|
ارسال به دوستان
ارسال به دوستان
جریان روشنفکری چه پاسخی برای تناقض گفتاری- رفتاری خود درباره تعصب به میهن دارد؟
ایران گریزان
محمدرضا کردلو: حضور اخیر مهناز افشار در یک برنامه سرگرمی در شبکه ماهوارهای متعلق به جریان رسانهای سعودی، بحثهای تازهای را پیرامون مهاجرت سلبریتیها و به اصطلاح روشنفکران بهوجود آورده است. اما آیا مهناز افشار اولین نفر بود؟ آخرینشان خواهد بود؟ آیا خروج از ایران و مهاجرت مدعیان روشنفکری از ایران را نمیتوان یک جریان جدی تلقی کرد؟ آیا ایرانگریزی روشنفکران نشانه روشنی بر تناقضهای رفتاری و گفتاری ایشان در تعصب نسبت به ایران و داشتن عرق وطن نیست؟ صادق هدایت چرا در قبرستان پرلاشز پاریس دفن شده است؟ ابراهیم گلستان چرا رفتن از ایران را (سالها پیش از انقلاب) به ماندن ترجیح داد؟ فارغ از ارزشگذاری مثبت و منفی درباره این واقعیت، چرا بخش مهمی از روشنفکران از زندگی در ایران فراری بودند؟ و سلبریتیهای امروز، چرا به دنبال گرفتن تابعیت دوم هستند و آن را یک امتیاز میدانند؟
***
در بخشهای پایانی مستند «آسوده بخواب کوروش»، یکی از مصاحبهشوندگان اشاره تاریخی قابل تاملی داشت: بعد از مظفرالدینشاه، هیچ شاه ایرانی در ایران دفن نشد!
فارغ از دردآور بودن این واقعیت تاریخی که سردمداران پیشین این مملکت از مردم نبودند، آنقدر که در زمان مرگشان منفورترینهای دوران خود بودهاند، آنقدر که از دفن شدنشان در خاک ایران بیم و هراس بوده است و آنقدر که پا به فرار گذاشتهاند از ترس مکافات جنایات، گزارهای دیگر وجود دارد که آن را جلال آلاحمد مطرح کرده است؛ اینکه در تاریخ روشنفکری، در میانه مبارزه، آنها در طرف مقابل مردم ایستادهاند و با مردم نبودهاند. این نقطه تبانی جریان روشنفکری و سلطنت در مقابل مردم است: ایرانگریزی!
اینکه مهناز افشار چرا از ایران رفته است و چرا نمانده است، مسألهای نیست که مختص به او باشد؛ بسیاری دیگر از چهرههای هنری و سینمایی منتسب به جریان روشنفکری یا سلبریتیهای نوکیسه در حال حاضر زندگی در خارج از ایران را ترجیح دادهاند. همین جا سوال مهمی مطرح میشود که نسبت ما را با مسأله مهاجرت سلبریتی/ روشنفکران روشن میکند. آیا گرفتن تابعیت دوم مذموم است؟ این موضع ما نیست. ما مسألهای کلانتر را مطرح کردهایم که موید تناقض روشنفکری است! مدتی پیش بود که بیانیهای در رابطه با اعتراضات آبان 98 منتشر شد با عنوان صدای آبان 98. خیلی از مردم احتمالا خبر از تابعیت دوم و سوم بسیاری از چهرههای منتشرکننده این نامه ندارند. از میان امضاکنندگان صدای آبان 98، تعداد زیادی اصلا آبان 98 در ایران نبودهاند که حالا جغرافیای ایران را سیاه کردهاند! بسیاری هم که پیشتر اذعان کردهاند اصلا تمایلی به ماندن در ایران ندارند. یکی از همین سلبریتی/ بازیگرها، اعطای تابعیت دوم به فرزند تازه متولد شدهاش را به هدیهای تعبیر کرد و گفت: «من اقامت کانادا دارم و به عنوان یک هدیه ارزشمند، این امکان را در روز تولد بچهام به او کادو دادم». واقعا این یک تناقض جدی برای سلبریتی/ روشنفکرها نیست که هم از بودجههای عمومی به شهرت و سرمایه برسند، هم مالیات ندهند، هم هزینههای چند ده هزار دلاری ماهانه در خارج از ایران (با پولی که در ایران به دست آوردهاند) داشته باشند، ایران را حتی برای زندگی مناسب ندانند و بعد برای آن دل بسوزانند.
