالار وحدت برگزار شد. «کرنک بلا» و «نوروز تو راهه» قطعات ابتدایی بود که با همراهی گروه کر انجام شد. پس از این اجراها صابر ابر، هنرمند سینما و تئاتر روی صحنه آمد و قطعههای «روز برفی بازیه»، «باغ ما پرچین داره»، «گربهای که مادره»، «عروسک جون»، «جای آهو» و «ترن قشنگ من» از ساختههای ثمین باغچهباز را با گروه همراهی و روایت کرد.
«خونه مادر بزرگه» به آهنگسازی بهرام دهقانیار نشاط شبنشینی تالار وحدت را به اوج خود رساند و این قطعه مورد تشویق حضار قرار گرفت.«قصههای تا به تا»، «فانتزی برای دخترم»، «والتس غنچهها» و «زیر گنبد کبود» از دیگر قطعات اجرایی این کنسرت بود که در بخش پایانی کنسرت اجرا شد.
اجرای قطعه ماندگار «لالایی»، همان اثری که کودکان دهه 60 آن هنگام که برنامه چندانی برای آنها وجود نداشت و بسیاری به گیرندههای رادیویی گوش میدادند، بخش دیگری از کنسرت «برچهره لبخند» ارکستر موسیقی ملی ایران را تشکیل میداد؛ قطعهای با کلام مصطفی رحماندوست و آهنگسازی محمود منتظمصدیقی که با تنظیم همایون رحیمیان لحظات خاطرهانگیزی را برای مخاطبان در تالار وحدت رقم زد. در این بخش از کنسرت بود که همایون رحیمیان خطاب به مخاطبان ضمن قدردانی از حضور بهرام دهقانیار در این اجرا، از تماشاگران خواست ضمن تشویق این هنرمند، از محمود منتظمصدیقی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت تیمپانی و آهنگساز قطعه «لالایی» نیز قدردانی کنند. شرایطی که برای اجرای آن هم میشد در قالبی از قبل طراحیشده و منسجمتر، برنامه متفاوتتری را پیش روی مخاطبان قرار داد.
* تجلیل از بانوی خاطرهساز کودکان و نوجوانان
اما یکی از لحظات بسیارشورانگیز شب اول از اجرای پروژه «برچهره لبخند» ارکستر موسیقی ملی ایران لحظهای رقم خورد که گروه اجرایی کنسرت بدون اطلاع مخاطبان از مرضیه برومند، کارگردان بسیاری از برنامههای خاطرهانگیز حوزه کودک و نوجوان رسانه ملی، سینما و تئاتر در حضور نادره رضایی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اللهیاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی - هنری رودکی، نیکنام حسینیپور مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کردند. صابر ابر در این لحظه از برنامه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توانستم به عنوان راوی در این برنامه حضور داشته باشم و بسیار خوشحالترم که میخواهم از خانم مرضیه برومند دعوت کنم تا روی صحنه بیاید تا ما به افتخار تمام سالهایی که برای کودکان و نوجوانان ایرانزمین تلاش کرد، از این هنرمند قدردانی کنیم.
مرضیه برومند با حضور در صحنه ضمن قدردانی از دستاندرکاران این اجرا گفت: وقتی بهرام دهقانیار موسیقی متن «خونه مادربزرگه» را نوشت، ۲۱ سال داشت و این برای همه ما جالب بود که چنین هنرمندی، چنین استعداد و خلاقیتی دارد که توانسته موسیقی ماندگاری را خلق کند. او به معنای واقعی کلمه یک هنرمند مثالزدنی است. وی در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن قدردانی از معاون امور هنری و بنیاد رودکی برای چنین پاسداشتی بیان کرد: میخواهم اینجا به واسطه چنین برنامه خوب و باکیفیتی از خانم رضایی قول بگیرم که لطفا هر کاری از دستتان برمیآید برای موسیقی کودک انجام بدهید.
ارسال به دوستان
کشمکش محمد لقمانیان با «لقمه» روی صحنه تئاتر
ماجراهای یک عروسک سلبریتی
گروه فرهنگی: نمایش «قلب به میم» به کارگردانی محمد لقمانیان که به کشمکش یک هنرمند با عروسک «لقمه» میپردازد، جمعه ۳۰ آذر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه میرود.
