|
ارسال به دوستان
اخبار
میراثبان هنرهای سنتی درگذشت
بامداد روز گذشته مرتضی کاشیتراشاصفهانی یکی از آخرین بازماندههای هنر سنتی کاشیکاری ایران و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در ۹۴ سالگی چشم از جهان فرو بست. مرتضی کاشیتراشاصفهانی سال ۱۳۰۹ به دنیا آمد. او دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و از ابتدای تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت به عضویت آن درآمد.
***
هشدار سالخوردگی جمعیت در دیوارنگاره انقلاب
صبح روز گذشته تازهترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با موضوع جمعیت و تهدید خطر سالخوردگی کشور همراه با شعار «هشدار! داریم پیر میشویم» رونمایی شد. در سالهای اخیر، نگرانیهای جدیای درباره سالخوردگی جمعیت کشور در آینده به وجود آمده که نیازمند افزایش سیاستهای تشویقی فرزندآوری به منظور جلوگیری از این بحران است.
***
«کاشوخین» در بخش مسابقه جشنواره «سرین کمپ» آلمان
سریال «کاشوخین» به کارگردانی کیوان محسنی در بخش مسابقه جشنواره «سرین کمپ» در آلمان به نمایش درمیآید. این سریال در بخش مسابقه جشنواره Seriencamp که بزرگترین جشنواره سریال در آلمان است، به نمایش درمیآید. این جشنواره طیف گستردهای از نخستین نمایشهای جهانی سریالهای نتفلیکس، دیزنیپلاس، آرته، آرتیآل و... را بر پرده بزرگ سینما «سینه نوا» در اختیار مخاطبان قرار میدهد. سریال «کاشوخین» در کنار سریالهایی از کشورهای فنلاند، فرانسه، استرالیا، دانمارک، اسپانیا، کانادا، آلمان، آمریکا و سوییس نمایش داده میشود. این سریال به کارگردانی کیوان محسنی، نویسندگی عطا مجالی و تهیهکنندگی پویان صدقی، سال ۱۳۹۸ در ژانر اکشن ساخته شده است.
***
آغاز اکران آنلاین مستند «سیدمجتبی»
مستند «سیدمجتبی» به کارگردانی و تهیهکنندگی حسین همایونفر از روز گذشته در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این مستند که محصول سازمان هنری - رسانهای اوج است، پرترهای متفاوت از شهید سیدمجتبی هاشمی نخستین فرمانده کمیته انقلاب و فرمانده گروه فداییان اسلام است که از زمان تولد تا لحظه شهادت را به تصویر میکشد. پیش از این حسین همایونفر مستندهای «شاهرخ»، «بزنگاه»، «چشم به راه»، «خواهران قریب»، «عاشورای دربند»، «تور برای ماست»، «و تن من»، «من یک مزدور سفید هستم» و «گیسوی آشفته من» را کارگردانی کرده است.
***
«جاده» فلینی در سینماتک خانه سینما
پنجمین برنامه سینماتک خانه سینما به نمایش و نقد و بررسی فیلم «جاده» ساخته فدریکو فلینی اختصاص دارد.
این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال ۱۹۵۶ شد. جاده اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و برنده جایزه شیر نقرهای شد.
«جاده» روز چهارشنبه دوم خرداد ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زندهیاد سیفالله داد خانه سینما به نمایش درمیآید و پس از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی با حضور هوشنگ گلمکانی و مازیار فکری ارشاد برگزار میشود.
***
«آبی روشن» در راه اکران
شورای صنفی نمایش بعد از بررسی درخواستها و موارد مطرح شده، قرارداد ۳ فیلم برای اکران را ثبت کرد: فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجهپاشا و تهیهکنندگی سیدمحمدحسین میری با پخش «شهرفرنگ» به سرگروهی سینما فرهنگ، فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیهکنندگی سیدامیر پروین حسینی با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس سینمایی آزادی، فیلم سینمایی «کوچه ژاپنیها» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیهکنندگی علیاکبر ثقفی به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال (پخش این فیلم برعهده تهیهکننده اثر است). این شورا همچنین اعلام کرد با توجه به ترافیک اکران فیلمهای جدید، محتملترین زمان ممکن برای نمایش این آثار، نیمه دوم خردادماه است.