مگر آن بازیگر دیگر نبود که از عقب افتادن چندروزه مقرری ماهانه چند هزار دلاری فرزندش در آمریکا گله میکرد؟ آیا او این درآمد را در آمریکا به دست آورده بود یا از جیب مردم در ایران؟
آنچنان که میدانیم جز تعداد انگشتشماری از چهرههای سینمای فعلی ایران، الباقی به هیچوجه در خارج از ایران شناختهشده نیستند.
برخی با پولهایی که از ایران بردهاند، تلاش کردهاند با تاسیس موسسههای فیلمسازی یا شبیه به آن در سینمای آن سوی آب چیزکی بشوند اما کمترین توجهی به آنها نشده است (یادم هست حامد بهداد روی آنتن زنده از سرمایهگذاری سینمایی در آمریکا خبر داد. دیگرانی هم مشغول کارهایی مشابه برای دیده شدن در آمریکا هستند). این فرآیند گاهی به تحقیرشدگی برخی مهاجرتکردهها هم انجامیده است. مثلا حضور چندثانیهای بهمن قبادی در «آیریش من» اسکورسیزی در نقش آشپز رستوران، بی آنکه کمترین توجهی به او شود و حتی در تیتراژ نامش بیاید! خندهدار اینکه با این حجم از تحقیر، برخی رسانههای متعلق به سلبریتی/ روشنفکران تلاش کردند از تیتر «حضور افتخاری» برای این تحقیر استفاده کنند. واقعیتش به یاد بخشی از نامه ابراهیم گلستان به سیمین دانشور افتادم که نوشته بود:«ما دیدیم در حقارتهای غریبه زندگی کنیم کمتر درد میکشیم تا در حقارتها و دروغهای خودمان. اول سال 1967 آمدم بیرون!» ببینید یکی از جدیترین چهرههای جریان روشنفکری، چگونه «ایرانگریزی» را تئوریزه میکند. بیراه نگفتهایم اگر این ایرانگریزی و از مردم فراری بودن را یک اپیدمی ریشهدار و فعال در میان روشنفکر/ سلبریتیها بدانیم.
ارسال به دوستان
سردار محمدعلی جعفری در گفتوگو با «وطنامروز» عنوان کرد
منطقه پرواز ممنوع افتخار آتش به اختیارها
مسؤول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهاللهالاعظم(عج) گفت: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بدون شک یکی از پرافتخارترین فیلمهای سینمایی ایران درباره به تصویر کشیدن پشتکار و تواناییهای نوجوانان و جوانان این سرزمین محسوب میشود که همین مسأله لذت تماشای فیلم را برای مخاطبان دوچندان میکند. سردار محمدعلی عزیزجعفری با نمونه خواندن فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در میان تولیدات سینماگران جوان و متعهد به «وطن امروز» گفت: این فیلم واقعا یکی از افتخارات نیروهای جوان، متعهد و آتش به اختیار کشورمان است و نشان میدهد استعدادهای بسیار خوبی الحمدلله در نیروهای جوان وجود دارد و بیجهت نیست که رهبر حکیم انقلاب به جوانان ما امید بستهاند.
وی در ادامه افزود: تصویری که به قول رهبر معظم انقلاب از آینده انقلاب و نظام باید داشته باشیم بدون تردید با این نیروهای جوان و متعهد که وارث تمام ارزشهای حماسهآفرینان ایران اسلامی در دهههای 60 و 70 هستند به نسل جوان و نوجوان ما که دارند رشد میکنند منتقل خواهد شد.
سردار عزیزجعفری گفت: اگر این انتقال بهدرستی و با اصول صورت گیرد، در آینده یک نسل تمدنساز درون نظام جمهوری اسلامی روی کار خواهد آمد و همان امیدی را که مقام معظم رهبری به این نسل و این قشر بستهاند به امید خداوند محقق شده و شاهد پیشرفت همراه با شتاب کشورمان در عرصههای مختلف فرهنگی و هنری خواهیم بود.
