نقاش:من عاشق رنگ مشکیام
هاآرتص: سیاهنمایی کنید جایزه ببرید
چند میگیری سیاه کنی؟
سیس: کیارستمی عملکرد: شعبون بیمخ
پول تو سیاهبازی کردنه؟
پهلوی: مامان!! من برنمیگردم،خیلی سیاهه!
نقاش: کاش رنگ مشکی دوبل هم وجود داشت
نتانیاهو: این مدل از ایران باب دل منه
من براش سرخ و سفید و سبز بودم ولی اون مشکی میخواست
تیرهترین عینکم رو بدین برم جشنواره
تاریک سیاه حرکت
تضمین جایزه با سطل سیاه
اسرائیل: هرسیاهی یک آری به ماست