***
«در انتهای شب» به شبکه نمایش خانگی رسید
قسمت اول سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیهکنندگی محمد یمینی پنجشنبه ۳ خرداد ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی منتشر میشود.
پارسا پیروزفر و هدی زینالعابدین زوج اصلی «در انتهای شب» هستند. فهرست کامل بازیگران این سریال بزودی منتشر خواهد شد. آیدا پناهنده و ارسلان امیری نگارش فیلمنامه «در انتهای شب» را بر عهده داشتهاند.
سریال ۹ قسمتی «در انتهای شب» نخستین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این فیلمهای «ناهید»، «اسرافیل»، «تیتی» و... را کارگردانی کرده است.
***
«سه خواهر» روی صحنه میماند
نمایش «سه خواهر» نوشته محمد چرمشیر و کار نگین ضیایی که از ۲۳ فروردین اجرای خود را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز کرده و تا ۲۸ اردیبهشت روی صحنه بود، از یکشنبه ۳۰ اردیبهشتماه تا سهشنبه اول خردادماه به مدت ۳ شب تمدید شد. لازم به یادآوری است نمایش «سه خواهر» براساس نمایشنامه معروف «سه خواهر» اثر آنتوان چخوف توسط محمد چرمشیر بازخوانی و نگارش شده است. این نمایش با دستمایه قرار دادن مساله آرمانشهر و ناامیدی موجود در جامعه، روایتی تازه از زندگی خواهران پروزوروف را برای مخاطبان به نمایش میگذارد.
ارسال به دوستان
گزارشی از حضور سینمای ایران در فستیوال کن
کن بازها
گروه فرهنگ و هنر: سال 1961 را باید نخستین حضور ایران در فستیوال کن دانست؛ ایران در آن سال برای نخستین بار با فیلم کوتاه «کورش کبیر» پایش به کن باز شد و مصطفی فرزانه را باید نخستین کارگردان ایرانی حاضر در یکی از مهمترین رویدادهای سینمای جهان نامید.
نگاهی آماری به ادوار این فستیوال نشان میدهد سهم سینمای ایران تا پیش از انقلاب - از نخستین حضورش در دوره چهاردهم طی 19 دوره برگزاری - تنها 9 فیلم در کن بود. آثاری چون «شب قوزی» به کارگردانی فرخ غفاری، «گاو» و «پستچی» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «شازده احتجاب» و «سایههای بلند باد» به کارگردانی بهمن فرمانآرا را باید از جمله این فیلمها دانست. این در حالی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از دوره سیوسوم در سال 1980 تاکنون
- 44دوره - 56 فیلم به صورت رسمی از طرف ایران به این رویداد سینمایی فرستاده شده است. البته در سالهایی چون 1998 ، 2006 و 2012 به رغم اینکه ایران نماینده رسمی نداشت اما فیلمسازانی چون عباس کیارستمی یا اصغر فرهادی با آثاری که محصول کشورهای چون فرانسه یا ژاپن بود، در این فستیوال شرکت کردند.
البته طی سالیان اخیر آثار بسیاری به صورت شخصی و غیررسمی به این فستیوال ارسال شده است، مانند همین دوره هفتادوهفتم که حدود 17 فیلم به صورت شخصـی و غیررسمی به این فستیوال ارسال شد که در نهایت نیز جز یک فیلم که آن هم غیرقانونی در ایران ضبط شده، هیچکدام پذیرفته نشدند.
اما در دوره سیوسوم در سال 1980 در حالی که یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران میگذشت، فیلمهای «چریکه تارا» به کارگردانی بهرام بیضایی و «نظم» به کارگردانی سهراب شهیدثالث به عنوان نمایندگان رسمی ایران به فستیوال کن فرستاده شدند که هیچکدام دستاوردی در این رویداد نداشتند.
سال 1981 رافق پویا فیلم «دفاع از خلق» را به عنوان محصول مشترک ایران و آمریکا در بخش 15 روز کارگردانها به نمایش درآورد.