مسؤول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهاللهالاعظم(عج) در ادامه به مهمترین پیامهای فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» برای مخاطبان اشاره و خاطرنشان کرد: امید به آینده، پشتکار و تلاش همراه با سختکوشی و مجاهدت، ارزشها یا پیامهای برجستهای بود که این فیلم بخوبی و موثر منتقل میکند.
وی در توصیهای به اقشار مختلف مردم برای دیدن فیلم «منطقه پرواز ممنوع» تصریح کرد: به همه آنهایی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، توصیـه میکنم حتما جوانان و نوجوانان را به تماشای این فیلم سینمایی به همراه خانوادههایشان تشویق کنند، چرا که پیامهای این فیلم برای بزرگسالان هم مفید و سودمند است.
گفتنی است، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان 3 نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیریهای مختلف و مهیجی میشوند.
هادی حجازیفر، محمد فیلی، متینپاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زینالعابدین تقیپور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«منطقه پرواز ممنوع» این روزها به عنوان پرمخاطبترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است و تاکنون توانسته با استقبال بالای مخاطبان به فروش قابلتوجهی دست یابد.
ارسال به دوستان
درباره «مویه در مه» که رمانی با 5 نویسنده است
خیانت و مکافات!
محمد حسینآبادی: تا به حال چند رمان خواندهاید که حاصل همکاری 5 نویسنده باشد؟ اصلا نفس اینکه 5 نفر نویسنده با قلمها و نگاهها و تفکرات خاص خود بنشینند و گوشهای از یک قصه بزرگ را روایت کنند، به خودی خود آنقدر جذاب هست که مخاطب را ترغیب کند تا برای یک بار هم که شده تجربه خواندن کتابی اینچنینی را به دست آورد؛ از همین نظر «مویه در مه» در قدم اول یک قدم نسبت به سایر قصههایی که میخواهید سراغ خواندن آن بروید، جلوتر است. قصهای از یک ماجرای پیچیده امنیتی که براساس یک ماجرای واقعی نوشته شده است.
داستان «مویه در مه»، روایتگر ماجرای یکی از نیروهای عالیرتبه نظامی است که تلاشش برای تحصیل در خارج از کشور، او را درگیر اتفاقاتی مهم میکند؛ اتفاقاتی که در نهایت از یک قهرمان ملی، فردی جاسوس میسازد. جاسوسی که برای داشتن زندگی بهتر در انگلستان مجبور میشود به کشور خیانت کند.
قصه «مویه در مه» راویان مختلفی دارد که هر کدام از 5 نویسنده این کتاب عهدهدار روایت قصه از منظر یکی از راویان شده است تا با قلم و زبان و نگاه خود بخشی از این قصه را به رشته تحریر درآورد. «مویه در مه» حاصل همکاری علی آقاغفار، فاطمه حسنوند، مرضیه رافع، سهیلا راجیکاشانی و سیدمهدی موسویتبار است.
البته همچون هر اثر مشترکی، معمولا نمیتوان انتظار داشت که کیفیت قلم هر 5 نویسنده یا زاویه ورود آنها به داستان در یک اندازه باشد، چرا که واقعیت آن است که «مویه در مه» در بعضی از فصول بشدت خواندنی و گیرا و در برخی از فصول اثری سختخوان است. علاوه بر آن نگارش کتاب توسط 5 نویسنده باعث شده تا برخی از فصول کتاب به لحاظ محتوایی با هم همپوشانی داشته باشند که این موجب ایجاد حس خواندن متنی تکراری در مخاطب میشود؛ نکتهای که به نظر میرسد باید در ویرایشهای جدید این اثر مورد توجه قرار گیرد. این کتاب توسط انتشارات صباح با قیمت 12هزار تومان روانه بازار نشر شده است.
