
افزایش نگرانیها نسبت به رواج مصرف دخانیات و مواد مخدر در تولیدات تصویری فضای مجازی و نمایش خانگی
پامپ دود!

بررسی موج کپیکاری شبکه نمایش خانگی ایران از روی سریالهای عامهپسند ترکیه
ترک تازی تُرکسازی

گفتوگوی «وطن امروز» با مهدی جعفریجوزانی درباره چالشها و چشمانداز انیمیشنسازی در ایران
سود در بازارهای جهانی

نگاهی به فیلم «دزدی گرفتار» اثر دارن آرونوفسکی
بیطرفی در جنگل بیمعناست

مروری بر برجستهترین آثار نمایشی آسیبشناسانه درباره فضای مجازی به بهانه اکران« گوزنهای اتوبان»
همنشینی جذابیت و خطر

گفتوگوی «وطن امروز» با بهمن کامیار، نویسنده و کارگردان فیلم «لاکپشت»
قصد رفتن به اسکار را نداشتیم

حضور همزمان 4 فیلمساز ایرانی در جشن آکادمی ۲۰۲۶ چه معنایی میدهد و چه پرسشهایی را پیش میکشد
منافع ملی یا منفعت میلی؟

بررسی روندهای سینمای کودک ایران به بهانه جشنواره بینالمللی فیلم کودک
کجاست آن کودکی؟

5 چهره اصلی سینمای تجاری ایران هر کدام چقدر در این 5 سال مخاطب داشتهاند؟
ستارهها سوسو میزنند

مروری بر کارنامه تعدادی از هنرمندان عکاس که تاریخیترین قابهای دفاع مقدس را ثبت کردند
فریمهای قصهگو

مروری بر پرترهنگاری قهرمانان دفاع مقدس در سینمای ایران
قصه ابرمردها

بررسی پدیده سرقت ایدههای داستانی در سینما به بهانه ادعای مطرح شده درباره فیلم «علت مرگ: نامعلوم»
سرقت از خلاقیت

نقد و بررسی فیلم «سلاحها» به کارگردانی، نویسندگی، تهیهکنندگی و آهنگسازی زک کرگر
نقدی الکن بر هرجومرج جامعه آمریکا

فرانسویها فیلم زیرزمینی جعفر پناهی را به عنوان نماینده خودشان به اسکار معرفی کردند!
فیلمساز اعتراضی یا لیدر پروژه نفوذ؟

نگاهی به مسأله حضور ایران در مراسم اسکار نودوهشتم