اما سینمای نوین ایران برای نخستینبار سال 1991 با فیلم «در کوچههای عشق» ساخته خسرو سینایی در بخش نوعی نگاه حضور یافت. سال 1992 سالی پربار برای سینمای ایران در کن بود. فیلم کوتاه انیمیشن «قلب» ساخته سعید مجاوری در بخش مسابقه فیلمهای کوتاه کن حضور یافت و عباس کیارستمی «زندگی و دیگر هیچ» را در بخش نوعی نگاه به نمایش درآورد و 2 جایزه معتبر «جایزه روسلینی» و جایزه «بهترین فیلم بخش نوعی نگاه» را دریافت کرد.
همچنین فیلم «بدوک» ساخته مجید مجیدی در بخش 15 روز کارگردانان حضور یافت و 10 فیلم انیمیشن ایرانی نیز در بخش «سینما همیشه» روی پرده رفتند. بنیاد سینمایی فارابی نیز در همین سال با اختصاص فضایی به عرضه و بازاریابی فیلمهای ایرانی در بازار فیلم کن پرداخت که تا امروز همهساله در این بازار حضور داشته است.
عباس کیارستمی سال 1993 بر مسند داوری جشنواره کن نشست و سال پس از آن، فیلم «زیر درختان زیتون» را در بخش مسابقه کن به نمایش درآورد. ابراهیم مختاری نیز همان سال، فیلم «زینت» را در بخش هفته منتقدان عرضه کرد. محسن مخملباف نیز سال 1995 برای نخستینبار به کن پا گذاشت و با 2 فیلم «نوبت عاشقی» و «سلام سینما» در بخش نوعی نگاه حضور یافت. جعفر پناهی نیز در همین سال با فیلم «بادکنک سفید» به پدیده کن تبدیل شد. این فیلم جایزه دوربین طلایی، جایزه بهترین فیلم بخش 15 روز کارگردانان و جایزه فیپرشی (فدراسیون منقدان بینالمللی سینما) را دریافت کرد.
«گبه» ساخته محسن مخملباف در بخش نوعی نگاه جشنواره کن سال 1996 به نمایش درآمد و سال 1997سینمای ایران مهمترین جایزه تاریخ سینمای خود در آن مقطع، یعنی نخل طلای بهترین فیلم جشنواره را برای «طعم گیلاس» ساخته عباس کیارستمی دریافت کرد.
سمیرا مخملباف نیز سال 1998 پا به جشنواره کن گذاشت و فیلم «سیب» را در بخش نوعی نگاه عرضه کرد. فیلم کوتاه «گناه اول» ساخته فهمیه سرخابی نیز در همین سال در بخش تازهتأسیس «سینه فونداسیون» به نمایش درآمد. «قصههای کیش» ساخته ناصر تقوایی، محسن مخملباف و ابوالفضل جلیلی نیز با جنجال بسیار در بخش مسابقه کن روی پرده رفت. فیلم کوتاه «دایره» ساخته محمد شیروانی نیز در همین سال در بخش هفته منتقدان حضور یافت.
با آغاز سال 2000 وضعیت سینمای ایران در کن متفاوتتر از دهه 90 میلادی شد؛ دههای که اغلب آثار حاضر و پذیرفتهشده در این رویداد به نوعی سیاهنمایی و بیان مشکلات داخلی بود و میتوان گفت هر چه آثار حاضر در دهه 90 میلادی در کن جزو فیلمهای قابل قبول سینمای ایران بود، در این دهه آثار نازل و سطح پایینی پذیرفته شد. به عنوان نمونه دختر مخملباف در سال 2000 با فیلم «تخته سیاه» در بخش مسابقه حضور یافت و جایزه هیأت داوران را نیز دریافت کرد. بهمن قبادی نیز با فیلم «زمانی برای مستی اسبها» در بخش 15 روز کارگردانان و حسن یکتاپناه با فیلم «جمعه» در بخش نوعی نگاه حضور یافته و به طور مشترک جایزه دوربین طلایی سال 2000 را دریافت کردند. قبادی 2 جایزه فیپرشی و سینمای هنر و تجربه را نیز به خود اختصاص داد.