محمد لقمانیان، هنرمند تئاتر که قرار است نمایش «قلب به میم» را در بیستمین جشنواره بینالمللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک روز جمعه ۳۰ آذر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد، درباره این اثر نمایشی به مهر گفت: چند سالی بود که دوست داشتم عروسک لقمه را که در فضای مجازی دیده و معروف شده بود در تئاتر هم اجرا کنم. به همین دلیل ایدهای داشتم مبنی بر اینکه هنرمندی در فضای مجازی، عروسکی را معروف میکند و آن عروسک آنقدر محبوب میشود که دیگر هنرمند دیده نمیشود و فقط عروسک مورد توجه قرار میگیرد. کم کم هنرمند به فراموشی سپرده میشود و از جایی با عروسک دچار تنش و کشمکش میشود و در نهایت تصمیم میگیرد عروسک را نابود کند. وی درباره اینکه چقدر موضوع نمایش «قلب به میم» نشأت گرفته از تجربیات شخصی محمد لقمانیان و عروسک «لقمه» است، یادآور شد: این موضوع فقط مربوط به من نیست، بلکه موضوع هر کسی است که در دورهای با اثری خاص دیده میشود. برای من به شوخی یا جدی این اتفاق افتاده است. خیلی جاها من را به واسطه لقمه دعوت کردهاند تا عکس بگیرند یا اگر بدون لقمه رفتهام از من سوال کردهاند که چرا لقمه را به همراه نبردهام. برای بسیاری از هنرمندان شناختهشده هم این اتفاق افتاده است که همه فقط میخواهند فلان نقش یا بازی را از آنها ببینند. اینکه نقش یا اثری را جاودانه کنیم خیلی خوب است ولی هنرمند دوست دارد خودش باشد و کارهای دیگرش هم دیده شود. لقمانیان ادامه داد: در سالنهای تئاتر زیاد کار عروسکی جدی اجرا نمیشود. در اکثر فیلمهای سینمایی هم کار عروسکی جدی نیست. در تئاتر مخاطبان بیشتر به تماشای آثاری مینشینند که در آنها چهرهها به ایفای نقش میپردازند. «قلب به میم» را تولید کردم تا با آن یک سلبریتی عروسکی روی صحنه برود و مردم برای یک عروسک شناختهشده به تماشای نمایش بنشینند و ببینند عروسکها نیز میتوانند مطرح باشند و جدی گرفته شوند.
کارگردان «قلب به میم» درباره دغدغه مالی موجود برای تولید و اجرای این اثر و نحوه تأمین هزینهها یادآور شد: همه هزینههای تولید نمایش را به صورت شخصی تأمین کردم. تولید تئاتر خیلی سخت است. ساخت دکور و نگهداری آن معضل است. هزینه تبلیغات، طراحیها و... بالاست. من متناسب با بضاعتم تصمیم گرفتم بازیگر و عروسکگردان دیگری را نیاورم با این وجود رقم بالایی برای تولید «قلب به میم» هزینه شده که باورم نمیشود. بخش خصوصی، سرمایهگذاران و صنعتگران باید وارد میدان شوند و از هنرمندان تئاتر حمایت بیشتری داشته باشند.
ارسال به دوستان
نامزدهای اولیه اعلام شدند
انیمیشن ایرانی «در سایه سرو» در قدمی اسکار
گروه فرهنگی: فهرست کوتاه نامزدهای نودوهفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار در ۱۰ شاخه اعلام شد و انیمیشن کوتاه ایرانی «در سایه سرو» به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه راه یافت.
