۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۶:۳۵

ورود شهباز شریف به تهران با استقبال مومنی

نخست‌وزیر پاکستان وارد تهران شد و مورد استقبال وزیر کشور قرار گرفت.

 

 اسکندر مومنی وزیر کشور دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران از شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان استقبال کرد.

شریف که به‌تازگی وارد پایتخت شده قرار است با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور دیدار دوجانبه داشته باشد.

هم‌چنین گفت‌وگو پیرامون مسائل دوجانبه و هم‌چنین ارتقای همکاری‌ها از موارد مد نظر مقامات عالی دو کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
captcha
تازه ها