سال 2001 محسن مخملباف با فیلم «سفر قندهار» در بخش مسابقه حضور یافت و جایزه کلیسای جهانی را نیز دریافت کرد. عباس کیارستمی با فیلم «ایبیسی آفریقا» در بخش خارج از مسابقه حضور یافت و سیدرضا میرکریمی با فیلم بلند «زیر نور ماه» و علیمحمد قاسمی با فیلم کوتاه «غریبه و بومی» در بخش هفته منتقدان سال پرباری را برای سینمای ایران در کن رقم زدند و میرکریمی جایزه بهترین فیلم بخش هفته منتقدان را هم گرفت. سال 2002 عباس کیارستمی با فیلم ده در بخش مسابقه، داریوش مهرجویی با فیلم «بمانی» در بخش نوعی نگاه، بهمن قبادی با فیلم «آوازهای سرزمین مادریام» در بخش نوعی نگاه و ۲ فیلم کوتاه «چت» ساخته شادمهر راستین و «گیوتین» ساخته بهرام عظیمپور در بخش 15 روز کارگردانان جشنواره کن حضور یافتند و قبادی که داوری بخش دوربین طلایی را به عهده داشت، جایزه فرانسوا شالیه را برای «آوازهای سرزمین مادریام» دریافت کرد. کیارستمی داوری بخش فیلمهای کوتاه و سینه فونداسیون را عهدهدار بود. سال 2003 سمیرا مخملباف با فیلم «پنج عصر» در بخش مسابقه جشنواره کن حضور یافت و ۲ جایزه هیات داوران و جایزه کلیسای جهانی را از آن خود کرد. جعفر پناهی با فیلم «طلای سرخ» جایزه هیات داوران بخش نوعی نگاه را گرفت و پرویز شهبازی با «نفس عمیق» در بخش 15 روز کارگردانان و محمد حقیقت با «دو فرشته» در بخش هفته منتقدان برنده شدند. جشنواره فیلم کن در سال 2004 پذیرای 4 فیلم ایرانی بود. عباس کیارستمی با فیلم «پنج» و «10 روی 10» در بخش رسمی، محسن امیریوسفی با «خواب تلخ» و بهروز افخمی با «گاوخونی» در بخش 15 روز کارگردانان، حضور داشتند که امیر یوسفی تقدیرنامه هیات داوری دوربین طلایی و جایزه نگاه جوان بخش 15 روز کارگردانان را دریافت کرد. سال 2005 عباس کیارستمی، ریاست هیات داوری جایزه دوربین طلایی را به عهده داشت و نیکی کریمی با فیلم «یک شب» در بخش نوعی نگاه و محمد رسولاف با فیلم «جزیره آهنی» در بخش 15 روز کارگردانها حضور داشتند و خانه سینما نیز برای نخستین و آخرین بار در دهکده بینالمللی جشنواره پاویون ایران را راهاندازی کرد. سال 2006 هیچ فیلمی از ایران در جشنواره پذیرفته نشد.
سال 2007 نیز تنها فیلم ۳ دقیقهای «گریهها» ساخته عباس کیارستمی در یک مجموعه فیلم به مناسبت شصتمین دوره جشنواره کن به نمایش درآمد و نیکی کریمی نیز به عنوان داور بخش سینهفونداسیون و فیلمهای کوتاه انتخاب شد.
سال 2008 «ترانه تنهایی تهران» ساخته سامان سالور به عنوان تنها فیلم ایرانی برای بخش 15 روز کارگردانان انتخاب شد.
سال 2009 فیلم «بهمن قبادی» با نام «چه کسی از گربههای ایرانی خبر داره؟» بدون دریافت مجوزهای لازم به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رسمی کن در بخش «نوعی نگاه» حضور داشت و فیلم سینمایی «زمزمه با باد» که نخستین فیلم بلند شهرام علیدادی است، در بخش مسابقه بخش هفته منتقدان شصتودومین دوره جشنواره به نمایش درآمد.
سال 2010 عباس کیارستمی با انتخاب فیلم «رونوشت برابر اصل» در بخش رسمی جشنواره کن، برای نهمین بار در این جشنواره حضور داشت.