ارسال به دوستان
برنامههای پیش روی شبکه دوم سیما چیست؟
زمستان امسال منتظر عموپورنگ باشید
محمدرضا جعفریجلوه، مدیر شبکه 2، جزئیات تولید و پخش تازهترین برنامههای این شبکه را اعلام کرد. به گزارش «وطنامروز»، بحث بازگشت برنامههای پرطرفدار کودک و نوجوان مثل «کلاهقرمزی» و «عمو پورنگ» از جمله بحثهایی است که هر چند وقت یک بار مورد توجه رسانهها قرار میگیرد. براساس آنچه باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده، جعفریجلوه، مدیر شبکه 2 سیما، در حاشیه نشست خبری برنامه «هزار راه نرفته» درباره تولید برنامهای با حضور «عموپورنگ» اظهار کرد: بعد از تجربه مفصل تولید برنامه «محله گل و بلبل» در 3 فصل که کمدی بود و در ۲۵۰ قسمت پخش شد، مجموعه جدید «عمو پورنگ» را برای پخش آماده میکنیم. برنامهای که با ترکیب نمایش و داستان در دکوری عظیم در حال آمادهسازی است؛ تلاش میکنیم این مجموعه را برای اواخر زمستان امسال و نوروز ۹۹ آماده کنیم. مدیر شبکه 2 سیما درباره پخش سریال جدید از این شبکه بیان کرد: با آغاز فصل زمستان سریال «از سرنوشت» از شبکه 2 پخش خواهد شد؛ فصل اول و دوم این سریال در ۴۰ قسمت روی آنتن میرود و فصل سوم آن، در بهار ۹۹ پخش میشود. البته «بوم و بانو»، «بیگانهای با من است»، «شاهرگ» و «بچه مهندس» برخی سریالهای شبکه 2 هستند که به نوبت و در زمان مناسب روی آنتن میروند. وی درباره پخش و تولید برنامه «کلاهقرمزی» برای نوروز بیان کرد: مردم صاحب نظر اصلی هستند و میتوانند نسبت به پخش این برنامه نظر بدهند؛ ما پس از جمعبندیها نتیجه را اطلاعرسانی خواهیم کرد. مدیر شبکه 2 درباره سایر برنامههای در دست ساخت این شبکه اظهار کرد: برنامه «ایرانیش» که یک مسابقه متفاوت خانوادگی است، در مرحله پیشتولید و پخش تیزر قرار دارد. مسابقه تلویزیونی «محاکات» هم در حال حاضر، مراحل پیشتولید را سپری میکند؛ «محاکات» مسابقهای بزرگ برای حکایتگری و روایت داستانهای زندگی است؛ در واقع روایتگران آن مردم هستند. همچنین با مرکز پویانمایی صبا کار مشترکی به نام «شبکه کوچک» را میسازیم که در نوع خود متفاوت است. این مجموعه شامل مجموعه عروسکی، زنده و انیمیشن به تهیهکنندگی آقای صفری است که پیشتر «شکرستان» را تهیه کرده بود.
ارسال به دوستان
گلایههای سازنده انیمیشن ایرانی حاضر در اسکار خطاب به وزیر ارشاد:
حمایت از فرهنگ ایرانی فقط یک شعار است!
انیمیشن «آخرین داستان» به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر، یکی از ۳۲ اثر انیمیشنی است که پیشتر بنا بر اعلام رسمی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین انیمیشن اسکار ۲۰۲۰ شناخته شده بود و حالا واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم اسکار نیز معرفی شده است.
شرکت Sky Entertainment 7 در کنار استودیوی هورخش، پخش جهانی انیمیشن «آخرین داستان» را برعهده دارند. اما این خبر در شرایطی روز گذشته رسانهای شد که نویسنده و کارگردان این اثر سینمایی با نگارش نامهای خطاب به وزیر ارشاد نسبت به آشفتگی وضعیت اکران آثار سینمایی و بیتوجهی به این اثر گلایه کرد. اشکان رهگذر در بخشهایی از نامهای که خطاب به سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته نسبت به وضعیت اکران این انیمیشن گله کرده و آورده است: «جناب وزیر! حدود 10 سال پیش من جوان 23 سالهای بودم که بهواسطه دغدغه خانوادگی و ملی که داشتم، تصمیم گرفتم تا اثری آبرومند در رابطه با شاهنامه بسازم و از همان روزهای اول بذر ناامیدی را در دل ما پاشیدند. آقای وزیر! ولی ما ناامید نشدیم. من و برادرانم و جوانان استودیویمان با همت خودمان این فیلم را ساختیم و برای ساختنش از همهچیزمان گذشتیم، من و برادرانم داراییمان را فروختیم و فیلممان را ساختیم.