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرستهای کوتاه، نامزدهای ۱۰ بخش را برای مراسم نودوهفتمین دوره جوایز اسکار اعلام کرده است. رأیگیری اولیه در بخشهای فیلم کوتاه انیمیشن، فیلم مستند بلند، فیلم مستند کوتاه، فیلم بلند بینالمللی، فیلم کوتاه لایواکشن، گریم و طراحی مو، موسیقی متن، ترانه اصلی، صدا و جلوههای ویژه انجام شده است. در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه نیز «در سایه سرو» ساخته شیرین سوهانی و حسین ملایمی به جمع ۱۵ نامزد اولیه راه یافته است. انیمیشن «در سایه سرو» با کسب جایزه اصلی جشنواره انیمیایو در اسپانیا واجد شرایط رقابت در جوایز اسکار در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه شد. این انیمیشن به دنبال دریافت جایزه انیمیشن کوتاه جشنواره لسآنجلس نیز واجد شرایط رقابت در جوایز آکادمی اسکار شناخته شده بود. پویانمایی «در سایه سرو» از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که تاکنون دهها جایزه بینالمللی از جشنوارههای داخلی و بینالمللی کسب کرده است. داستان «در سایه سرو» درباره یک ناخداست که از اختلال استرس پس از سانحه رنج میبرد، او با دخترش در خانهای محقر در کنار دریا و در انزوا زندگی میکند. آنها باید با چالشهای یک زندگی سخت مقابله کنند. «خداحافظ دنیای من»، «خرسی به نام وُیتِک»، «مردان زیبا»، «جرج بطری»، «خرچنگی در استخر»، «آبنباتهای جادویی»، «شاید فیلها»، «من»، «اوریگامی»، «پِرسِبِس»، «۲۱»، «سرگردانی برای شگفتی»، «کلاویه وحشیمزاج» و «ایوای!» دیگر نامزدهای اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه هستند.
در بخش بهترین فیلم بلند بینالمللی نیز 15 فیلم برای دور بعد رأیگیری در بخش فیلم بلند بینالمللی جوایز نودوهفتم اسکار پیش خواهند رفت. فیلمهایی از ۸۵ کشور و منطقه برای این بخش واجد شرایط بودند. در این شاخه، فیلمهای «من هنوز اینجا هستم» از برزیل، «زبان جهانی» از کانادا، «موجها» از چک، «دختر با سوزن» از دانمارک، «امیلیا پرز» از فرانسه، «دانه انجیر معابد» از آلمان، «لمس» از ایسلند، «نیکپ» از ایرلند، «ورمیگلیو» از ایتالیا، «جریان» از لتونی، «آرماند» از نروژ، «ازنقطه صفر» از فلسطین، «داهومی» از سنگال، «چگونه قبل از مرگ مادربزرگ میلیونر شویم» از تایلند و «سانتوش» از انگلستان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. سینمای ایران فیلم «در آغوش درخت» را به عنوان نماینده رسمی خود برگزیده بود که این فیلم از راهیابی به جمع ۱۵ نامزد اولیه بازماند. رایگیری اسکار برای تعیین نامزدهای نهایی در تمام شاخهها، از ۸ ژانویه آغاز و تا ۱۲ ژانویه ادامه دارد. نامزدهای نهایی نیز ۱۷ ژانویه (۲۸ دی) اعلام خواهند شد. مراسم پایانی نودوهفتمین دوره اسکار، دوم مارس ۲۰۲۵ (یکشنبه ۱۲ اسفند) در سالن دالبی در هالیوود برگزار میشود.
ارسال به دوستان
با اکران «برف آخر»، «آریاشهر دو نفر» و «عزیز» از روز گذشته آغاز شد
خانهتکانی سینماها در آخرین روزهای پاییز
گروه فرهنگی: «برف آخر»، «آریاشهر دو نفر» و «عزیز» روز گذشته در آخرین روزهای فصل پاییز میهمان پردههای سینماهای سراسر کشور شدند.
به گزارش «وطن امروز»، با رسیدن به سردترین فصل سال که چندان برای سینماگران نیز فصل محبوبی به حساب نمیآید، میزان استقبال مردم نیز از سالنهای سینما کاهش محسوسی مییابد. برودت هوا، آغاز فصل امتحانات و همچنین جلب شدن توجهات به جشنواره فیلم فجر، عملا زمستان را به فصل کمفروغ سینمای ایران تبدیل کرده است. در این فضا روز گذشته با آغاز اکران 3 فیلم «برف آخر»، «آریاشهر دو نفر» و «عزیز» شاهد یک خانهتکانی مختصر در جدول اکران فیلمها بودیم.
