۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۲:۵۱

گمشده

یک نفر از خبرنگاران پر دل ‌و جرأت رژیم صهیونیستی در طی آتش‌بس گمشده است. بابک همیشه شجاعانه جوری با سرعت وارد پناهگاه می‌شد که خود آژیر خطر هم عقب می‌ماند. 
از افراد یابنده شجاعی که هنوز در پناهگاه‌ها هستند تقاضا می‌کنیم که اگر وی را پیدا کردند به او بگویند که آتش‌بس شده است و از پناهگاه بیرون بیاید تا از مدال افتخار شجاعت بی‌نصیب نماند.
با تشکر مدیریت شبکه اینترنشنال
ارسال نظر
captcha
پربیننده