«به امید دیدار» ساخته محمد رسولاف در بخش نوعی نگاه و مستند «این یک فیلم نیست» ساخته مشترک مجتبی میرطهماسب و جعفر پناهی در خارج از مسابقه بخش رسمی کن به عنوان نماینده سینمای ایران به نمایش درآمدند.
سال 2012 عباس کیارستمی با فیلم «مثل یک عاشق» به عنوان محصول مشترک ژاپن و فرانسه برای دریافت جایزه نخل طلا رقابت و دهمین حضورش را تجربه کرد.
اصغر فرهادی سال 2013 با فیلم فرانسوی زبان «گذشته» نخستین حضور خود را در بخش اصلی کن تجربه کرد و این فیلم در نهایت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را برای «برنیس بژو» به ارمغان آورد. «بیشتر از دو ساعت» ساخته علی عسگری و «دوئت» نوید دانش به ترتیب در بخش رقابتی فیلمهای کوتاه و سینهفونداسیون کن حضور داشتند.
شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن سال 2014 در حالی برگزار شد که لیلا حاتمی، بازیگر ایرانی یکی از اعضای هیات داوران بخش رقابتی اصلی بود و عباس کیارستمی هم ریاست هیات داوران بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون را بر عهده داشت. در جشنواره سال 2015 نیز فیلم «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده در بخش نوعی نگاه پذیرفته شد و فیلم «کشتارگاه» ساخته بهزاد آزادی نیز در بخش سینه فونداسیون حضور داشت.
در جشنواره سال ۲۰۱۶ کن که همزمان با شصتونهمین دوره این رویداد سینمایی بود، اصغر فرهادی با فیلم «فروشنده» یکی از نامزدهای نخل طلا بود و فیلم «وارونگی» از بهنام بهزادی نیز در بخش نوعی نگاه حضور داشت. فیلم «فروشنده» توانست در این رویداد سینمایی جایزه بهترین فیلمنامه را برای فرهادی و جایزه بهترین بازیگر کن را برای سیدشهاب حسینی به ارمغان بیاورد.
در هفتادمین جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۷، سینمای ایران در بخش رقابتی نمایندهای نداشت اما فیلم «لِرد» از محمد رسولاف در بخش نوعی نگاه جایزه بهترین فیلم را به خود اختصاص داد. فیلم تجربی «۲۴ فریم» آخرین ساخته عباس کیارستمی در بخش ویژه هفتادمین سال برگزاری کن به نمایش گذاشته شد. «حیوان» ساخته بهمن و بهرام ارک در بخش سینه فونداسیون و فیلم «وقت ناهار» از علیرضا قاسمی نیز در بخش فیلم کوتاه روی پرده رفتند.
جعفر پناهی سال ۲۰۱۸ فیلم «سه رخ» را به بخش اصلی کن برد و این فیلم در نهایت جایزه بهترین فیلمنامه کن را به صورت مشترک با فیلم «لازاروی خوشحال» ساخته «آلیس رورواشر» کسب کرد.
در جشنواره سال ۲۰۱۹ سینمای ایران نمایندهای نداشت و هفتادوسومین جشنواره کن در سال ۲۰۲۰ نیز به سبب شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و تنها یک رویداد ۳ روزه در فضای باز با نمایش تنها چند فیلم کوتاه و بلند در اواخر ماه اکتبر برگزار شد. نسخه ترمیم شده فیلم «شطرنج باد» ساخته محمدرضا اصلانی به مناسبت سیامین سالگرد فعالیت بنیاد مارتین اسکورسیزی در بخش کلاسیک کن ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.
فیلمهای پناهی و فرهادی در سال 2021 و سعید روستایی در سال 2022 کارگردانهایی بودند که بهرغم ایرانی بودن، نماینده رسمی و قانونی ایران به شمار نمیرفتند اما امسال نیز فیلم «دانه انجیر مقدس» که از اساس به صورت غیرقانونی و غیرمجاز در داخل کشور فیلمبرداری و کارگردانش هم از کشور متواری شده است، در بخش اصلی حضور دارد که باید منتظر ماند و دید بهرغم کیفیت پایین با توجه به رویکردهای غیرهنری کن در قبال سینمای ایران همانند یک دهه گذشته جایزهای دریافت میکند یا خیر.
