سانچز

۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۶:۲۳

برچسب ها - سانچز

نخست وزیر اسپانیا در جدیدترین موضع گیری اقدامات آمریکا در ونزوئلا را نقض قوانین بین‌المللی خواند.
کد خبر: ۴۱۵۴۰۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۰/۱۵