فیلم «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسکری سال ۱۴۰۰ ساخته شده و حالا پس از 3 سال قرار است روی پرده نقرهای برود. امیرحسین عسکری پیش از این «بدونمرز» را در سال ۱۳۹۳ ساخته بود که در سیوسومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران در بخش نگاه نو را به خود اختصاص داد. فیلم «برف آخر» روایت زندگی یک دامپزشک در استان مازندران است که نقش اصلی آن را امین حیایی بازی میکند؛ فیلمی که باعث شد این بازیگر در چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کند. لازم به ذکر است فیلم «برف آخر» بعد از «موقعیت مهدی» و «علفزار» دارای بیشترین نامزدی در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود.
فیلم «آریاشهر دو نفر» که پیش از این نام آن «به خاطر یک کیف دلار» بود، در ژانر کمدی روی پرده میرود تا زمستان امسال هم سینماها از فضای کمدی خالی نباشند. این فیلم که امسال ساخته شده، با بازی محسن کیایی، مهران احمدی و پانتهآ پناهیها همراه است. حمید بهرامیان، کارگردان این فیلم نیز پیشتر در آثاری همچون «سقوط یک فرشته»، «پرسه در مه» به عنوان «کارگردان»، «دستیار اول کارگردان»، «برنامهریز» حضور داشته است. در این فیلم علی اوجی، هومن حاجیعبداللهی، سودابه بیضایی، سها نیاستی، روزبه اختری، سجاد پرالک و مریم ماهور به ایفای نقش پرداختهاند و باید دید در پی کمدیهای پرفروش این روزها یعنی «۷۰سی»، «زودپز» و «صبحانه با زرافهها» چه وضعیتی در گیشه پیدا میکند.
فیلم «عزیز» مجید توکلی دیگر فیلمی است که راهی اکران میشود؛ یک ملودرام عاشقانه که آزاده صمدی و روزبه حصاری در آن به ایفای نقش پرداختهاند. این فیلم که برای اولینبار در جشنواره ملی «فیلم اقوام ایرانی» اکران شد داستان زندگی یک مادر است که دارای بیماری آلزایمر است. نکته حائز اهمیت در این فیلم گویش گیلکی است که سعی شده بخوبی به نمایش گذاشته شود. همچنین با توجه به اذعان کارگردان، نوشتن داستان برای یک بیمار آلزایمری بسیار سخت بوده است چون این بیماری جزو آن دسته از بیماریهایی است که در هر انسانی به صورت متفاوت ظهور میکند. مجید توکلی، کارگردان این فیلم پیش از این فیلم کمدی «عروسی مردم» را ساخته بود اما او همانطور که پیشتر هم خودش گفته بود از اینکه از فضای طنز و کمدی فاصله گرفته و توانسته یک فیلم اجتماعی بسازد بسیار راضی است.
* سینمای ایران ۱۵۰۰ میلیاردی شد
خبرگزاری ایرنا روز گذشته با انتشار رقم مجموع فروش سینمای ایران تا تاریخ 27 آذر، خبر از یکهزاروپانصد میلیاردی شدن گیشه در سال 1403 داد. بر اساس این گزارش، گیشه 1403 با استقبال ۲۷ میلیون مخاطب رقم خورد که قطعا بالاتر از برآوردها بوده است.
در مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به سینما رفته بودند و فروش گیشه نیز ۸۷۳ میلیارد تومان اعلام شد. بنابراین سینمای ۱۴۰۳، ۳۲ درصد به لحاظ مخاطب و ۷۲ درصد از نظر گیشه، جلوتر از مدت زمان مشابه سال گذشته خود عمل کرده است. با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از حوالی ۱۳ اسفند، فیلمهای اکران نوروز از نیمه این ماه روی پرده میروند تا سیاست چابکسازی زمانهای مرده، مخصوصا در اسفندماه که همواره یکی از راکدترین ماههای سینمایی است، اجرایی شود. با این چشمانداز، سینما براحتی موفق به فتح قله 2هزار میلیارد تومانی خواهد شد. این رقم قطعا با بیش از ۳۳ میلیون مخاطب محقق خواهد شد که این آمار بیانگر شکستن رکورد مخاطبان سینما پس از ۲۳ سال خواهد بود.
ارسال به دوستان
|
|
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
|