ارسال به دوستان
مجوز 6 پلتفرم سینمایی توسط ساترا صادر شد
از شیدای سینما تا راکورد تئاتر
گروه فرهنگ و هنر: نخستین مراسم اعطای مجوز ساترا در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ رسانه روز گذشته در محل ساترا برگزار شد. در این مراسم محسن قائمینسب قائممقام ساترا، حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانههای ساترا و جمعی از نمایندگان سکوهای صوت و تصویر فراگیر حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم زارعی، مدیرکل صدور مجوز ساترا گفت: امروز به ۱۲ رسانه مجوز اعطا میشود که از بین آنها ۶ رسانه در حوزه فیلم و سریال مجوز گرفتند که عبارتند از: «هورنت»، «دیدی باز»، «فرتاک فیلم»، «راکورد»، «ایران تی ویکس فیلم» و «شیدا».
وی اضافه کرد: «پیام آریانا» رسانهای است که در حوزه آموزش مجوز دریافت کرده است. ۵ رسانه «مفید نو»، «بازار و بورس»، «معمار و مد امروز»، «شبکه قدیر» و «شبکه منجی» نیز در حوزههای تخصصی مجوز گرفتهاند و به این ترتیب تعداد سکوهای دارای مجوز از ساترا به ۴۴۹ عدد رسیده است.
مدیرکل صدور مجوز و امور رسانههای ساترا در ادامه خاطرنشان کرد: توصیه میکنیم مدیران رسانه یا محتوا حتما شخصا به سایت ساترا مراجعه داشته باشند، زیرا اکثر اطلاعات صدور مجوز، ممیزی محتوا، انتشار و... در سایت موجود است. همچنین کسانی که مجوزشان صادر میشود در نظر داشته باشند که ۶ ماه فرصت دارند تا نسبت به شرکت در دورههای آموزشی اقدام کنند؛ چرا که جزو الزامات تمدید مجوز است.
زارعی همچنین افزود: چنانچه رسانهای در حوزه تنظیمگری ساترا موفق به دریافت مجوز شد، ساترا ملزم و موظف به حمایت از آن رسانه است. البته بحث حمایت بسیار مفصل است و در چند معاونت از معاونتهای ساترا موضوع حمایت از سکوهای دارای مجوز بر اساس نظام رتبهبندی و ارزیابی رسانهها به شکل جدی دنبال میشود.
وی توضیح داد: رسانهها از همان تاریخی که مجوز دریافت کردند عضو مجمع «رصتا» شدهاند. انتخابات دور جدید شورای راهبری مجمع رصتا و همین طور اتحادیه جدیدالتاسیس رسانههای صوت و تصویر فراگیر که اخیرا با مجوز رسمی از نهادهای مسؤول فعالیت خود را آغاز کرد، خردادماه انجام خواهد شد. کسانی که برای حضور در هر دو انتخابات تمایل به کاندیدا شدن دارند، ۹ خرداد میتوانند ثبتنام کنند.
قائممقام ساترا نیز در ادامه جلسه با اشاره به مسؤولیت اجتماعی سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی، خطاب به نمایندگان سکوها خاطرنشان کرد: هرکدام از رسانهها با هدف خاصی وارد این حوزه شدهاند اما همه آنها از نوعی مسؤولیت اجتماعی نسبت به اتفاقات و حوادث مختلف در کشور و جهان نیز برخوردارند. باید با سیاستهای کلی کشور همراه باشیم و به پیشبرد سیاستها کمک کنیم.
وی گفت: ساترا وظیفه دارد بهعنوان یک نهاد تنظیمگر و خانه دوم سکوهای دارای مجوز از شما حمایت کند. حمایت ما در مقام یک نهاد تنظیمگر، همراه با نوعی نظارت خواهد بود. در واقع نوعی نظارت و ساماندهی برعهده ما است که با همکاری خود شما امکانپذیر خواهد بود.
ارسال به دوستان
|
|
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
آدرس مطلب:
|