جناب وزیر! «آخرین داستان» نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۰ است، به این واسطه امسال 2 نماینده از کشورمان در رقابتهای اسکار حضور دارد و توانستهایم در 32 کشور قرارداد پخش این انیمیشن سینمایی را ببندیم. تأکید میکنم که تا به امروز میلیاردها تومان پول دولتی خرج انیمیشن ایرانی شده است ولی تمام دستاوردها و موفقیتهای پروژه «آخرین داستان» بدون کوچکترین کمک دولتی کسب شده است. متأسفانه طی ماههای اخیر مرتکب اشتباهی شدم و آن هم درخواست اکران در ایران بود که امروز بنده را در چنین شرایط منحوسی قرار داده است. تصور من از اکران آن چیزی بود که تا به امروز در سینمای ایران دیده بودم و فکر میکردم با توجه به کارنامه درخشان و افتخاراتی که فیلمم به دست آورده است، حداقل شرایط متوسطی برای اکران آن فراهم میشود ولی متأسفانه آنچه امروز رخ داده است، حتی شرایطی ضعیفتر از اکران فیلمهای هنر و تجربه است... جناب وزیر! متأسفانه در مافیابازی اکران سینمای ایران خوب نیستم و این کار را هم بلد نیستم. اجازه بدهید اشارهکنم که «آخرین داستان» با چنین شرایط نامناسبی که در اکران دارد، هفته پیش در گیشه فروش رتبه ششم را داشته است. پس مخاطب فهیم ایرانی اگر شرایطی باشد که بتواند به دیدن این فیلم بنشیند از آن استقبال میکند. سخن کوتاه میکنم و از شما درخواست میکنم تا برای یکبار هم که شده این را نشان دهید که حمایت از فرهنگ ایرانی و تولید ملی فقط یک شعار نیست! باور بفرمایید که مهاجرت برای متخصصان امر انیمیشن تبدیل به اولین و آخرین گزینه شده است».
ارسال به دوستان
کتاب
چاپ دوم «به وقت اردیبهشت» با طرح جلدی متفاوت در بازار نشر
مدیرعامل «بهنشر» از تجدید چاپ کتاب «به وقت اردیبهشت»، مروری بر زندگی شهید حسن قاسمیدانا از شهدای مدافع حرم، با طرح جلد جدید و مزین به تصویر این شهید بزرگوار خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، حسین سعیدی اظهار کرد: کتاب «به وقت اردیبهشت» به قلم مریم عرفانیان از نویسندگان جوان مشهدی که آثار متعددی را در حوزه دفاعمقدس به رشته تحریر درآورده است، روایت شفاهی از زندگی شهید مشهدی مدافع حرم، حسن قاسمیدانا را بر اساس خاطرات مادر این شهید بزرگوار بیان میکند. این اثر که توسط انتشارات بهنشر سال 1397 منتشر و رونمایی شد در قالب 19 داستان، تکرار خاطرات مادری است از جوان رشیدش که برایش آرزوها داشت و روایت جوانی است که لحظهای تاب ماندن نداشت و دلش برای یاری حضرت زینب(س) و مظلومیت شیعه تپید. اثر جذاب و خواندنی «به وقت اردیبهشت» با طرح جلد جدید و مزین به تصویر شهید والامقام حسن قاسمیدانا در 146 صفحه توسط انتشارات بهنشر تجدید چاپ شد.
