۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۲:۰۳

بهداد سلیمی: آبروی چند ساله‌ام را گذاشته‌ام

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: هدف‌گذاری بلند ما بازی‌های آسیایی ناگویا است.

بهداد سلیمی: آبروی چند ساله‌ام را گذاشته‌ام

به گزارش وطن امروز، نشست خبری بهداد سلیمی سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری ایران در محل فدراسیون برگزار شد. 

سلیمی در ابتدای نشست بیان کرد: بعد از سه نشست کمیته فنی نفرات کادرفنی تیم های ملی مشخص شد. عزیزان به من لطف داشتند و برنامه خودم را دادم و قرار است از پس فردا اردو آغاز شود. مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و بزرگسالان جهان را در پیش داریم. هدف‌گذاری بلند مدت ما بازیهای آسیایی ناگویا است و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم‌.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که کار سختی را قبول کرد؟ گفت: کار بسیار سختی است. البته باید به نواب نصیرشلال عزیز  خسته نباشید بگویم. پوست‌اندازی و تغییر نسل در وزنه‌برداری کار سختی است. نصیرشلال دل و جرات زیادی داشت که این مسئولیت را قبول کرد و من هم این راه را ادامه می‌دهم. من با سهراب مرادی هماهنگ هستم و تیم خوب و یکدست را آماده می‌کنیم. نفرات شاخصی مانند علی داودی، مصطفی جوادی و علیرضا یوسفی داریم. کار بسیار سختی است و تمام ابعاد کار را سنجیدم. تمام آبروی  چند ساله را گذاشتم و امیدوارم آن را حفظ کنیم.

برچسب ها:
ارسال نظر
captcha
پربیننده