۰۱/تير/۱۴۰۵
|
۱۴:۴۹

همه صحنه‌‌ها در شب فیلمبرداری شود

نقاش:من عاشق رنگ مشکی‌ام

هاآرتص: سیاه‌نمایی کنید جایزه ببرید

چند می‌گیری سیاه کنی؟

سیس: کیارستمی عملکرد: شعبون بی‌مخ

پول تو سیاه‌بازی کردنه؟

پهلوی: مامان!! من برنمی‌گردم،خیلی سیاهه!

نقاش: کاش رنگ مشکی دوبل هم وجود داشت

نتانیاهو:  این مدل از ایران باب دل منه

من براش سرخ‌ و سفید و سبز بودم ولی اون مشکی می‌خواست

تیره‌ترین عینکم رو بدین برم جشنواره

تاریک سیاه حرکت

تضمین جایزه با سطل سیاه

اسرائیل: هرسیاهی یک آری به ماست

ارسال نظر
captcha