***
«خروج از خیابان سئول» رونمایی میشود
مراسم رونمایی کتاب «خروج از خیابان سئول» ساعت 9 صبح امروز ۲۸ آذر در سالن خلیجفارس نمایشگاههای بینالمللی ایران برگزار میشود. مراسم رونمایی از اثر تازه انتشارات الگونگار پیشرفت، با حضور نویسندگان اثر و جمعی از دستاندرکاران نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی برگزار میشود. کتاب «خروج از خیابان سئول» را انتشارات الگونگار پیشرفت به قلم سیدمجتبی قافلهباشی، سعیدحسین رفیعی و حامد حاجیپور و با مقدمه مهندس صابر میرزایی روانه بازار نشر کرده است. موضوع اصلی این کتاب، روایت داستانی از تجربه موفق «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرانساخت» در حمایت از کالای ایرانی، تقبیح خرید بیرویه و بدون توجیه از محصولات خارجی و روحیه خارجی پسند بودن مردم و بویژه مدیران دولتی است. انتشار و رونمایی چنین کتابی، الگوی موثری در حمایت از توان تولید داخل، برای سایر حوزهها، مانند خودرو، لوازم خانگی و نفت و گاز است.
ارسال به دوستان
«پویش رنگها» در فرهنگسرای ابنسینا
نمایشگاه نقاشی هنرجویی «پویش رنگها» تا فردا 29 آذرماه در نگارخانه ابوعلی سینا برپاست. به گزارش «وطنامروز»، هنرجویان دورههای طراحی و نقاشی فرهنگسرای ابنسینا، خانه فرهنگ زنجان و خانه فرهنگ نصر آثار خود را در نگارخانه ابوعلی سینا در معرض دید هنردوستان قرار دادند. ۵۰ اثر در اندازههای مختلف و 2 سبک رئالیسم و امپرسیونیسم، با استفاده از رنگ روغن، پاستل، مدادرنگی و آبرنگ خلق شده است و علاقهمندان میتوانند برای بازدید از ساعت ۹ تا ۱۹ امروز و فردا به فرهنگسرای ابنسینا واقع در شهرک قدس ابتدای ایران زمین شمالی مراجعه کنند.
ارسال به دوستان
سینمای جهان
۳۴۴ فیلم واجد شرایط رقابت در بخش بهترین فیلم اسکار
آکادمی اسکار اعلام کرد ۳۴۴ فیلم میتوانند از جمله حاضران در بخش بهترین فیلم جوایز ۲۰۲۰ باشند. به گزارش «وطن امروز»، طبق مقررات آکادمی، فیلمی در رقابت بخش «بهترین فیلم» شرکت میکند که بیش از ۴۰ دقیقه باشد و به صورت ۳۵ میلیمتری یا ۷۰ میلیمتری یا با کیفیت دیجیتال روی پرده رفته باشد. از جمله فیلمهایی که از آنها در این فهرست نام برده شده میتوان به فیلمهای «به سوی ستارهها»، «آدام»، «خانواده آدام»، «علاءالدین»، «آلیتا: فرشته جنگ»، «کارخانه آمریکایی»، «فرشتهای سقوط کرده است»، «انگری بردز ۲»، «آنا»، «روزی دیگر از زندگی»، «آپولو۱۱»، «آتلانتیک»، «درد و افتخار»، «روزی زیبا در محله»، «بزرگترین مزرعه کوچک»، «آبی و سیاه»، «بامبشل»، «گربهها»، «دایان»، «دامبو» و «وداع» اشاره کرد.
***
رابرت دنیرو: رئیسجمهور آمریکا یک تبهکار به درد نخور است
رابرت دنیرو اعلام کرد حاضر نیست نقش دونالد ترامپ را در هیچ فیلمی بازی کند. به گزارش «وطن امروز»، رابرت دنیرو گفت: من درباره هیچ شخصیتی این جور حرف نمیزنم اما دونالد ترامپ چنان آدم افتضاحی است که هیچ چیز به درد بخوری ندارد. رابرت دنیرو ادامه داد: هرگز حاضر نیستم در فیلمی نقش دونالد ترامپ را بازی کنم، زیرا او یک آدم «ناخوشایند عوضی و بیمقدار» است. به نظر من این آدم بویی از اخلاق و اخلاقیات نبرده است، خوب و بد سرش نمیشود و کثیف بازی میکند. وی ادامه داد: دوست ندارم نقش او را بازی کنم. من درباره هیچ شخصیتی این جور حرف نمیزنم اما چنان آدم افتضاحی است که هیچ چیز به درد بخوری ندارد و حتی تبهکار به درد بخوری هم نیست.
ارسال به دوستان
|
|
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
|